Nu Online
Momenteel zijn er 17 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ZELF UITNODIGING MAKEN

  14-7-2006 21:14:29
HALLO

wij willen zelf onze kaarten maken maar het ontbreekt me aan inspiratie.
weet iemand raad? alles is welkom, voorbeelden, website links, titels van boeken,...

alle "traditionele" kaarten die ik tot nu toe gezien heb liggen ons echt niet,....

thankx
Kaatje
1 december 2006

Kaatje
1-12-2006
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 2932


sandra
9-9-2006
 Meld misbruik14-7-2006 22:10:37

wij hebben onze kaarten ook zelf ontworpen. Wij hebben eerst bij onze fotograaf een hele reeks foto's laten trekken, ziet echt wel het verschil met zelf getrokken foto's! en dan deze foto op de rechterbinnenzijde geplaats, met daarover de tekst. onze kaart is zo licht paars en tekst in donkerder paars.
vooraan staan intiatialen en datum op.
hebben heel veel complimenten gekregen over onze uitnodigingen!



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik14-7-2006 23:11:19

Ik heb toch veel sites bekeken van trouwkaarten, en soms moet je even verder kijken dan de kaart zelf.
Wij hebben een basisidee gekozen dat we heel mooi vonden, maar dan toch een persoonlijke toets aan gegeven (ook met foto).
Ik ben toch heel blij met het resultaat, anders dan anders, en natuurlijk persoonlijker en uniek omdat je zelf hebt gemaakt.

We moeten ze nog wel ronddragen, dus ik hoop dat we ook goeie reacties krijgen.

Katrien




1-9-2006
 Meld misbruik15-7-2006 6:41:44

Hallo Kaatje,

wij hebben de kaarten laten ontwerpen door ideetjes aan te drage n en voorbeelden te bekijken die hun al ooit gemaakt hebben.
Ook wij hebben door hun foto's laten maken (inderdaad groot verschil met foto's van ons zelf) en het resultaat is geweldig geworden! We hebben al hele toffe reacties gehad.

Groetjes Mireille
01-09-2006



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik16-7-2006 13:15:24

hey

ik ga onze uitnodigingen ook zelf ontwerpen en indien mogelijk maken. gewoon es rondkijken hier en daar kan ook al veel inspiratie opbrengen. Voor t moment heb ik een voorbeeldje gemaakt aan de hand van een bestaand model maar dan met eigen fotos ipv standaard en ben ik aan t werken aan een model waarvan de basis eigenlijk een geschenkbon is maar tegen dat het je je eigen ding is is er niemand die dat ziet.
veel plezier ermee
sas



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik17-7-2006 7:53:08

Hey Kaatje,

ik weet niet wat je precies bedoelt met zelf maken... Wij hebben onze uitnodiging ook zelf ontworpen maar dan wel laten drukken. Het is een heel mooi concept, ook met een foto vooraan, maar op kalk. Op de witte kaart daarachter staat in grote letters JA, die dan een stukje door de foto heenschijnt. We hebben er ook heel veel positieve reacties op gekregen en zijn er echt trots op.

Vicky bijvoorbeeld, heeft haar uitnodigingen helemaal zelf ineen geknutseld, dus misschien kan zij je ook wel tips geven.

Groetjes,
Lieve



Kaatje
1-12-2006
 Meld misbruik17-7-2006 9:20:19

hallo allemaal
vooreerst dank je voor de reacties. Blijkbaar zijn kaarten met foto's erg in trek. Aangezien wij beiden verre van fotogeniek zijn hebben wij liever een kaart zonder foto.
Ik wil er inderdaad ook wel zelf iets aan doen. waarschijn lijk zal het laten drukken wel mooier zijn dan zelf printen denk ik.
eigenlijk willen we een soort van "doe" kaart. vb een puzzel waarvan ze zelf de stukjes in elkaar moeten steken om zo te zien wat er op staat maar deze puzzels zijn veel te duur voor ons... vandaar zijn we op zoek naar iets anders...
groeten
Kaatje en Kris
1/12/2006



Heidi
26-8-2006
 Meld misbruik17-7-2006 19:03:54

Hey kaatje,

Mijn schat en ik hebben onze uitnodiging ook zelf gemaakt (zonder foto). Ik ben gewoon naar een drukkerij gestapt en gevraagd of ik eens boeken met voorbeelden kon uitlenen en heb deze bekeken met mijn schatje, gekozen en nagemaakt. We hebben ze natuurlijk wel wat naar onze wensen aangepast!
Wij vinden ze schitterend en mensen merken blijkbaar niet dat het niet origineel is en feliciteren ons voor de stijlvolle uitnodiging!
Vrienden van ons hebben een krantje zelf gemaakt met allerlei teksten over hun verleden, hoe ze elkaar hebben leren kennen, hoe hun droomdag er zal uitzien, tekstje over ouders, getuigen, kruiswoordraadsel,... Ze hebben er onnoemelijk veel tijd in gestoken maar ook dit was heel origineel en echt iets voor hun; Misschien ook iets voor jou?
Het is echt wel goed zelf te doen en het scheelt (als je een beetje vergelijkt) een pak geld!
Succes



Klaas

 Meld misbruik24-3-2007 0:08:08

Wij hebben het bedank kaartje van ons trouwen vanuit costa rica gestuurd via www.kaartje2go.nl . Hier kun je ook trouwkaarten maken, maar het zijn wel enkele kaartjes.
Maar om iedereen de dag na de trouwdag te bedanken is deze service perfect. Een mooie foto van de bruiloft is voldoende voor het sturen van een leuk bedankt kaartje.

Succes!.


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info