Nu Online
Momenteel zijn er 56 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wegwerpcameraatjes

  4-10-2011 14:55:19
hey,

Wij zouden op onze tafels in de zaal voor het avondfeest wegwerpcamera's zetten zodanig dat er ook per tafel wat foto's kunnen worden getrokken. Alleen twijfelen we nog of dat wel echt leuke foto's gaat opleveren? iemand hier al ervaring mee?

Severine
26-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1867


Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik4-10-2011 15:08:02

Hoi Severine!
Mijn zus had die ook gedaan maar die foto's waren zeker niet spectaculair...
Echt heel veel onnozele foto's van zatte mensen en heel veel van collega's/verre familie waarvan je eigenlijk niet veel foto's nodig hebt he? :-)
De meeste mensen hebben tegenwoordig toch een eigen digitale camera bij en bezorgen jullie toch de foto's als je het vraagt...
Als je zelf de foto's van wegwerpcamera's gaat ontwikkelen, krijg je wss van iedereen de vraag om hen de foto's ook nog eens te bezorgen...



Kirsten
13-5-2011
 Meld misbruik4-10-2011 15:37:49

wij hebben gebruik gemaakt van fotocameraadjes/feestcameraadjes ipv wegwerpfototoestellen en waren daar heel content van (is van zelfde ding als praatpaal en fotopaal)



Marjon
20-7-2012
 Meld misbruik4-10-2011 15:52:07

Op mijn nicht haar huwelijk hadden ze dit ook gedaan, en die foto's trokken eigenlijk op niks.
Wij gaan het risico nemen van digitale camera'tjes op tafel te plaatsen. Want wij zelf hebben er al 4, mijn broer ook 2 en mijn vriend zijn broer ook. En waarschijnlijk hebben we er bij de ouders ook nog wel liggen.
Ik vind het het risico wel waard aangezien de mensen die je uitnodigt toch familie zijn en hechte vrienden.
En dan kunnen we nog steeds uit de foto's selecteren.

groetjes



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik4-10-2011 16:13:31

Mijn nicht heeft dat ook gedaan op haar trouw... ik vond het wel leuk, alleen is het zo dat iedereen bv. tijdens de openingsdans foto's begint te trekken waardoor je heel veel dezelfde hebt. Na een paar weken kregen wij een aantal foto's waar we zelf opstonden! Leuk.

Groetjes



marinka
7-7-2012
 Meld misbruik4-10-2011 16:16:50

ik zou het persoonlijk ook niet doen, zoals hierboven gezegd word krijg je vaak dezelfde foto's op foto's van mensen die onozele zatte fratsen uithalen enz...
digitale foto's zijn dan weer leuker omdat je eruit kan selecteren welke je afdrukt. tegenwoordig hebben vele mensen ene dus kan je mss vragen of iedereen hem meebrengt
veel succes



kim
7-7-2012
 Meld misbruik4-10-2011 16:21:43

Hey!

Ik heb er geen persoonlijke ervaring mee, maar mijn vriendin wel.
Zij had op haar verjaardagsfuif wegwerp camera's op elke tafel gezet,
en wat bleek na het ontwikkelen? Ze waren niet genoeg belicht, er waren 'onozele' foto's bij die echt niet hoefden, 10x dezelfde mensen op de foto...
Kortom dat was echt een tegenvaller!

En met deze 'moderne' tijd heeft iedereen wel een digitale camera zeker :-)
Kun je foto's wissen of bewerken. Vraag gewoon aan iedereen om hun foto's door te mailen of op usb of cd te zetten en voila je hebt 100'en leuke foto's! :-)



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik4-10-2011 16:25:23

Hallo,

Wij hadden dit op ons feest ook gedaan, en ik zou het je echt niet aanraden. Vrienden van ons hebben gevraagd of iedereen met hun digitale camera foto's wou trekken en die dan doorgeven. Dat geeft een veel mooier resultaat dan die wegwerpcameratjes.

Wij hebben veel geld betaald voor de cameratjes (goed merk + flits) en dan nog eens de ontwikkeling ervan... we hebben echt geen 10 mooie foto's van 14 cameratjes van 30 foto's... dus tel maar...

Van ons uit dus geen positieve ervaring....

Groetjes
Annelies



katrien
24-9-2011
 Meld misbruik4-10-2011 16:56:33

Hoi,
wij hebben op ons trouwfeest ook fototoestelletjes gelegd op elke tafel.
Er zijn wel foto's bij die mislukt zijn. Maar er zijn er ook bij die heel goed gelukt zijn!!!
Persoonlijk zouden we dit niet meer doen.
Er hadden ook veel mensen zelf hun fototoestel bij, en vinden de kwalteit wel veel beter daarvan.
Groetjes



Inge
17-9-2011
 Meld misbruik4-10-2011 17:31:59

Mijn broer heeft dit ook gedaan en wij hebben een kennis van mijn broertje(mijn jongste broer dan andere dan die van de fototoestelletjes ;-) ) en hij en mijn schoonzus hebben gezegd moesten ze het op voorhand geweten hebben ze dit ook gedaan zouden hebben
Ze hebben wel mooie foto's maar toch zijn meer foto's mislukt dan gelukt
Terwijl wij tegen de 400foto's hebben en enkele video's die het leuk maken omdat je de avond nog eens herbeleefd en dingen ziet die je dan niet gezien hebt :-)



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik4-10-2011 19:24:57

Wij deden dat ook niet, om dezelfde redenen als hierboven opgenoemd. Wij hadden wel volgende oproep op onze website gezet:

OPROEP

Lieve gasten allemaal,

Onze fotograaf zal er niet bij zijn op het avondfeest.

Toch was een fotootje wel leuk geweest.

Daarom durven wij vragen,

uw digitaal fototoestel mee te dragen.

Als je ons de foto's nadien bezorgt,

wordt er voor de eventuele onkosten zeker gezorgd!

Alvast bedankt en een dikke kus!




Op die manier hadden wij véél foto's gekregen waaruit we konden selecteren. Doen!

.klok2{ font-size: 11px; font-weight: bold; color: #ffffff; letter-spacing: 2px; background-color: #C72A11; border: none; font-family: Verdana; text-align: center; padding-right:10px; width:400px;



jill
30-6-2012
 Meld misbruik5-10-2011 21:59:13

@ veronique, dat vind ik een super idee :)



Virginie
3-9-2011
 Meld misbruik6-10-2011 10:29:02

gingen dit ook eerst doen, want vond/vind dit nog altijd superidee
Uiteindelijk toch niet gedaan aangezien toch iedereen zelfde zal trekken + kwaliteit?
Mijn zus heeft ook van de mooiste momenten foto's getrokken. Sowieso heb je altijd mensen die camera meenmen (ik heb foto's ontvangen van vriendin, vrouw van neef, collega). Ik wil maar zeggen...ik had ongeveer 400-500 foto's dusja ;)

Mijn vriendin had zo een babbelbox: ook wel leuk idee en er komt daar gegarandeerd leuke beelden op ;)



Severine
26-5-2012
 Meld misbruik6-10-2011 11:17:23

allemaal bedankt voor de reacties, we zullen idd gewoon aan onze vrienden vragen om hun digitale camera mee te brengen...

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...