Terug naar overzicht
best eens zelf vragen bij je mutualiteit dat verschilt ws wel van de 1 bij de ander
Ik dacht dat je van de mutualiteit enkel iets kreeg als je aan voorhuwelijkssparen hebt gedaan. Een premie die iedereen krijgt, louter omdat je trouwt? Daar wil ik ook nog wl wat meer informatie over!
Ik weet dat als je aan voorhuwelijkssparen doet je dan ook een extra premie krijgt. Ik zou het eventjes navragen..
Ik denk dat je enkel een voorhuwelijkssparen kan krijgen als een van jullie ouders dat zou gedaan hebben...
vroeger was het zo dat als je trouwde of ging samenwonen dat je een premie krijgt maar dit is al meer dan 5 jaar geleden afgeschaft
oké bedankt allemaal!!! voorhuwelijkssparen denk dat niemand spijtig genoeg gedaan heeft :( x
Hey, wij hebben van het cendicaat geloof ik 70 of 75 euro gekregen! Bij de mutualiteit is het inderdaad het voorhuwelijkssparen.Mvg Vanessa.
Hallo. Volgens mij kan je volgende premies krijgen:* voor huwelijkssparen van de mutualiteit* vakbond: premie afh van hoe lang je aangesloten bent* werkgever: sommige sociale fondsen voorzien een premie* gemeente: sommige gemeentes geven een premie
Idd, voorhuwelijkssparen bij de mutualiteiten, bij sommige vakbonden een premie (trouwens ook als je een kindje krijgt, maar bij COV waar ik lid van ben niet, volgens onze vakbondsafgevaardigde omdat wij in het onderwijs minder lidgeld moeten betalen) en in sommige gemeentes (in St-Niklaas was dat net dat jaar afgeschaft...).
nog een vraagje over t voorhuwelijkssparen...mijn ouders zijn gescheiden (zoals zo velen) de ene is bij de cm en de andere bij soc mut. ze hebben allebei voorhuwelijkssparen gedaan. krijg je dan bij de 2 de premie???
Sofie, als ze dit allebei voor jou hebben gedaan, dan wel ja!
oh wordt ne fijne cadeau dan ;-) bij t een heeft mijn moeder da eerst ff zelf gedaan de ander jaren heb ik zelf verder betaald. ons vake heeft bij de cm betaald hoera!
Ik weet alvast dat het bij de CM de moeite is. Ik "moest" de spaarrekening afsluiten omdat ik 30 werd vorig jaar en dat bracht me toen 1800 EUR op. Moest ik dat jaar getrouwd zijn was dat volgens die vrouw daar 1900 EUR.Leuke cadeaus om te krijgen!