Nu Online
Momenteel zijn er 340 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwbeurs, tickets? of gewoon naar daar gaan?

23-9-2011 9:47:39
Dag bruidjes

Ik heb een vraag ivm de trouwbeurs in Brugge op zaterdag 8 oktober. Ik zie dat inkomprijs 8euro is per persoon. Maar moet je dan op voorhand tickets hebben, of mag je gewoon naar daar gaan? en daar inkom betalen. Ik vind hier niets van terug... Ik zou dit graag willen weten omdat het niet in de buurt is en er dan ook meteen een weekendje weg van maken :-)

groetjes Jessica

Jessica
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1436

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik23-9-2011 10:02:35

je kan deze gewoon aan de deur betalen

Patrick

Meld misbruik23-9-2011 11:08:18

Beste Jessica,

In het weekend van 30 sept is er trouwbeurs in Antwerpen en als je effen inlogd op "www.trouwmagazine.be" krijg je normaliter 2 x gratis inkom ter waarde van 20 euro.
Ook niet mis, veel succes.

Ineke
31-3-2012
 Meld misbruik23-9-2011 11:21:54

Hoi Patrick,

Ik ben net even op de site van trouwmagazine gaan kijken, en je kan inderdaad gratis toegangskaarten downloaden twv 10 euro, maar zo'n invitatiekaart is slechts geldig mits vergezeld van 1 betalende persoon.
Nog altijd mooi meegenomen natuurlijk, maar ik meld het toch maar :)!

Groetjes

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik23-9-2011 15:32:48

Hey,
Ik ga ook naar de trouwbeurs in Brugge... Ik was zowiezo van plan om naar daar te gaan en aan de inkom te betalen.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik23-9-2011 20:13:56

Normaal gezien kan je daar ter plekke betalen, maar ik vind dat, eerlijk gezegd, zijn geld niet waard... Er zijn zoveel gratis trouwbeurzen die nét hetzelfde aanbieden (modeshow, folders en reclame...). Echte zaakjes doe je daar niet...

Leen
13-9-2014
 Meld misbruik24-9-2011 0:28:24

@Véronique, Ik ben vorige jaar naar 2 plaatselijke en gratis huwelijksbeurzen geweest, dit stelt niks voor, van elk item 1, die dan meestal nog in bijberoep werkten.

Ben naar Antwerpen en Gent geweest, modeshow was prachtig, veel meer aanbod, had gratis kaart aangevraagd via de website van Trouw-mariage, we hebben daar voor 5 per persoon véél nieuwigheden gezien. Wegens omstandigheden is onze trouw een jaar uitgesteld, ik ga volgend weekend zeker terug naar Antwerpen, heb gisteren trouwens mijn kaarten (1 betalen + 1 gratis) online besteld, we krijgen dan nog een glaasje cava extra. Ik vind het zeker de moeite!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik24-9-2011 18:11:58

Tja... Zo heeft ieder zijn eigen ervaring... Maar die in St-Niklaas (gratis) is zeker te vergelijken met die in Brussel! Gelukkig hadden we vrijkaarten voor die in Brussel...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...