Terug naar overzicht
je kan deze gewoon aan de deur betalen
Beste Jessica,In het weekend van 30 sept is er trouwbeurs in Antwerpen en als je effen inlogd op "www.trouwmagazine.be" krijg je normaliter 2 x gratis inkom ter waarde van 20 euro.Ook niet mis, veel succes.
Hoi Patrick,Ik ben net even op de site van trouwmagazine gaan kijken, en je kan inderdaad gratis toegangskaarten downloaden twv 10 euro, maar zo'n invitatiekaart is slechts geldig mits vergezeld van 1 betalende persoon.Nog altijd mooi meegenomen natuurlijk, maar ik meld het toch maar :)!Groetjes
Hey,Ik ga ook naar de trouwbeurs in Brugge... Ik was zowiezo van plan om naar daar te gaan en aan de inkom te betalen.
Normaal gezien kan je daar ter plekke betalen, maar ik vind dat, eerlijk gezegd, zijn geld niet waard... Er zijn zoveel gratis trouwbeurzen die nét hetzelfde aanbieden (modeshow, folders en reclame...). Echte zaakjes doe je daar niet...
@Véronique, Ik ben vorige jaar naar 2 plaatselijke en gratis huwelijksbeurzen geweest, dit stelt niks voor, van elk item 1, die dan meestal nog in bijberoep werkten. Ben naar Antwerpen en Gent geweest, modeshow was prachtig, veel meer aanbod, had gratis kaart aangevraagd via de website van Trouw-mariage, we hebben daar voor 5 per persoon véél nieuwigheden gezien. Wegens omstandigheden is onze trouw een jaar uitgesteld, ik ga volgend weekend zeker terug naar Antwerpen, heb gisteren trouwens mijn kaarten (1 betalen + 1 gratis) online besteld, we krijgen dan nog een glaasje cava extra. Ik vind het zeker de moeite!
Tja... Zo heeft ieder zijn eigen ervaring... Maar die in St-Niklaas (gratis) is zeker te vergelijken met die in Brussel! Gelukkig hadden we vrijkaarten voor die in Brussel...