Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag met tips en enkele foto's

  22-9-2011 12:54:56

Hoi hoi,


Onze dag zit erop ... het was super!
Ik wou toch al wat referenties/ideetjes meegeven over ons feest met als thema festival:

Onze zaal (Perron-M Mechelen) werd aangekleed met fel gekleurde poefjes, tafeltjes en een (nep) kampvuur. Voor de "oude garde" hadden we ronde tafels voorzien waarop grasmatjes met piepkleine bloemetjes in verwerkt waren. Het interieur was super! www.coka.be

Aan de ingang van de zaal stond een “security agent”, die hield mensen tegen als ze geen cadeau meehadden of wees hen erop als ze te laat waren (of te vroeg). De gasten hebben zich een breuk gelachen met die man! De sfeer zat er dus al in nog voor ze binnen waren. www.fabularasa.be

Aan de vestiare kregen de gasten van onze getuigen een siliconen polsbandje, dat tevens diende voor de plaatsaanduiding, samen met een zelf ontworpen festivalboekje.

We hadden een “backstage” waarin een Praatpaal Touch stond, een groot prikbord (alteratief gastenboek) en memoblaadjes die ik liet drukken bij Vistaprint met ons logo op + Wolkie Talkies en wegwerpcamera’s. In die backstage lagen dan nog wat “vriendenboekjes” van toen we klein waren en het trouwkleed van mijn mama op een paspop. (25 jaar geleden overleden). Van de praatpaal vrezen we dat het toch te donker was en teveel lawaai, maar we wachten af. De service was in ieder geval perfect in orde! De Wolkie Talkies zijn de hele avond in de zaal rond gegaan. We hebben nog maar enkele foto’s, maar de Wolkie Talkies zijn dan toch redelijk leesbaar, want was een beetje bang voor de weerkaatsing van de flits.

De security agent heeft zich na de receptie omgekleed tot ballonblazer. Hij maakte tijdens het buffet een karikatuur van genodigden adhv balonnen. Super leuk en de mensen kregen dit ook mee naar huis.

Als openingsdans kozen we een niet gekend nummer ... het heeft alvast voor kippenvelmomenten gezorgd: Angus & Julia Stone – The Wedding Song http://www.youtube.com/watch?v=lF5XPgpE4E4

Als fotograaf hadden we Jesse Willems via Enoa ... super leuke gast! We wachten nog op de foto’s maar we zijn er gerust in want hij had ook onze verlovingsshoot gedaan. Heb al enkele foto’s ontvangen van familie ... http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2333831102010&set=a.2333829821978.2127830.1136762271&type=1&theater

Groetjes,

Cindy

www.cienenwes4life.be


Cindy
17-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 20 | Gelezen: 2614


ellen
14-4-2012
 Meld misbruik22-9-2011 13:00:31

Hey,

De eerste foto's zien er alvast heel erg belovend uit... je stond echt mooi met jou jurk, ook je haar was super ferm....

Leuke schoenen, ik heb er gelijkaardige gehad enkele jaren geleden in het knal oranje.......

alvast heel veel geluk samen en geniet nog enorm na!

Groetjes Ellen



francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik22-9-2011 13:08:35

wat een leuk jurk zeg echt mooi
en wat zagen jullie er leuk en mooi uit

van harte gefeliciteerd en geniet van het leven als getrouwd
veel gezondheid toegewenst



jamina
31-8-2012
 Meld misbruik22-9-2011 13:11:24

Hoi Cindy

Wat een leuk verslagje en origineel feest... Dit had ik nog nergens gezien of gehoort!
Wij denken aan dezelfde openingsdans :-) maar twijfelen tussen hun versie van you're the want that i want, zooo mooi!!

Vele groetjes en veel succes samen!!

xx



Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik22-9-2011 13:35:38

Leuk verslag, leuk opzet, leuk kleed en suuuuperleuk kapsel!!! ;-)
xxx



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik22-9-2011 13:42:06

Hey Cindy,


Allereerst een hele dikke proficiat.
Amaai, je zag er echt stralend uit!
De zaal zag er fantastisch uit.
Ik zag dat alle gasten ferm goed aan het meezingen waren.

Ik wens je nog een fijne honeymoon toe en een fantastische toekomst samen!!


groetjes



Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik22-9-2011 14:52:13

Hey

Dikke proficiat Cindy, wow wat een mooi en super kleurig kleed! Ik ben net eens even een kijkje gaan nemen op de site van jullie security agent, en zie het helemaal zitten. Kan je mij een indicatie geven hoeveel hij vraagt voor de act en het maken van de karikaturen? Eventueel via een privébericht...

Alvast bedankt!!



Sofie

 Meld misbruik22-9-2011 14:54:25

Idem als wat hierboven staat (met de vraag om een prijsindicatie incluis ;-) )

Mega-kleed trouwens, waar heb je dat gevonden?



Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik22-9-2011 14:58:24

Héle dikke proficiat! Zag er echt SUPER leuk concept uit!!



Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik22-9-2011 15:06:40

Hallo,

alvast een dikke proficiat !
en het zag er geweldig uit jullie feest. waaauw ! :)

waren jullie tevreden over Coka? Viel de prijs een beetje mee? Daar vrees ik namelijk voor...
Wij denken er aan om hun te huren ivm de aankleding voor onze ceremonie.




Cindy
17-9-2011
 Meld misbruik22-9-2011 15:37:45

Sofie,

Kleed komt van Le Chapeau in Antwerpen (Rembo Styling), ze hadden het tot op de dag dat ik het ging afhalen aan nog niemand anders verkocht dus was een beetje bang dat het "not wanted" was, maar iedereen vond het echt iets voor mij ... het zag er beter uit in't echt dan op de foto vind ik.
Ik wou je een berichtje sturen ivm de "security agent" maar dat blijkt niet te lukken ... je mag me altijd mailen cien(at)telenet.be
Bedankt voor alle andere reacties en de wensen :)
Groetjes,
Cindy



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik22-9-2011 15:40:11

Hey Cindy,
je hebt echt een prachtig kleed aan!! Je straalt er echt in.
Ik ben, net zoals enkele andere bruidjes, wel benieuwd naar een prijsindicatie voor jullie security-agent.
Zou je het kunnen doormailen naar wetrouwen@hotmail.be ?

En ik zie helaas maar 1 foto op je facebook (een groepsfoto). Misschien omdat ik zelf geen facebook heb?

Groetjes
Katrien



nancy
20-7-2012
 Meld misbruik22-9-2011 16:48:11

hey cindy ,
proficiat met jullie huwelijk ,
je had echt een heel mooie jurk aan hoor , je straalde echt in je jurk
leuke fotokes en leuk verslag
grtz nanske



marinka
7-7-2012
 Meld misbruik22-9-2011 16:58:30

echt tof hoor de foto's!je haar was prachtig! zie dat graag zo dat beetje punk gevoel. echt tof
een dikke proficiat hoor



Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik22-9-2011 18:04:47

ik kan ook maar één foto zien maar wauw, zo mooi dat jullie waren!
ik vind je kleed ook mooi (maar wil zelf ook voor een kleed in kleur gaan)

alvast een hele dikke proficiat!



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-9-2011 19:25:24

Super!!!



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik22-9-2011 20:40:53

wauw! zo origineel en tof gedaan!!!



Valérie
1-9-2012
 Meld misbruik22-9-2011 21:42:45

helaba,

Proficiat! Zo'n prachtig en origineel feest.
Seg kan je mijn de gegevens bezorgen van diene ballonplooier?
En mss een vraagje: wat is de kostprijs hiervan.

Groetjes.

Valérie (valeke_21@msn.Com)



frida
6-2-2010
 Meld misbruik23-9-2011 8:53:23

dag, Ik kan maar 1 foto zien maar je stralde gewoon. Je kleed was echt prachtig....



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik23-9-2011 16:52:58

Hey Cindy,

Echt een topkleed!! Je stond er super mee!!
Ik kom al helemaal 'in the mood' want wij hebben ook lounge poefjes en gekleurde strechtcovers voorzien enz...super leuk ingericht!
Geniet van elkaar!!

groetjes

Sandra



Shanna
21-9-2012
 Meld misbruik4-10-2011 11:14:23

Hey Cindy,

Super jouw verslagje te lezen hier.
Kan spijtig genoeg jouw foto's niet zien.
En de wolkie tolkies zijn dan bij jullie toch wel gebruikt lees ik :-)

Klein vraagje zou je mij kunnen zeggen waar jij je polsbandjes hebt besteld, wij hebben namelijk ook als thema festivals en zijn hier ook naar op zoek ;-)

groetjes
Shanna


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info