Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1 fotoboek of 2 / bedankkaartjes?

  19-9-2011 16:30:04
Hallo allemaal,

Ik vroeg mij af of jullie 1 fotoboek maken van jullie alleen, met de shoot enzo en dan nog een aparte fotoboek van heel de dag met alle andere mensen op enzo? Of maken jullie gewoon 1 boek met alles in?
Ik dacht er 2 te maken, maar twijfel toch nog een beetje. Ik denk dat het zo al moeilijk genoeg word om te kiezen! Als ik ze allemaal in 1 boek moet krijgen, ga ik nog meer moeten schrappen denk ik. Wat denken jullie?

En hoe en waar laten jullie bedankkaartjes maken? En geven jullie ook bedankkaartjes aan de mensen die enkel een kaartje hebben gestuurd en/of afgegeven?

Dankjewel
Groetekes
Sharon

Sharon
20-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1469


Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik19-9-2011 16:32:48

Hey Sharon,

Wij hebben een fotoboek van de fotograaf en daarnaast heb ik er zelf eentje gemaakt (via de colruyt!). "Fun Wedding Pictures" :-) Dit is een album met leuke foto's die familie en vrienden doorheen de dag hebben gemaakt.

Wij hebben iedereen een bedankkaartje gegeven, ook zij die niet uitgenodigd waren maar wel een kaartje hebben gestuurd.

groetjes

sofie



Leen
18-6-2011
 Meld misbruik19-9-2011 17:06:56

Wij hebben het voorlopig gehouden bij 1 fotoboek (dat vorige week eindelijk klaar was :-D). In dit boek staan de mooiste foto's van de hele dag genomen door onze fotograaf. Zowel van ons, de reportage als van onze familie (de gekende groepsfoto's en dergelijke vooral).

Voorlopig laten we het daarbij. We denken er ook nog over om in de toekomst een boekje te maken met de leukste foto's die het album niet haalden (bijvoorbeeld ook foto's die genomen zijn door vrienden en familie en niet enkel door de fotograaf). Maar voorlopig hebben we het op 1 album gehouden.

Wij hebben geen bedankkaartjes gegeven, maar iedereen die op het feest was hebben we een doosje bruidssuiker gegeven met onze namen en datum erop.



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik19-9-2011 17:46:45

Wij laten door de fotograaf 1 fotoboek maken met foto's van de hele dag + avondfeest en de foto's van de fotoshoot :-). We zullen waarschijnlijk (via Extrafilm) wel nog een kleiner boekje maken met foto's van vrienden enz maar dat zien we later wel ;-).

Wij geven aan de mensen van het avondfeest een bedankje (winkelwagenmuntje) en sturen later naar iedereen (ook de mensen van het avondfeest) een bedankkaartje. We gaan deze zelf maken via Extrafilm. Daar kosten ze 1eur per stuk incl. enveloppe, dus dat valt best wel mee ;-). We doen dit omdat we ook de mensen van de receptie en de mensen die iets geven maar niet kunnen komen, willen bedanken :-).

Groetjes!



Sarah
11-8-2012
 Meld misbruik19-9-2011 19:22:33

Hallokes ...


Piep Evelien, even over dat winkelmuntje ... Waar ga je dat laten maken? Ga je dat personaliseren? Heb je een voorbeeld?

Wij gaan ook 1 fotoboek laten maken door de fotograaf van 'onze' dag ... En ééntje later, via extrafilm, met de foto's van familie en vrienden ...

Groetjes!



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik19-9-2011 19:39:13

Wij hebben er ook één van de fotograaf (vanaf 's morgens tot na de receptie van de avondgasten).
Verder vroegen wij aan vrienden en familie om hun fototoestel mee te brengen en ons de foto's te bezorgen. Zo hebben wij 2 fotoalbums kunnen vullen: eentje van de dag zelf en eentje van de schieting, de versiering aan het huis, de receptie op zondag, de huwelijksreis,...
En dan is er ook nog één van de vrijgezellenavond...

Foto's genoeg! :-)



marinka
7-7-2012
 Meld misbruik19-9-2011 20:39:32

hier is het ook de fotograaf die zelf 1 maakt en we zullen nog fototoestellen rondgeven om vrienden en familie ook foto's te laten nemen zodat we digitaal toch ook wat foto's hebben.
de dankkaartjes worden bij ons ook gemaakt via de fotograaf, we krijgen deze al op het avondfeest van de fotoshoot van s'middags en er komt een karikaturist die de gasten tekent, zo hebben ze meteen ook een cadeautje.veel succes



Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik20-9-2011 8:20:06

Ja, ik ga sowieso bedankkaartjes maken en geven aan de mensen waarvan we een cadeau gekregen hebben. Maar geven jullie ook een bedankkaartje aan de mensen die enkel maar een kaartje gegeven hebben?

Als ik het goed begrijp is het boek van de fotograaf ook altijd met foto's van familie enzo? Wij maken de boeken allebei zelf en ik was ook van plan om er 2 te maken. Ik weet dan alleen niet zo goed hoe ik het verschil moet maken?

We hebben uiteraard ook een boek van de vrijgezellen (die heb ik al). En een boek van onze reis (daar ben ik mee bezig :))!

Dankjewel allemaal voor de goede raad!
Doei



Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik20-9-2011 8:45:25

Wij hebben echt een pak fotoboeken:
1 officieel exemplaar van de fotograaf
1 van de huwelijksreis (zijn we aan bezig)
1 van de foto's genomen door vrienden en familie (work in progress)
1 van de vrijgezellen (enkel de vrouwen want bij de mannen waren ze allemaal een camera vergeten???)



Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik20-9-2011 8:53:21

Ja dat hebben wij dus ook! Alle ik ben ook bezig aan die van de huwelijksreis! En van de vrijgezellen van de mannen zal ik er nog één maken. Die van de vrouwen heeft mijn getuige gemaakt en afgegeven op de trouw :)!
Maar wij hebben geen professioneel fotograaf, dat waren vrienden van ons die alles getrokken hebben. Hoe moet ik dat verschil maken. Is het officieel boek van de fotograaf dan meer met foto's van jullie echt en het boek dat jullie zelf maken meer van de andere mensen die er waren?
Ik weet niet zo goed hoe ik het verschil moet maken.

Doei
Sharon



Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik20-9-2011 9:07:54

Ook hier een hele serie boeken, ik had namelijk de Vertel Eens serie gekocht bestaande uit een vrijgezellenboekje, Trouwdagboek, Gastenboek en de Vertel's over het bruidspaar boek (bladen met vragen over hoe ze ons kennen e.d.). Deze zitten dus vol met foto's want in het gastenboek hadden we de mensen steeds een vakje over laten slaan, waar we later de verplichte foto bij binnenkomst hebben geplakt. Daarnaast heeft de fotograaf een album in dezelfde uitstraling gemaakt met haar foto's van onze trouwdag. Op de dag van het feest hebben we gasten foto's laten maken en deze allemaal aan de fotograaf gegeven. Ook van deze foto's heeft ze een aparte feestalbum gemaakt en wederom dezelfde stijl. Totaal dus 6 albums!! Onze taarttoppen dient nu als boekensteun voor deze albums. Van onze huwelijksreis moet ik ook nog een album maken, maar die ga ik in dezelfde stijl doen als al onze vakantiealbums, dus tel ik hier niet in mee.



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik20-9-2011 18:22:51

@Sharon: dan zou ik een boek maken met de grote lijnen van de dag: opmaken bruid, aankomst bruidegom, stadhuis, kerk, middageten, receptie, reportage,...
En dan een ander boek met foto's waar echt heel wat gasten op staan: foto's van aan tafel, op het dansfeest,...



Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik20-9-2011 20:29:14

Heel erg bedankt voor de info :)! Zo ga ik het doen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...