Terug naar overzicht
Hey!! Wij plannen eerst een uur fotoshoot met kindjes en dan een uur zonder. Kzou het zonde vinden om geen foto's met hun erbij te hebben. Wij hebben een zoontje van 6 maanden en een meisje van bijna 5. Wij hebben een vriendin ingeschakeld die een hele dag op de kindjes let. Ze gaat mee op fotolocatie en na dat eerste uur gaat ze met de kindjes naar huis, tot het feest begint.Groetjes
Wij hadden eerst wat foto's met onze zoon gemaakt aan het gemeentehuis, daar was ook een prachtige buitenlocatie.Daarna zijn we met ons tweetjes verder gegaan, hebben er bewust niet al teveel gemaakt met hem omdat we zeker nog een kindje willen. Het ging vooral die dag om ons tweetjes.Wij hebben wel een vriendin van mij gevraagd om hem een hele dag in de gaten te houden, dus die ging mee naar gemeentehuis, feestzaal, viering, receptie en zij wist waar hij was, zorgde er ook voor dat hij zijn dutje kon doen enzovoorts. Een hele opluchting want zelf had ik daar niet de tijd voor en grootouders vieren toch ook goed mee die dag.Groetjes
Wij trekken ook enkel foto's met onze kindjes aan het gemeentehuis,wij hebben huifkarren als vervoer en ons dochtertje van 3 is helemaal gek op paarden. Fotograaf zei ons dat dit heel mooie foto's geeft met de kindjes. Nadien gaan zij met de rest van de suite terug met de huifkarren huiswaarts en gaan wij met z'n tweetjes foto's maken. Te lang mogen die foto's met de kindjes niet duren want dan worden ze het beu en voor hen zal het zowieso al een lange dag zijn.
Hier ook zo een situatie. Wij zijn een nieuw samengesteld gezin. En ik heb een meisje van bijna 5 jaar. De foto,s op locatie gaan we alleen doen met ons 2. En de foto,s op de trouwlocatie doen we met haar erbij. en daar worden ook familie foto,s gemaakt.
Wij doen eigenlijk twee photoshoots...eentje tussen gemeentehuis en kerk en dan na de kerk. Tussen gemeentehuis en kerk gaan de kindjes en mijn getuige en zus mee. Na de kerk gaan we enkel met ons tweetjes!!!Groetjes,Liesbeth
Ik heb een zoontje van 5 en ik neem hem niet mee naar de fotoshoot. Ik ben als kind zelf drie keer bruidsmeisje geweest en ik vond die fotoshoots vreselijk. Je moet dan zoooo lang wachten, voor kinderen is dat gewoon saai.We zullen natuurlijk wel foto's laten maken met hem erbij, maar dan eerder thuis (na het gemeentehuis gaan we met de suite naar ons huis voor de lunch) en op de feestlocatie, daar is een schitterende tuin+vijver aan. Zo kunnen we ook enkele foto's met alle bruidskindjes laten maken, zonder dat het te lang duurt.
Wij hebben onze beide dochters gewoon meegenomen naar onze fotoshoot,en er werden foto's met ons 2tjes getrokken en foto's met ons alleenMijn schoonzusje was mee om tussendoor op de kindjes te letten als de fotograaf foto's van ons maakten :-)Ons dochtertjes zijn 4 en 2,5 en vonden het leuk om mee op stap te gaan met mama en papa en tante :-) in de auto naar huis waar de familie ons zou opwachten voor de receptie hebben ze beiden een beetje liggen slapen,de één op tante's schoot de andere tegen mama geleundgroetjes
wij gingen in de voormiddag met ons tweetjes op fotoshoot, dit omdat onze kindjes toen hun middagdutje deden, na de middag was het met de kindjes op een voor hen leuke locatie, de oude stoomtreinen, ze zijn beiden zot van treinen en dit was dus ideaal en ze waren goed uitgeslapen