Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Proefkapsel - Proef Make- up - Studio 54

18-9-2011 18:49:33
Hey Bruidjes,

Gisteren was het weer zo ver, Studio 54 in het Sportpaleis in Antwerpen :)

Voor die gelegenheid heb ik m'n haar laten opsteken bij de kapper die m'n trouwkapsel gaat doen en heb daar ook m'n make-up laten doen (gaat hij ook voor de trouw doen)...

In mijn ogen leek dat de ideale proef :))

Ok, het was niet het kapsel dat ik wil op de trouw, maar ik weet nu wel 1 ding...

Mijn kapsel en make-up gaat echt party- proof zijn... Zelfs na al het shaken op Studio 54 was m'n kapsel nog perfect :))
Het is zelfs niet een beetje losser gekomen...

Het was laat, allee, vroeg deze morgen, dus ik had echt geen zin om m'n haar nog te wassen en me te ontsminken, en wat bleek... Deze morgen was m'n kapsel ook nog goed...
Dus m'n trouwkapsel zal zeker overleven en het zal ook 's morgen bij het opstaan nog goed liggen :))

Groetjes.....................

Nathalie
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 661

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik18-9-2011 21:52:55

Das fijn!

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik19-9-2011 12:57:06

Super nieuws!!

Mag ik vragen wie je kapsel en make-up gedaan heeft? Ben immers ook nog op zoek ;-).

Groetjes en merci alvast!

Groetjes!

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik21-9-2011 14:30:43

@ Carmen, dat vind ik ook se :)))

@ Evelien... Ik heb m'n haar en m'n make up laten doen bij Michaël in Gavere...
Vrijdag moeten we nog naar een feest en ga ik m'n haar terug laten opsteken, maar nu met hier en daar een losse pluk... Zien of dit ook party- proof is he ;))
Zo kan ik ineens proefkapsels laten doen en ze testen :)

Groetjes,
Nathalie

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik21-9-2011 17:59:56

Super! Veel succes en bedankt voor het antwoord! ;-)

Groetjes!

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik26-9-2011 9:50:28

Graag gedaan... Voor jullie ook super veel succes :))

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...