Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie kunne wij helpen!!!

17-9-2011 21:35:20
Hallo allemaal,

Onze mooiste dag is alweer zes weken voorbij, op onze trouwdag hadden wij een rozenboog die versierd was met gebroken witte en zachte bordeaux rozen, witte tule en echte klim-op, deze dient wel vervangen te worden nu...
Aangezien we gaan verhuizen doe ik de rozenboog weg, als er geintresseerden zijn mogen mij mailen, je dient hem wel zelf af te halen en hij is wel in elkaar gezet, maar het leuke eraan is dat je hem gratis mag meenemen..
Mijn mail adres is, vanreetmeurs@telenet.be , de eerste krijgt eerst antwoord, wij wonen in Herenthout.

Grtjs Chrisje

chrisje
5-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 815

Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik18-9-2011 12:33:02

kan je soms eens een foto doormailen?
Spoenkie6@hotmail.com

dank u!!

Valérie
1-9-2012
 Meld misbruik18-9-2011 19:16:37

Kan je ook een mailke mailen naar valeke_21@msn.com
Bedankt.
Valérie

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik19-9-2011 18:04:32

is hij al weg? zo neen, wil ik gerust wel eens een foto zien ... x

chrisje
5-8-2011
 Meld misbruik8-10-2011 9:39:39

Is al weg, sorry voor degene die zich nog geroepen moesten voelen!!

Grtjs en dank jullie voor de vele reacties..

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...