Terug naar overzicht
persoonlijk zou ik niet voor de cava gaan, mijn reden is dat iedereen dit tegenwoordig doet, overal waar je gaat is het cava,cava,cava. ben het echt beu gedronken.maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze. ik zou voor de remy gaan.veel succces
Hey, weet je wat ook heel lekker is en nog niet echt bekend is? Cremant d'Alsace. Te verkrijgen bij de vleet en superveel verschillende merken in de Elzas natuurlijk, maar ook bij de handelaars en zelfs in de Colruyt! Ik ben er een fan van!
Hey Anja,hebben jullie zelf deze beide opties eens kunnen proeven? Wij hebben van de zaal van elke soort (ook een méthode traditionelle en een cava) een fles meegekregen naar huis om te proeven. Onze familie heeft daar heel enthousiast aan deelgenomen :o)Persoonlijk vond ik de cava die wij hadden heel lekker maar iets specialer, droger en minder fruitig. De Méthode traditionelle was toegankelijker voor een breder publiek vonden we, lichter om te drinken. Dus we hebben voor de Méthode traditionelle gekozen (terwijl ik eigenlijk de andere lekkerder vond :o) ): iedereen die graag die specialere drinkt, heeft ook niks tegen op de neutralere. Maar wie enkel eerder neutrale bubbels lust, kan wel afknappen op een specialere soort.Dus, ik zou zeggen: zelf eens proeven en dan kiezen!Geniet ervan :o)Hanne
Zoals Hanno hierboven al zei, ik zou ook vragen om deze te mogen proeven.Dan pas ga je een keuze kunnen maken, zonder dit te proeven is het echter gissen naar de smaak.GroetjesShanna
Je kan inderdaad vragen om beide te proeven. Bij ons was de schuimwijn zo kwaliteitsvol dat elke gast ervan overtuigd was dat hij/zij Champagne dronk ! Cava was voor ons echt geen optie (teveel Fransen uit de Champagnestreek op ons feest !) maar hetgeen onze feestzaal dus aanbood was uitstekend (en dat was "Héritage").
ik kies ook voor de cremant van de Corluyt. Super product!