Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje van onze dag

  10-9-2011 14:13:49
Hey allemaal

Onze trouwdag zit er nu een weekje op, en ik vond het zelf altijd super om de verslagjes te lezen, dus bij deze ;).
Om 6u45 ging de wekker. Ik had een afspraak bij de kapper (waar de schminkster ook naartoe is gekomen) om 8uur en wilde nog uitgebreid kunnen douchen, iets eten etc.

Om 7u45 kwam mama me afhalen en een half uurtje later was ook mijn getuige daar (een heel goede vriendin die in Amerika woont en speciaal voor mij voor een paar dagen naar België is gekomen). Ik was eigenlijk super rustig toen. Nog een koffietje gedronken omdat ik nog niet heel wakker was zelfs :).

Iets na 10 waren we alledrie klaar en gingen we richting mijn huis (ik had mijn vriend tegen dan al het huis uit gestuurd). Daar hebben mijn mama en getuige hun al omgekleed, en ik nog met ons hondje gaan wandelen, want ik wilde wachten tot de fotograaf er was om me om te kleden.

Om 10u40 was de fotograaf er, en 2 minuten later was ik al klaar :). Ik had een kort kleedje (een lang kleed laten inkorten, als ik er aan denk zet ik de link naar het lange kleed ook onderaan, kan je het verschil eens zien :)) met een diepe rug, dus weinig werk aan :). Om 11uur werd iedereen (de 4 zussen van mijn vriend met hun mannen en kinderen, mijn vriend, zijn getuige en onze ouders) verwacht en ze waren weldegelijk vrij op tijd :)

Om 11u20 naar het districtshuis van Hoboken (op 2 minuten van m'n huis) vertrokken. Daar was de trouw voor ons blijkbaar niet doorgegaan en we waren de laatsten, dus we hadden heel het kasteel en park voor ons alleen, wat wel super leuk (en goed voor de foto's :)) was. De trouw zelf was niet te lang (of te kort) en best leuk. De zaal zat helemaal vol.

Daarna zijn we (dankzij het super goede weer!) terug naar ons thuis gegaan waar we bubbels, mini broodjes, zelfgemaakte cupcakes en hapjes voorzien hadden. Na de lunch gingen we richting onze zaal (Club Cabane), waar we een springkasteel voor de kindjes hadden laten zetten en wij voor de volwassenen een ludieke quiz over ons voorzien hadden, terwijl wij onze foto's gingen trekken. We hadden al wat vertraging opgelopen en de zaal had ons avondeten een half uurtje vervroegd, waardoor er minder tijd voor foto's overbleef dan voorzien. Daarom zijn we gewoon in de buurt gebleven in plaats van ergens naartoe te rijden (het was ook Laundry day, waardoor er heel wat file was in de buurt).

De fotosessie ging me beter af dan gedacht (ik sta echt niet graag op de foto, en vaak ook heel slecht :)). We hebben heel wat 'zottere' foto's getrokken, wat ik wou, en de fotograaf gaf voldoende instructies.

Daarna hebben we met de familie gegeten, en tussen de gangen door hebben we de resultaten van de quiz bekend gemaakt (mijn getuige heeft gewonnen, en de prijs was een bongobon, waar ze in de VS niets mee kan doen :)) en de cadeaus voor de getuigen en ouders uitgedeeld.

Daarna nog snel opgefrist en de gasten gaan begroeten. Voor hen waren er nog allerlei lekkere hapjes voorzien. Net toen we klaar waren met begroeten is het onweer losgebarst, maar we hadden een grote tent buiten, en het was nog lekker warm, dus dat gaf geen problemen.

Om 11uur hebben we onze openingsdans gedaan (I'm yours van Jason Mraz) en daarna is de dansvloer geen second leeg geweest.

Het was echt waar en super mega leuke dag. Het weer was goed, iedereen vond m'n kleed geslaagd (want het was een gok, zo'n kort), alle eten was lekker, ik heb de bleinen op mijn voeten niet gevoeld, de fotograaf was super, de bediening goed etc etc.

Voor de nieuwsgierigen zijn er hier al een paar foto's te zien

Dit was mijn kleed in het lang

Onze fotograaf; Helemaal aan te raden :)

De zaal

De catering

Als ik iets vergeten ben, stuur dan maar een berichtje;)
Sarah

Sarah
3-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1787


Joke
27-7-2013
 Meld misbruik10-9-2011 14:55:27

Amai zo'n prachtige foto's!!

Proficiat met jullie huwelijk!



francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik10-9-2011 15:06:25

gefeliciteerd met jullie trouw
geniet van het getrouwde leven
leuke foto's



Sarah
22-6-2012
 Meld misbruik10-9-2011 15:59:18

leuk om te lezen ! proficiat , en super leuke foto's , een mooie toekomst samen gewenst

groetjes
Sarah



An
25-5-2012
 Meld misbruik10-9-2011 17:18:13

Schoon foto's! Kleedje is inderdaad heel mooi!

Proficiat!



joke
13-8-2011
 Meld misbruik10-9-2011 18:55:53

ziet er heel leuk uit, en je kleedje was int kort veel leuker dan int lang goed gedaan en veel geluk samen
grtjs joke



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik10-9-2011 19:14:22

Hey,

Super mooi, echt heel leuke foto's ook.

Veel groetjes Ellen



Deborah
3-3-2012
 Meld misbruik10-9-2011 19:57:06

Mooi!!!!
Groetjes



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik11-9-2011 9:39:00

Heel leuk verhaal en leuke foto's en idd, je kleedje stond je beeldig en veel meer charme in 't kort dan in 't lang. Goed gedaan ;-)

Ik wens jullie nog heel veel geluk toe.



caroline
9-6-2012
 Meld misbruik11-9-2011 14:46:56

Dikke proficiat! Je kleedje was inderdaad heel mooi int kort:)!



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik12-9-2011 15:00:57

Hey Sarah,


Allereerst een hele dikke proficiat!!!!
Wat een mooi verslagje zeg:-)
Je foto's zijn gewoon de max!!! Zo spontaan en leuk:-)
Ik vond je jurkje super geslaagd! Het stond je gewoon en het was af!
Geniet nog van jullie honeymoon en nog een hele mooie toekomst samen!


Veel groetjes



jill
30-6-2012
 Meld misbruik19-9-2011 21:53:40

ik vind de foto's super ;) het zou uit een magazine kunnen komen ;)



Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik16-5-2012 23:34:38

Ik ben wat op de dool hier en ik zag je foto's. Wauw. Zo spontaan, zo mooi.. zo wil ik het ook!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info