Terug naar overzicht
Hejj wij geven aan onze ouders/grootouders een spiegel in een hartvorm waarop we een tekstje laten graveren.. wij zullen enkel dit spiegeltje geven.. het mag ook niet TE overweldigend zijn dat je daar afkomt met verschillende geschenken.. het is natuurlijk jullie keuze wat je wilt geven hé .. maar een geschenk vinden voor de ouders amai das niet makkelijk groetjes jamie x
HoiWij geven een lantaarn met een kaars in. In één van de venstertjes van de lantaarn hebben we een mooi tekstje laten graveren.GroetjesKatrien
op de avond zelf zullen we aan alle ouders het zelfste geven (wat weet ik nog niet precies geen bloemen want kben bang dat tegen eind van de avond nie veerl meer van over is en das zo jammer) aan mijn pa en stiefmoeder geef wij nog een bruchcadeaubon maar die wordt de dag erna afgegeven (zij helpen ons enorm qua organisatie en budget) als dank wij doen dit niet op het feest want mijn schoonouders kunnen er ook niet aandoen dat zij financieel en zo niet kunnen helpen en ik vind het anders zo affronterend