Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Einduur avondfeest

  29-8-2011 14:10:11
Wat was bij jullie ( de reeds getrouwden ) het einduur, ik heb hier al vanalles gelezen en er waren er veel bij rond 3u maar dat lijkt me zo vroeg... Bij mijn vriend zijn nicht waren de laatste pas om half 8 thuis dat is dan weer veel te laat. Graag had ik ten laatste om 5 u in mijn bed gelegen aangezien we onze huweljksnacht doorbrengen in een B&B en anders hebben we daar geen geniet van. Zijn er die hun genodigden gaan vragen om naar huis te gaan of wordt dat niet gedaan? Ik heb wel gezien in de nieuwe brochure van onze feestzaal dat vanaf volgend jaar het einduur 5u is en dat het nie later mag.

Groetjes

nicky
3-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 1343


Deborah
3-3-2012
 Meld misbruik29-8-2011 14:12:24

Bij ons heeft de zaal een einduur om 4 uur.
Ze zeggen dat er niet vaak nog feesten veel langer duren. Meestal zijn het dan nog de familie en wat vrienden die er nog wat hangen.
Ze zeiden bij ons ook wel dat als er dan echt nog véél volk is, ze wel wat langer willen doordoen, maar dat dat zelden nog voor komt.

Groetjes



Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik29-8-2011 14:16:25

Onze dj heeft ons aangeraden om in stijl af te ronden! Dat betekent dat als er nog maar 5 man op de dansvloer staat dat het niet echt de moeite is om verder te doen... dus als we zien dat het volk mindert (+/- 20 mensen) dan gaat hij toch wel stilletjes aan aankondigen dat de laatste dans eraan komt. Zo willen wij het ook, want als we daar maar met 5 man staan, dat is ook wat zielig hé
Hij heeft er al ervaring mee en tot nu toe nooit geen negatieve reacties op gehad, hij zou dan ook op het einde wat aangevraagde nummers draaien zodat die mensen dan ook nog tevreden naar huis kunnen gaan ! En je hoeft zelf niemand naar huis te sturen, dan doet de dj het !!
Maar het einduur bij onze zaal ligt op 3.00h, natuurlijk als er nog veel mensen over zijn zou hij toch nog een oogje dichtknijpen tot 04.00h zei'm ...mja we zullen zien hé ! Groetjes xxx



joke
13-8-2011
 Meld misbruik29-8-2011 14:18:33

hallo, wij zijn pas getrouwd en hebben de dj laten afbouwen om 3 uur, er was toen nog ne man of 10 die goed dronken waren dus als je dan blijft verder doen sta je daar nog uren, ik heb dan de dj laten afbouwen en om 20 na 3 was iedereen weg en wij lagen er in om 4 uur.
Ik vond dit meer dan laat genoeg, maar ja ik ben ook niet iemand die graag tot smorgens verder doet.
veel succes
grtjs joke



Charlotte
28-5-2011
 Meld misbruik29-8-2011 14:25:07

Heyla,

Wij hebben bij ons feest gekozen om om 3u te stoppen. We wilden graag eindigen op een hoge noot, met de meeste nog daar en niet blijven doorgaan tot er nog 5 zatten ergens aan den toog hangen.
Bovendien zijn we ook wel vroeg begonnen, receptie om 19u, aan tafel om 20u... Dus dan duurt het feest al wel eventjes.
3u was voor ons ideaal we hebben echt afgesloten met ne BANG!
Succes nog
Lotje



an
12-8-2011
 Meld misbruik29-8-2011 14:52:05

3u is inderdaad niet te vroeg en niet te laat. Om 3u zijn er ongeveer nog 20 mensen :)



Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik29-8-2011 14:58:04

Hoi,

Wij hebben ons huwelijk zijn we gestopt rond 3 uur. Het uitwuiven van de gasten en het overbrengen van de kado's en bloemen naar de suite (we mochten blijven slapen in de suite van onze feestzaal/hotel) nam nog wel een uurtje in beslag.

Bij mijn getuige (die vorig jaar huwde) was het feset ook afgerond om 3 uur.

Een andere vriendin had haar feest 4 uur ongeveer.

Familie had overlaatst een huwelijksfeest dat tot 6 uur duurde.

Persoonlijk vonden wij 3 uur een perfect. iedereen was er nog graag bij en de sfeer was ongelooflijk (Wij in het midden van een cirkel aanwezigen op de tonen van You'll never walk alone zal ons eeuwig bijblijven)



kim
7-7-2012
 Meld misbruik29-8-2011 15:09:42

Hey Nicky!

Ons einduur is 5uur. Maar die man zei ook dat de meeste feesten zolang al nier meer duren..
Aangezien mijn familie nogal feestbeesten zijn twijfel ik daar voor maar kom ;-)
Al bij al is 5u een leuk uurtje! We zijn tenslotte ook al van 6u ongeveer op die ochtend!

groetjes



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik29-8-2011 15:19:59

Wij stelden zelf het einduur vast op 04:00 h. want de feestzaal zelf sluit sowieso om 05:00 h. Niemand was stomdronken, onbeschoft of wat dan ook. En zo wilden wij het. We mochten 's anderendaags, toen we de laatste spulletjes gingen ophalen in de feestzaal- van het voltallige personeel, felicitaties ontvangen ivm de beleefdheid en vriendelijkheid van onze gasten. En dàt doet heel veel plezier, geloof me ! We weten dat we daar nog steeds welkom zijn voor volgende feesten. Je kan dus beter wat vroeger afronden in schoonheid dan op een ongelukkig incident dat je reputatie serieus kan schaden. Enfin, zo zien wij de zaken.



Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik29-8-2011 15:36:59

Hoi, wij zitten met een aantal feestneuzen (wel deftig hoor, gewoon pleziermakers) dus we zijn blij dat onze feestzaal geen einduur oplegt. We gaan het denk ik gewoon laten afhangen van het aantal aanwezigen, voor 5 man gaan we het natuurlijk niet nodeloos rekken



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik29-8-2011 16:10:14

Hoi,

Ons einduur is 4u - forfait van drank per persoon wordt bijvoorbeeld gerekend van 20u tot 4u. Duurt het langer, worden de consumaties wel apart genoteerd.
Maar ik denk dat 4u een mooi uur is om te stoppen. Uiteindelijk ben je die dag als bruidspaar meestal al vroeg uit de veren :-).

Groetjes



Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik29-8-2011 16:23:21


Hier 5u30... Wij hebben zitten feesten tot een stuk in de nacht, haha:)
Een van de laatste liedjes was nog eens onze openingsdans...

De zaalverantwoordelijke zei ons dat de feesten normaal niet zo lang duren, maar tot 3uur ofzo :)



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik29-8-2011 16:24:38

Hey,
Wij hebben ons daar best wel zorgen om gemaakt omdat onze feestzaal om 5u stopt. En de meeste trouwfeesten die we al hebben gehad waren meestal wel tot 6u.
Maar nu het laatste trouwfeest was ook om 5 u gedaan en dat stelt ons nu toch een beetje gerust. En we hebben een alternatief bedacht voor mocht er nog redelijk wat volk zijn.
En we zorgen dat het feest op tijd begint.
Maar een feest dat om 3u stopt,dat zou denk ik echt niet lukken bij ons.

Groetjes



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik29-8-2011 18:14:41

Het einduur dat onze feestzaal oplegt is 5 uur. Onze drankenforfait loopt tot 4 uur. Wij zullen dus ergens tussen 4 en 5 afronden met een "laatste dans" aangekondigd door de DJ :-). Bij vrienden stopte het feest resoluut om 4 uur en mijn ventje vond dat toch wel vroeg... Het zal dus er ook wat van afhangen hoeveel volk er om 4u nog is en hoe wakker we nog zijn ;-).

Groetjes!



nicky
3-9-2011
 Meld misbruik29-8-2011 22:46:34

Hey

Ik denk ook dat voor onze familie 3u te vroeg zal zijn maar ik zou toch blij zijn moesten we om half 5 kunnen vertrekken.

We zien wel ik bespreek het donderdag alvast eens met de dj

Alvast bedankt voor jullie reacties en ik laat nog wel weten in een verslagje hoe laat het is geworden.




Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik30-8-2011 9:20:54

Wij moeten om uiterlijk 6hr weg zijn uit de zaal (= dj afgebroken en weg), maar ik geloof nooit dat het later dan 3hr wordt.

Wij hebben een drankenforfait van 4hr dat begint te lopen bij openingsdans die rond 23h gepland is en ik ga ervan uit dat de meeste mensen rond 1hr-1h30 vertrekken want dat is het uur dat ik meestal zelf ook vertrek op een feest omdat anders mijn hele zondag eraan is.
De harde kern trekt het dan tot 3hr denk ik en als het echt ambiance ambiance is gaan we ofwel door in de zaal ofwel als we maar met een handvol meer zijn met trouwkleed en al naar 'den hopper', pleister-en verzamelplaats voor onze vriendenkring.



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik30-8-2011 10:23:17

Alles hangt af van je gasten: zijn ze vroeg weg, dan ligt het einduur vroeg (logisch). Staat de dansvloer nog vol, dan stop je uiteraard nog niet... Rond half 5 werd onze laatste dans gedraaid (mochten we zelf beslissen om hoe laat dit zou zijn). We wilden toch nog een beetje in schoonheid eindigen, dus wilden toch nog een 20-30 personen over. Onze laatste dans was dan nog eens onze openingsdans: superleuk, want alle gasten die er toen nog waren, kwamen in een kring rond ons staan. Enkele neven namen ons op hun schouders en we hebben onze openingsdans nog eens 'in de lucht' gedaan. Héél fijn!
En toen speelde de dj nog 'Ge moogt naar huis gaan' van Urbanus, dus was het wel duidelijk... :-) Rond 5u hebben de laatsten de feestzaal dan verlaten en even later, na al het inpakken van het gastenboek, de bloemen, de enveloppendoos,... ook wijzelf.



nicky
3-9-2011
 Meld misbruik30-8-2011 21:51:54

Dat liedje was ik al bijna vergeten van Urbanus ... dat gaan we dan ook maar draaien als we ze niet buiten krijgen....


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info