Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Houder voor kaartjes gasten

  26-8-2011 19:55:23
Hoi iedereen,
Nu het alsmaar dichterbij komt, ben ik bezig aan de laatste details.

Mijn getuige heeft een blad waar de namen en het tafelnummer van de gasten opstaan.
Als de mensen binnenkomen geeft ze het juiste kaartje aan hun.
Zoals de titel het al zegt, ben ik op zoek naar een houder voor deze kaartjes in te steken.
Vindt het nogal onhandig als deze allemaal op elkaar zouden liggen en ze constant moet zoeken.

Heeft iemand een idee waar ik zo'n houder kan vinden? Of een ander idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Alvast bedankt.
Groetjes

katrien
24-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1145


Severine
24-9-2011
 Meld misbruik26-8-2011 23:56:56

anders misschien alfabetisch rangschikken?



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik27-8-2011 0:45:22

Je kan bvb een fotodoos gebruiken ; die zijn vaak voorzien van tussenschotten. Op die tussenschotten breng je de alfabetletters aan die je nodig hebt en rangschikt alle kaartjes dan achter hun respectievelijk tussenschot. Als je op de kaartjes om aan de gasten uit te delen ook een tafelnaam print of schrijft, weet die direct aan welke tafel hij/zij zit en heb je geen verdere lijsten meer nodig.
Praktisch ziet het er dan zo uit. : Mr en mw De Ridder-Verwilgen komen aan en melden zich. Getuige zoekt achter het tussenschot "D" het kaartje van dit koppel. Bovenaan op het kaartje staat bvb als tafelnaam "Seychellen" en eronder een afbeelding van de Seychellen. Op elke tafel staat dan diezelfde afbeelding maar op postkaartformaat of zo, in een fotoklemmetje bvb.



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik27-8-2011 13:28:36

Bij ons lagen de tafelnaamkaartjes open op een tafeltje. Iemand van de feestzaal keek op een alfabetische lijst welke tafelnaam er bij de personen pastte en die gaf dan het juiste tafelkaartje. Op het tafelkaartje stond geen naam meer van de gast. Dus uiteindelijk lagen daar dan 10 stapeltjes met kaartjes.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...