Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vastleggen uur trouw wet en kerk

  26-8-2011 19:52:38
Hoi allemaal,

Wij trouwen volgend jaar op een vrijdag en hebben onze feestzaal al definitief vastgelegd. Enig probleempje is dat we niet kunnen trouwen voor de wet smorgens in onze gemeente. Toch hadden we graag voor de wet en de kerk op dezelfde dag getrouwd. Hoe laat zouden jullie beide zaken vastleggen?
Trouwen voor de wet kan vanaf 13u30 en neemt een half uurtje in beslag ongeveer. We wonen 5 minuten van de kerk en gemeentehuis; dus hadden gedacht aan 14u trouw voor wet en 15u trouw voor kerk. 14u30 trouwen voor de kerk is misschien wat krap, maar wat doen we dan in het half uurtje dat we over hebben tussen 14u30 en 15u als we voor optie b gaan? :-)
Jullie ideetjes?
Bedankt!

sof
13-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1197


Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-8-2011 19:54:27

Bij het buitenkomen uit het gemeentehuis worden er toch nog sowieso groepsfoto's genomen van de suite en zo, dus zou me daar niet teveel zorgen om maken! Beter teveel tijd dan te weinig!



tinneke
13-7-2012
 Meld misbruik26-8-2011 20:02:21

Waauw! Nog iemand die het aandurft om op vrijdag de 13de te trouwen!

Inderdaad, na het buitenkomen worden de foto's genomen dus... Bij ons zit er ook een uur tussen ook al liggen de kerk en het gemeentehuis maar 2 km van elkaar...



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik26-8-2011 21:35:34

Wij nemen ook een uurtje ertussen (13u wet en 14u kerk). Bij ons is het wel nog ong. 15 min rijden naar de kerk maar de wet duurt bij ons ook maar 15 min. dus we hebben evenveel tijd over als jullie. Ik ben er vrij zeker van dat dit allemaal wordt opgevuld met praten, felicitaties en foto's ;-).

Groetjes!



Elke
13-7-2012
 Meld misbruik27-8-2011 15:47:22

Nog één van de weinigen die trouwt op vrijdag de 13de!
Bij ons zijn stadhuis & kerk ook niet zo ver van elkaar gelegen, maar wij gaan ondertussen wel foto's nemen op locatie. Wij trouwen voor de wet om 14h en voor de kerk om 16h.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...