Terug naar overzicht
Vraag dit zeker ook aan de zaal, want zij zullen dit moeten opruimen. Je maakt dan je 'ererondje' op de dansvloer veelal, dus die zal volgestrooid liggen... Hou er ook rekening mee dat nadat jullie zitten vrijwel meteen het voorgerecht komt. Ik zou het niet willen weten dat er zo'n ober uitschuift op die rozenblaadjes...Het kan natuurlijk, al zal je dan je muziek moeten aanpassen, denk ik... Meestal komt het bruidspaar op opzwepende muziek binnen, maken eventueel een dansje of zo,... Dan zullen de kinderen ook de rozenblaadjes echt wijds moeten uitstrooien, wil het op de muziek passen. En dan denk ik dat het effect anders zal zijn dan bv. bij het binnenkomen in de kerk.
hey, Wij hadden hetzelfde probleem, het enige verschil is dat ze alle 9 tussen de 2 en 8 zijn. We hebben besloten geen 'echte' bruidskindjes te nemen, maar wel mogen ze in tijdens de dienst iets lezen of naar voor brengen en natuurlijk ook mee op de foto! groetjes
oh ik vind het een super-idee!!! :-) En echt lief van jullie dat jullie dat willen doen voor al de kindjes! Echt waar!! Natuurlijk aan de zaal vragen als ze daar geen probleem mee hebben , met de rozenblaadjes die er liggen...mja ze moeten de zaal naderhand toch opruimen, dus denk niet dat ze er zo'n drama over zullen maken! Dus ik zou zeggen ZEKER DOEN xxx