Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleedjes bruidsmeisjes

  22-8-2011 22:11:46
Hi iedereen,

Drie vriendinnen van mij zullen mijn (grote) bruidsmeisjes zijn. Nu zou ik graag willen dat ze wel in dezelfde stof een kleedje hebben, maar een net ander modelletje (bvb. halter, boothals,...). Ik zou dus deze kleedjes het liefst laten maken.

Heeft iemand misschien een goed adresje hiervoor? Of heeft er iemand toevallig ook idee van wat zoiets gemiddeld kost?
We zouden graag kleedjes in kant laten maken (wat vanzelfsprekend wat duurder gaat uitkomen dan een andere stof).

Groetjes en bedankt!
Karen




Karen
17-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1868


cindy
17-9-2011
 Meld misbruik23-8-2011 7:22:44

kijk eens op www.humpiedumpie.nl misschien dat je daat iets tegenkomt



Jili
12-5-2012
 Meld misbruik23-8-2011 8:51:52

Hey Karen,

Jouw vriendinnen als bruidsmeisjes nemen is super leuk!
Ik ben vorige jaar, samen met 3 andere vriendinnen bruidsmeisje geweest..
Wij zijn ook heel lang op zoek gegaan naar jurken voor ons. Dit is niet zo evident, omdat we alle 4 heel verschillend zijn. Wij hebben onze kleedjes uiteindelijk gevonden bij Bobo in Tremelo en sommige via een naaister laten aanpassen...

Veel succes nog met de zoektocht!



Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik23-8-2011 9:00:45

bij P&C heb je een grote "suite" collectie.
heel veel kleedjes in alle mogelijke kleuren en modellen, en tegen een schappelijke prijs.

je kan ook eens kijken op www.youniekbruidsmode.be (Turnhout)
die maken zelf kleedjes volledig hoe jij wil vanaf 199€



nathalie
19-5-2012
 Meld misbruik23-8-2011 11:53:53

Hey!
mijn vriendinnen zijn dit ook van plan alleen geraken ze het niet eens.
We zijn ook bij Youniek geweest maar voor sommige was dit toch te duur al geven ze wel een groepskorting!
Wij hebben uiteindelijk besloten dat ze dezelfde kleur dragen maar voor de rest hun ding doen. Zo kan iedereen het budget kiezen en de stijl van het kleed want ik zag het niet zitten om 4 kleedjes te betalen.



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik23-8-2011 12:00:14

Welke Regio? Naaister Els uit St-Niklaas is erg goed!



Stephanie

 Meld misbruik23-8-2011 15:21:38

die van mijn bruidjsmeisjes kwamen allemaal van Bobo, verschillende kleedjes en stofjes, maar was toch heel mooi. en niet duur!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...