Nu Online
Momenteel zijn er 45 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HUWELIJKSREIS! AI AI AI

  19-6-2006 20:05:17
Hey,

Binnen 3 weken trouwen wij en nu kregen we vandaag te horen dat ons hotel overboekt is! Wij gingen naar Acharavi in Corfu. Het is de eerste keer dat we samen zo ver weg zouden gaan. Ik heb zelfs nog nooit gevlogen! Wij hebben die reis in december geboekt en heel zorgvuldig gekozen. Nu hebben we wel een ander voorstel gekregen (dat lijkt in faciliteiten wel overeen te komen) en we krijgen wel een grotere kamer en nog iets ter compensatie. Dus dat kan nog positief uitdraaien maar toch wel effe balen hoor, en ook veel traantjes bij mij.

Zo dat moest er effe uit!

Elke
08/07/06

Elke
8-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 768


Karen
22-12-2006
 Meld misbruik19-6-2006 21:08:00

pff die huwelijksreizen toch he!!!

Daar moesten ze toch wat meer respect voor hebben vind ik, de mensen doen dan zo een kosten en dan krijg je al die problemen voor!!!


Tja de wereld is niet altijd en overal juist he ;-)

Groetjes,
Karen
22.12.2006



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik19-6-2006 21:43:03

Hey

Begrijp dat je dat toch niet leuk vindt. Tenslotte heb je er lang over gedaan om dat hotel te kiezen.

Hopelijk valt dat nieuw hotel ook goed mee. En je hebt dan toch een groterer kamer hé!

Groetjes

Vicky
09.09.06



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik20-6-2006 7:53:45

Hey,

gewoon het beste ervan maken denk ik hé. Ik vind het wel raar dat zo'n dingen eigenlijk kunnen. Wie heeft je die reis dan verkocht? Die kennen toch op voorhand de capaciteit van het hotel? En dan nog zo vroeg op voorhand geboekt...

Maar je zal zien: het zal wel meevallen, ze gaan je nu zeker geen slechter hotel aansmeren!

Groetjes,
Lieve



Eline
15-10-2006
 Meld misbruik20-6-2006 12:29:12

dag elke,

wij trouwen op dezelfde dag als jullie. het begint nu echt wel heel dichtbij te komen hé!!! en nog veel zaken te regelen?

groetjes,,

Eline



Birgit
16-12-2006
 Meld misbruik20-6-2006 13:10:02

Hoi Elke,

als het een troost mag wezen, Corfu is zaaaaalig! En hopelijk is jullie ander hotel ook in Acharavi, das het noorden, en daar is het nog net iets rustiger dan op de rest van het eiland. Een supersuperhoneymoon toegewenst! Ik benijd je, wij trouwen in december, en dan zijn de griekse eilanden te koud!

groetjes,
birgit
16.12.2006



Elke
8-7-2006
 Meld misbruik20-6-2006 17:07:41

Bedankt voor de reacties,
dat doet echt deugd.
Wij hebben onze reis geboekt bij jetair. Het ander hotel ligt in Gouvia. En heeft een kiezelstrand!!! terwijl het ander een zandstrand was!
Oh ja morgen gaan we naar het reisbureau, zoveel mogelijk voordeel proberen te halen uit dit probleem.
Want ja als we hun voorstel niet aanvaarden zitten we vast want al de rest is wel ook volgeboekt natuurlijk.

Eline, mag ik je mailadres dan kunnen we miss is mailen? Moet niet he.

Groetjes

Elke
08/07/06



Eline
15-10-2006
 Meld misbruik21-6-2006 12:32:01

elke,

mailadres is elineenpiettrouwen@yahoo.com

groetjes,

Eline


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums