Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsboeket fris houden?! .

  17-8-2011 19:52:52
Hoi Bruidjes

Vrijdagavond gaat mijn aanstaande mijn bruidsboeket ophalen, dit omdat de bloemenwinkel op zaterdag maar om 9u30 opengaat. En aangezien onze dag al veel vroeger start zijn we dus genoodzaakt om het de avond vooraf op te halen.
Maar nu vroeg ik mij af, hoe hij het boeket kan fris houden? (zeker met het warme weer)

Grtjs

Sara


Sara
20-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1580


Sara
6-10-2012
 Meld misbruik17-8-2011 20:19:27

op een koele plaats zetten? In het slechste geval een plekje in de ijskast vrijmaken?
en ook in een emmer water zetten. Misschien ook eens vragen aan de bloemenwinkel?



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik17-8-2011 20:26:19

In een garage of berging zetten? Of misschien in de kelder?

Denk dat dit de beste plaatsen zijn :-).

Groetjes!



joyce
30-4-2011
 Meld misbruik17-8-2011 20:32:04

ik zou het net niet in water zetten... (mijn boeket mocht in de feestzaal zeker niet in water volgens mijn schoonmoeder die het heeft gemaakt) wel bvb zoals al gezegd in de koelkast of kelder

vraag raad aan de bloemist, zij maken toch ook vaak bloemstukken op voorhand?

groetjes
Joyce



Emily
26-5-2012
 Meld misbruik17-8-2011 20:48:45

Ik leerde van mijn bloemist dat je bloemen langer mooi blijven als je ijsblokjes in het water doet samen met de voeding en dat helpt dus écht! Maar ik zou het ook navragen specifiek voor een bruidsboeket, zodat het zeker niet heel de dag zit te druppen op je kleed....



Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik17-8-2011 20:58:29

Ik zou gewoon raad vragen aan mijn bloemist.
Hij zou dat toch moeten weten?

Groetjes



ilse
7-8-2010
 Meld misbruik18-8-2011 12:27:59

Hey Sara,
Ik ben mijn bruidsboeket ook de avond tevoren gaan afhalen om dezelfde reden.
Tegen mij had de bloemist gezegd om het gewoon goed koud te zetten dus dat is bij ons in de kelder beland. Bij mijn weten heeft het niet in water gestaan (was ook niet mogelijk want het lint was er al rond).
Groetjes,
ilse



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik18-8-2011 14:08:41

Idd, aan de bloemist vragen! In de ijskast zou ik het nu niet zetten, want dan is het temperatuursverschil véél te groot! Gewoon op een koele plaats in de kelder of berging of zo.



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik22-8-2011 13:53:41

Hallo,

Gewoon op een frisse plaats zetten, niet in de zon. Zeker niet in de koelkast, het verschil is te groot en dan gaan de bloemen hangen en worden ze sneller bruin. Indien mogelijk zou ik het toch in water zetten hoor. Desnoods een vochtig doekje over het uiteinde zodat ze toch wat vocht krijgen.

Groetjes
Annelies



Sara
20-8-2011
 Meld misbruik23-8-2011 19:27:19

Het is allemaal perfect gelukt... Mijn man heeft de juiste instructies gekregen en 's ochtends zag het er nog steeds perfect uit! Vandaag ben ik het naar de bloemist gaan brengen voor te vriesdrogen...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...