Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau van getuige voor bruidspaar

  17-8-2011 16:41:45
mijn ventje is in september getuige van heel goeie vriend, en nu zijn wij eigenlijk op zoek naar een origineel trouwcadeau.
wat heb je zelf gekregen, of ooit zelf cadeau gegeven of...

alle ideetjes zijn welkom, want wij zoeken eigenlijk iets anders dan een bon of zo...

dank u alvast!!

rafa
6-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2560


Evelien
4-6-2011


Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-8-2011 16:53:33

Een héél leuk cadeau dat we van collega's hebben gekregen, was een ontbijtmand die we 's anderendaags konden nuttigen (of later in de week, al naar gelang de planning). Héél tof, want zo moesten we niet meteen naar de bakker!

Wat zat erin?
* koffiesticks (zo van die oploskoffie)
* theebuiltjes
* fles sinaassap
* fles melk
* flesje cava
* van die croissants in zo'n blik om zelf af te bakken (Danerol of zoiets)
* chocoladebroodjes ook in zo'n blik (--> handig, want dat bewaart goed)
* fruit
* choco
* confituur
* servetjes
*...

Als cadeau van de getuige is dat mss wat 'pover', maar je kan er uiteraard hier en daar nog centjes in verstoppen.



Evelien
25-2-2012
 Meld misbruik17-8-2011 17:00:51

Enkele jaren terug was een vriendin van mij ook getuige van iemand's huwelijk. Zij had toen een fotokader cadeau gegeven van het koppel samen met de getuigen. Ze was die foto nog snel gaan laten ontwikkelen zodat ze hem op het feest zelf kon afgeven.

Toen mijn zus enkele jaren terug trouwde was ik ook getuige, en mijn partner was getuige van haar man. Wij hebben hetzelfde gedaan. Een mooie kader van Salt 'n Pepper met drie foto's onder elkaar. Eéntje waarop ze hand in hand staan op het moment dat ze hun ja-woord geven in het stadhuis (je ziet ons, de getuigen, op de achtergrond zitten), een foto van het pasgehuwde koppel tussen de ouders en schoonouders in voor het stadhuis, en ééntje thuis toen ze aan het klinken waren op hun trouw.
Die kader staat nog steeds vanboven op haar kast.
Ook omdat het haar bedoeling niet was om er een feest van te maken, ze was zwanger en wou trouwen om in orde te zijn voor als de baby kwam. Dus geen feest, geen fotograaf, geen ceremonievervoer, geen massa volk ... Enkel de naaste familie, en 's avonds een etentje bij mijn mama thuis. Ze was daar wel van gedaan dat ze toch nog een herinnering had van die dag.



Evelien
25-2-2012
 Meld misbruik17-8-2011 17:10:30

Aja, en misschien toch niet onbelangrijk. We hebben geld ook gegeven uiteraard. Niet enkel de kader



rafa
6-5-2011
 Meld misbruik18-8-2011 8:36:36

ohhh merci voor leuke ideetjes, mss een mengeling van de ideetjes zou ook leuk zijn hihi





Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik18-8-2011 13:13:01

Wij hebben zowel voor het huwelijk van onze beste vrienden (waar wij getuigen waren) als zij voor ons (waar zij getuigen waren) iets cadeau gegeven waar ze iets mee waren...

't Is te zeggen: zij spraken al een tijdje dat hun messen op niks meer trokken, dus hebben wij hen een professionele messenset cadeau gegeven voor hun huwelijk, omdat dat iets is waar je zelf nooit zoveel geld aan uitgeeft als je het zelf moet kopen.


Omdat wij aan het bouwen zijn, spraken we al lang van een uitschuifbare ladder (zo eentje die je dus vlot in je koffer kan steken), maar omdat daar toch een redelijk prijskaartje aanhangt, hadden we dat zelf nog niet gekocht... Toen we thuiskwamen van op huwelijksreis, waren we dan ook blij verrast dat er in onze living een versierde, uitschuifbare ladder stond als trouwcadeau!

Dus, moraal van het verhaal, koop iets wat ze echt kunnen gebruiken, maar waar ze zelf niet zoveel geld willen of kunnen aan uitgeven! :)





Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...