Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen laten graveren ...

  15-8-2011 6:17:06
Heykes,

Wij zijn Bart & Bart en wij trouwen volgend jaar in mei. Wij hebben reeds ringen die voor ons een emotionele waarde
hebben, maar er staat echter niets in gegraveerd. Wij zouden onze naam en datum er willen in laten zetten. We zijn reeds naar
een juwelier geweest maar die wil het niet doen daar de ringen niet vanbij hen komen ...

Weet er toevallig iemand een juwelier of graveerder die dit wel zou kunnen en willen doen???

Mercikes en veel geluk met de voorbereidingen voor jullie heuglijke dag! Bart

Bart
19-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1025


Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik15-8-2011 14:21:31

Ik zou bij nog juweliers horen, hoor! Dat moet toch mogelijk zijn, ook al heb je ze daar niet gekocht, blijven zoeken!



jeff
27-8-2011
 Meld misbruik15-8-2011 15:36:45

Hallo Bart

Wij hebben dit ook voor en hebben geen enkele gevonden die wil graveren, zonder dat je daar koopt.

Wij doen het zonder namen dus.......!



jeff en benny



Sylvie
29-7-2016
 Meld misbruik16-8-2011 10:12:26

Ik zou het ook bij andere juweliers proberen hoor!
De juwelier waar ik "vaste" klant ben zou daar geen probleem van maken!



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-8-2011 13:24:47

Oei! Ik heb van mijn man een ring gekregen toen we 1 jaar samen waren en heb die precies 1 jaar later laten graveren met onze namen en datum wanneer het 'begonnen is'. Dat was geen enkel probleem! Gewoon andere juweliers proberen! Misschien weet je wel van welk merk de ringen zijn? Dan kan je zo eens kijken wie dat merk nog verkoopt?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...