Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Polsbandjes - plaatsaanduiding

  13-8-2011 12:20:37
Hoihoi,

Wij geven de genodigden op ons avondfeest een polsbandje (thema festival), dat aangeeft waar ze moeten gaan zitten. Hoe doen jullie dit wanneer je een plaatsaanduiding meegeeft met de mensen? Laten jullie ze dat zelf nemen of geef je ze aan hen bij binnenkomst?

Wij moeten volgens het reglement van de fuifzaal een gastenlijst bijhouden van wie er allemaal aanwezig is. Laten jullie de mensen zelf aanduiden dat ze er zijn of doen jullie dat voor hen?



Groetjes,
Cindy


Cindy
17-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1868


Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik13-8-2011 17:16:22

Ik zou een alfabetische gastenlijst opstellen in Excel met naast de kolom naam en voornaam, een smal kolommetje waarin de gasten een kruisje zetten naast hun naam.
Misschien in de gang naar de zaal evtl een verwijzing ophangen naar die inschrijvingslijst ?Ofwel kan je iemand voorzien, bvb een familielied of getuige die bij aankomst de gasten hun naam vraagt en ze direct in fluo zet.
Als bruidspaar heb je niet echt de tijd om dat te doen.
Misschien kan je die concertarmbandjes dan ook meteen laten overhandigen bij de "inschrijving" ?



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-8-2011 13:46:14

Bij ons idd ook met een alfabetische lijst, zodat men de namen gemakkelijk kon opzoeken. De mensen zeiden hun naam bij het binnenkomen tegen iemand van de feestzaal en die duidde aan wie er was en gaf hun het tafelkaartje. Bij jullie kan mss een getuige of zo dat doen? Of een ober? Ik zou het niet aan de gasten zelf overlaten, want dan zullen er alvast mensen dat vergeten of het systeem niet snappen...
Indien er niemand die taak wil doen (maar dat zou me verwonderen), kan je ook een tafel of prikbord voorzien waar de bandjes opliggen of aan vast hangen en dan nemen de mensen het bandje met hun eigen naam. Zo kan je zelf zien wie er blijft liggen/hangen. Dat zijn dan uiteraard de afwezigen...



ann
2-7-2011
 Meld misbruik14-8-2011 14:25:33

mischien toch iemand voorzien?
wij gaven kraslotjes voor plaatsaanduiding
wij schakelden hier broer voor ene kant familie,getuige voor andere kant familie en vrienden ,collega voor collega's en dan nog iemand van voetbal voor voetbalvrienden,in.
zo had iedereen wat hij nodig had,had niemand teveel werk,want was wat verdeeld en was iedereen ook gekend.
en ....ze deden dit met plezier,enkel een goed en duidelijk lijstje opmaken voor hen!!



Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik16-8-2011 12:19:46

Kan je geen kraampje zetten met "Tickets" waar de gasten zich kunnen inschrijven en hun VIP-pass (eventueel aan lanyard) of polsbandje tot jullie feest krijgen?

Bij ons gaf een verantwoordelijke van de zaal de kaartjes aan de gasten (op basis van een alphabetische Excel-lijst op achternaam van de man indien koppel). Als koppel heb je voor zulke dingen echt geen tijd.



Cindy
17-9-2011
 Meld misbruik16-8-2011 14:34:43

Evelien,

Dat is een super leuk idee!! Bedankt voor de tip ...
dat ik daar zelf niet aan gedacht heb ;-)

Groetjes,
Cindy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...