Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kadootje voor de kindjes

  12-8-2011 21:11:12
Hallootjes,

Het begint stilletjes aan dichterbij te komen, brrrr :)

Kheb nog eens een vraagje, voorzien jullie iets voor als er kindjes naar stadhuis of kerk komen?
een soort van 'geschenkje' met snoeppen?
Kweet eigenlijk niet of er kindjes gaan komen want de meeste van mijn vriendinnen hebben nog peuters en baby's.

groetjes

Kim
2-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1083


Ils
14-1-2012
 Meld misbruik12-8-2011 21:19:52

Hey Kim!

Bij jouw staat de teller inderdaad al spannend laag! :) Ik zit met dezelfde vraag als jou, ik heb er geen idee van of er kindjes naar de kerk gaan komen...
Dus opvolgen maar!

Geniet van de zenuwkes!





Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik12-8-2011 21:42:37

Hoi hoi,

ja hoor, wij voorzien iets voor de kids aan het gemeentehuis.
We zitten in een sportclub, ben zelf afgevaardigde, maar ook vriendinnen komen meestal nr het gemeentehuis met baby's en peuters.

Een bellenblaasje is mss een leuk cadeautje met snoepjes aan.
Ook niet zo duur!

Groetjes
Sophie



Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik12-8-2011 22:17:19

wij weten niet of er komen (alleen stadhuis bij ons) maar ik denk dat mijn vriendin met haar 2 zoontjes zeker afkomt en ik gok op nog een paar belangstellenden.

Ik voorzie puntzakken en die vul ik met rode snoepjes in de vorm van hartjes.
Zakje wordt dichtgemaakt met een rood lintje met hartjes op.

Komt er niemand dan kappen we die snoepjes thuis in een bokaal, die geraken wel op ;o)




Chloë
3-9-2011
 Meld misbruik12-8-2011 23:10:19

Wij hebben houten schatkistjes gevonden en daar snoepjes in gestopt, helemaal in thema :)



Severine
24-9-2011
 Meld misbruik13-8-2011 0:09:33

Ik stelde me ook die vraag. maar ik zou eerst kijken naar je vriendenkring en familiekring hoeveel je er daar hebt en gewoon x 2 doen? meestal hoorde ik tussen 20-30stuks te voorzien.
Wij gaan snoepbrochettes geven en ga ze proberen zelf te maken.
Als alternatief had ik ook idd een bellenblazer. (kan je in ava krijgen, geloof max 0.80 ct/st)
je kan ook een potlood geven met een fantasie op of zo



Samira
2-9-2011
 Meld misbruik13-8-2011 7:25:35


Hoi Kim,
Wij trouwen op dezelfde dag ;-)
Wij geven ook zakjes gevuld met vanalles. We hebben alles bij de hema gevonden.

Groetjes




Evelien
25-2-2012
 Meld misbruik13-8-2011 9:33:00

Ik zat ook met dezelfde vraag. Maar blijkbaar geeft iedereen snoep? Of kunnen er ook andere dingen gedaan worden? Wat doe je dan met de koppels die een babytje hebben? Veel zijn die toch niet met een zakje snoep (of een bellenblaas). Ik zou niet willen dat er daar een babytje begint te stikken op een snoepje.
De meesten van mijn vriendenkring zitten namelijk ook allemaal met babytjes en peuters.



Chloë
3-9-2011
 Meld misbruik13-8-2011 10:32:18

Een bellenblaas is ook leuk voor de baby's, dan moeten de ouders maar meewerken.
Wat ik heb gedaan zijn er een paar gevuld met zookoekjes, mogen ze al vrij snel eten en wordt ook niet snel slecht :)
Mijn zoontje van 14 maanden wil ik ook geen snoepjes laten eten, vandaar :)



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-8-2011 13:56:15

@Severine: Ga dan beter naar action: zitten verpakt per 3 en dat voor nog geen 80 cent! ;-) Het is idd moeilijk om iets te zoeken dat voor alle leeftijden past: van peuter tot tiener! Wij hadden een snoepzakje (suiker hartjes) met stempelstift.



jeff
27-8-2011
 Meld misbruik14-8-2011 17:38:44

Wij hebben een soort kartonnen doopsuiker doosjes in elkaar geplooid, en er fruithartjes ingestoken die we kochten in Hema, en een strik rond het doosje.



Kim
2-9-2011
 Meld misbruik14-8-2011 20:01:45

Bedankt voor de vele reacties!!!
Mijn voorkeur gaat naar van die bellenblazers met een zakje snoepkes aan.
Kga nog enkel es moeten denken hoeveel kindjes ik ken die zouden kunnen komen!




Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik16-8-2011 8:11:20

Ik heb alles besteld bij www.lobbes.nl , daar is het ook wel goedkoop tegenover de rest.
Ik heb voor de allerkleinsten een badeendje die ik in een cellofaanzakje steek met blauwe gepofte rijst onder zodat het eendje precies in het water zit
Voor de ouderen heb ik bellenblazers met verschillende Disneyfiguren en windmolentjes, daar ga ik dan wel snoepjes aanhangen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...