Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafel afroeping

  14-6-2006 19:47:34
Hallo,
19 augustus trouwen wij, we zouden graag bij aanvang van het avondfeest de tafel afroeping op een originele/speciale manier willen.
Heeft er iemand een idee of ervaring hiermee.

Groetjes
Anneleen

Anneleen
19-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1103


Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik15-6-2006 11:14:46

bij ons kreeg iedereen gewoon een kaartje en op de tafel stond een vergrootte versie van dat kaartje .. zo wist iedereen waar hij moest zitten.

dat echt zo afroepen zou ik toch niet doen hoor.

Mieke
reeds 33 dagen getrouwd!



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik15-6-2006 15:27:50

Hey

Onze tafels worden genoemd naar films. Den mensen krijgen een kaartje met daarop de naam van de film erop. Bij het afroepen zal dan het liedje uit die film spelen. Op de tafels staat dan telkens de foto van uit die film.

Groetjes

Vicky
09.09.06



sarah
15-7-2006
 Meld misbruik15-6-2006 16:30:46

ik heb voor elk koppel een sleutelhanger gemaakt (elke tafel heeft een andere kleur).De kleur wordt dan afgeroepen en zo hebben de mensen nog een leuke herinnering!(sleutelhanger is in vorm van &,omdat dit ook op ons drukwerk staat)



Kirsten
30-6-2006
 Meld misbruik15-6-2006 19:49:12

Hey,

Gezien we beiden bij justitie werken kreeg iedere tafel de naam van een politieserie.
Bv. the a-team, mission impossible, flikken, ...

Bij het binnenkomen krijgt iedereen een kaartje met de naam van de tafel. De tafels worden dan afgeroepen en ondertussen speelt het liedje van de serie.

Héél plezant om het gepaste liedje bij de genodigden te zoeken ...

groetjes,
Kirsten



Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik15-6-2006 19:53:28

Hoi, wij hebben voor iedereen een LIEFDE IS kaartje (je kent ze wel, die cartoontjes)
Die staan dan op tafel gedrukt op een ballon.

We roepen de namen niet meer af, iedereen gaat gewoon zitten wanneer de mensen van de feestzaal dat komen zeggen.

Veel succes



els

 Meld misbruik16-6-2006 10:28:44

Aangezien iedereen tegenwoordig met kaartjes en dergelijke werkt doen wij het op de traditionele manier met naamafroeping.

Groetjes,

Els
290706


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...