Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwauto's

14-6-2006 17:37:27
hey, wij zijn van plan om op 23 juni 2007 te trouwen maar wij zijn nog op zoek naar ons vervoer. wij zouden het niet te duur willen maken. heeft iemand voorstellen?

claudia

claudia
1-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 394

Katrien
24-6-2006
 Meld misbruik15-6-2006 9:22:06

Hey dag claudia,

Wij hebben het geluk gehad dat onze buren blijkbaar een mega-toffe sportauto (corvette) bezitten die we mogen gebruiken voor de trouw. Helemaal gratis dus. Mijn broer vorig jaar heeft een auto van de garage mogen gebruiken (saab cabrio) en heeft daarvoor ook niets moeten betalen. Het is dus zeker mogelijk om een leuke auto te hebben zonder er voor te moeten betalen hoor. Anders moet je eens informeren bij de garages waar jij, je vriend of jullie ouders regelmatig gaan. Dan is de kans dat ze je een auto lenen al groter denk ik. In de typische trouwcircuits betaal je gemakkelijk 250 euro voor een wagen te huren. En je hebt nog veel tijd he, je kunt bijvoorbeeld ook een advertentie zetten in de zondagskrant of zo enkele weken voor je trouw.

Veel succes

Katrien (nog 9 dagen...)

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik15-6-2006 11:16:50

wij hadden een bus genomen zodat de hele familie bij een kon zitten (heel gezellig en plezant).
is ook veel goedkoper dan voor elk koppel een auto te voorzien.

wij hadden ook geen antieke bus (die minimum 600 euro kost) maar een gewone reisbus die ons 285 euro all-in heeft gekost. (dus maakte ook niet uit hoeveel km die deed en we hadden ze van 's morgens 8.30u toto 16u)

www.metropole.be

ook foto's van de bus te vinden op www.tomenmieke.be

Het was een supervriendelijke chauffeur!!

Mieke
reeds 33 dagen gehuwd

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik15-6-2006 12:13:31

Kijk eens op www.retro.be

Voor onze oldtimerbus betaalden we 495 euro en voor onze bruidswagen (witte Citroën traction avant) 179 euro.

De service was schitterend, de chauffeurs speelden zelfs ceremoniemeester! De wagens zijn heel goed onderhouden en goedkoper dan op andere plaatsen waar we zijn gaan kijken.

Groetjes,
Lindsay
06/05/06

Cindy
8-7-2006
 Meld misbruik15-6-2006 15:04:03

http://ceremoniewagens.startpagina.be/
Hier vind je alles wel terug en kan je prijzen vergelijken ook..

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik15-6-2006 20:59:48

Hoi,

Wij hebben een dubbeldekbus met open bovenverdieping en komt van www.ceremonieroger.be en kost ons 700 euro dacht ik!

Veel plezier met de zoektocht

Debra
11/08/06

Veerle
29-10-2005
 Meld misbruik15-6-2006 21:10:42

Wij hebben een aantal kennissen met BMW's gevraagd om de suite te vervoeren. Zelf hebben we een kever "gehuurd" (heel goedkoop) van een andere kennis.

We hebben de chauffeurs wel op de receptie laten komen.

Groetjes
Veerle
29/10/2006

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik16-6-2006 8:07:37

Hey Claudia,

Leuk om eindelijk een ander koppel tegen te komen die op dezelfde dag trouwt.
Ik heb geen idee waar de trouw juist doorgaat, maar wij denken eraan om het volledig anders op te lossen.
In gent rijdt er af en toe een oldtimertrammatje rond en we gaan vragen of we die kunnen huren .(traject huis -stdhuis en terug)
Nadien gaat het kerkelijk huwelijk door in brugge en overwegen we om met de trein te gaan!
Daarvoor moeten je locaties natuurlijk wel in de nabijheid zijn van een station.
De toekomstige schoonmoeder daarentegen is vorige week naar een trouwfeest geweest en zij was nogal onder de indruk van een grote limousine waar zowel het trouwkoppel, de ouders als de getuigen inzaten...
Er zal ongetwijfeld nog gediscussiëerd worden hier :-)

Groetjes Peggy
23/06/07
http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl

An
13-8-2005
 Meld misbruik17-6-2006 0:19:40

Hoi Claudia,
Wij hadden voor de suite Renault Espacen (3) en wijzelf reden in de Wrangler Jeep die mijn ventje op en top in orde had gebracht.
t Heeft ons enkel wat flessen wijn gekocht. De chauffeurs waren vrienden van mijn schoonouders en sowieso al uitgenodigd op het feest.
Groetjes, en veel succes!
An 13-08-05

claudia
1-5-2012
 Meld misbruik17-6-2006 18:26:34

skiwi hoe viel dat mee in een reisbus vervoerd worden op uw huwelijksdag? heb je daar zelf wat versiering ofzo aangebracht of gewoon zo gelaten?

groetjes claudia

pascal

Meld misbruik20-6-2006 10:23:41

Ik kan misschien iets voor jou regelen maar het hangt natuurlijk af waar je woont (heb een oldtimer. Als de afstand te groot is dan lijkt het voor mij beter dat je in je buurt eens rondvraagt.

Mail me vrijblijvend pascal.sohie@pandora.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...