Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

coeur d'artichaut

13-6-2006 15:54:23
Heeft iemand ervaring met deze traiteur? Alle tips zijn welkom!!
Alvast bedankt!

mado

mado
19-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 762

Nele
8-7-2006
 Meld misbruik13-6-2006 16:48:11

Hoi!
Wij hebben ook voor Coeur d'Artichaut gekozen voor ons feest op 8 juli. Totnogtoe alles al heel vlot verlopen en echt waauw service, je kan immers aan Eric nog veel meer vragen dan enkel een geslaagde keuken. Bovendien echt heel lekker (combinatie Thaise en Belgische keuken), de ideale combinatie tussen speciaal en toch toegankelijk genoeg voor een trouwfeest en in vergelijking met andere traiteurs die wij hebben ontmoet doenbaar qua prijs. Zeker eens afspreken, zou ik zeggen!

Groetjes
Nele

mado
19-5-2007
 Meld misbruik13-6-2006 16:56:21

Dag Nele,

Hadden jullie gekozen voor een buffet of voor bediening aan tafel? Wat stond er bij jullie op het menu?

Merci!

mado

Nele
8-7-2006
 Meld misbruik13-6-2006 19:05:13

Hallo Mado,
het feest is nu op 8 juli die eraan komt, dus we hebben het nog tegoed. Maar we kiezen alvast voor bediening aan tafel, en de menu ziet er ongeveer als volgt uit (nog niet helemaal zeker):
- aperitief en hapjes
- voorgerecht: scampi met getomateerd sausje en prei
- tweede voorgerecht: carpaccio van sint-jacobsvruchten met grof zeezout en limoen
- hoofdgerecht: eendeborstfilet met sausje van gember en honing en fijne groentjes en rosti-aardappeltjes.
- dessert: buffet maar op tafel: per tafel worden een aantal kleine dessertpotjes uitgestald, zodat je niet van je plaats moet naar het buffet. Leek ons gezelliger.

Amai, ik krijg er honger van...;-). Moest je graag wat meer info en documentatie wensen, moet je het maar laten weten op welk e-mailadres ik dit an doormailen!

Groetjes
Nele

Barbara
4-11-2005
 Meld misbruik14-6-2006 10:17:11

Hey,

Wij zijn vorig jaar getrouwd en kozen voor CdA als cateraar. Wel grappig, An, wij hadden Eric voorgesteld om "omgekeerd" te werken, dwz buffet voor de hoofdmaaltijd, en niet voor het dessert, dit dmv van... allemaal verschillende kleine dessertjes centraal op tafel te plaatsen! Hij vond dit toen een heel leuk idee, had dit nog niet eerder gedaan. Maar blijkbaar heeft hij ons idee inmiddels nog gebruikt ;-)
Verder waren we heel tevreden, en onze gasten ook!

Succes,
Barbara
4.11.2005

mado
19-5-2007
 Meld misbruik14-6-2006 11:33:19

Hallo Barbara en Nele,

Ben heel blij jullie positieve reacties te lezen!! Ik heb alvast een afspraak gemaakt met Eric voor binnen 2 weken!
Barbara, weet je soms nog wat het lekkerste was op je buffet? (wij gaan ook voor een buffet)
Hadden jullie voor de receptie schuimwijn of wijn of??? En welke hapjes/hoeveel??
Merci!
Mado

mado
19-5-2007
 Meld misbruik14-6-2006 11:50:42

nog een vraagje: voor welke zaal hebben jullie gekozen? of was het een tent?
(wij kiezen voor het fabriekspand in roeselare)

groetjes!

mado

Nele
8-7-2006
 Meld misbruik15-6-2006 13:56:47

Wij hebben gekozen voor de architect in lennik (de-architect.be).

Barbara, echt grappig om lezen inderdaad! Zo zie je maar...

Nele

Barbara
4-11-2005
 Meld misbruik16-6-2006 20:27:50

Oeps sorry, Nele, ik noemde jou blijkbaar An in mijn vorige berichtje... Wat een toeval, wij trouwden ook in De Architect! :-) Ook heel lieve mensen, he, Herlinde en haar gezin...
Dit was ons buffet:
-Scampi met prei en een licht getomateerd sausje( of met paksoi en oestersaus )
-Viktoriabaarsfilet in papillot met verse spinazie,witte wijn,olijven,limoen en tomaat
-Zeewolffilet met Italiaanse pancetta en opgelegde aubergine in papillot
-Spiesje van tonijn en zwaardvis met marinade van soja en oestersaus
-Verse pasta op Siciliaanse wijze met een kruidige tomatensaus,ansjovis,basilicum en groene olijven
-Tagliatelle met verse en gerookte zalm
-Penne met pesto van rucola,zongedroogde tomaat en pijnboompitten
-Kwartelfilet met muscaatdruiven en een sausje van Pineau des Charentes
-Struisvogelfilet met een sausje van rode wijn en chocolade
-Jasmijnrijst,krielaardappeltjes,verse gewokte groentjes
en dessert:
-Mini crème brulée
-Mini gebakjes
-Glaasje met chocolademousse
-Glaasje met rijstpap met bruine suiker
-Tiramisu de mascarpone
-Glaasje met vers fruit
Ik vond alles heel lekker, maar in het algemeen werden de papillotten, de scampi's en de kwartelfiletjes het allerlekkerst gevonden!
Verder hadden wij schuimwijn op de receptie, en 9 hapjes per persoon (= veel!), de keuze hebben we aan Eric overgelaten. Ik wens jullie allebei een onvergetelijke dag toe!
Liefs
Barbara
4.11.2005

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...