Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

originele uitnodigingen

  2-8-2011 11:13:37
Ik zoek een originele uitnodiging, niet datgene wat je via buromac.be of de mappen bij drukkers kan vinden. Iemand nog ideeën??? Ook qua teksten ???
Ik werk zelf in de papierbranche en ken een bevriend drukker die ze kan maken. Enkel layout zou ik zelf willen doen.

Thx

Shanna
8-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1620


hanne
3-9-2011
 Meld misbruik2-8-2011 11:43:31

Hey,

als je me je emailadres doorstuurt, bezorg ik je die van ons.
Wij vonden ook absoluut ons ding niet in die mappen en hebben het door een vriend laten ontwerpen...

Groetjes,

Hanne



Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik2-8-2011 11:49:36

Dag Shanna,

mijn vriend en ik lezen beiden graag fantasy. Voor onze uitnodiging nemen we de cover van één van die boeken. Ik heb de illustrator (US) gecontacteerd via e-mail, en van hem kregen we het beeld in het juiste formaat en resolutie. Vrijdag mogen we ze gaan afhalen bij de drukker, ik ben enorm benieuwd

Groetjes,
Hanne



marlies

 Meld misbruik2-8-2011 12:13:44

Hey,

Op de website van http://www.cartarosa.be vind ik wel wat originele kaartjes (bv Grunge reeks)
Veel succes in de zoektocht, Marlies



Shanna
8-6-2012
 Meld misbruik2-8-2011 13:15:08

@ Hanne: michielsshanna@gmail.com

alvast bedankt



hanne
3-9-2011
 Meld misbruik2-8-2011 20:23:41

Shanna, heb je het ontvangen? Groetjes



kelly
26-5-2012
 Meld misbruik2-8-2011 21:06:57

hey Shanna,

zou je ze naar mij ook eens willen doorsturen aub? kelly.goris@gmail.com

merciekes

grtjs
kelly



Shanna
8-6-2012
 Meld misbruik2-8-2011 21:47:34

@ Hanne,

jaja, heb ze goed ontvangen ... idd heel origineel, heel mooi ... Nu heb ik een voorbeeld om mee te werken hé ...

Alvast bedankt ...

Groetjes



Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik3-8-2011 9:03:07

Hanne,

Zou je dit ook eens naar mij willen doorsturen?
Bedankt alvast?

sandra.wynants@telenet.be

Grts,
San



Kirsten
16-6-2012
 Meld misbruik4-8-2011 20:53:46

Hela,

Ik heb op poobies.be zelf mijn uitnodiging ontworpen en ook op vistaprint.be een paar dingen gemaakt. Als je wil kan ik ook eens voor jou proberen hoor...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info