Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze dag 30/07/2011 Verslag met foto's

  1-8-2011 21:37:34
Dag Bruidjes

Onze dag zit erop! Het was prachtig een droom is uitgekomen!
Ik ga een kort verslagje typen zodat jullie wat mee kunnen genieten

Onze dag begon nogal spectaculair met vreugdeschoten in onze straat waarvoor colleg's gezorgd hebben!
Niet alleen wij maar de hele buurt was dus meteen wakker om 06.30u
Nu kan ik erom lachen maar de moment zelf heb ik hierdoor wel serieus stress gehad.
Nadien hebben ze onze namen nog in de straat gebrand.
Ik was dan ook 40min te laat bij de kapper. Na mijn haar gedaan te hebben kwam om 9u de make-up en daarna hebben we ons "rustig" aagekleed. (Rustig tussen haakjes want de stress stak echt wel de kop op)
Om 11u30 is de limo toegekomen met mijn bruidegom en zijn suite.
Een prachtig moment, elkaar voor het eerst zien! En ja hij vond mijn kleed geweldig!
Vervolgens volgde een kleine receptie bij mijn ouders thuis. Ondertussen verzamelden de buren zich voor de deur voor het moment dat we buitenkwamen om 12u30.
Ik stapte dan met mijn vader en mijn dochter in de excalibur ... maar amaai dit moet jeecht niet nemen als je een lang en wijd kleed hebt! Ik kon er amper in! Wel heel mooi natuurlijk
Het weer was droog maar in de exclibur waaide mijn haar en sluier van hier naar daar!
Vervolgens om 13u de gemeente - heel goed verlopen een vlotte viering met een heel plezierige schepen.
Hierna kregen we ook een glas aangeboden en viel de eerste stress weg.
We zijn dan om 14u naar het Kasteel vertrokken. Hier aangekomen stond alles reeds klaar (zij hebben zelf onze versiering overal opgehangen)
Echt prachtig! Toen je de lange oprit opreed waaiden er overal ballons. Maar toen ... een kleine regenbui!
Wij zijn toen even binnen in het kasteel foto's gaan nemen, op het balkon enzo
Maar gelukkig werd het snel droog en konden de familiefoto's in de tuin worden genomen. Wijzelf zijn toen nog naar een graanveld in de buurt vertrokken voor enkele foto's terwijl de suite plaats nam in de kapel waar om 16u onzeviering met De Goede Herder starte.
Amai n!iet gemakkelijk met een kleed waar onderaan 30 meter tulle in zat in een graanveld te kruipen!
Maar door onze geweldige fotograaf is alles super verlopen en hebben we echt van de shoot genoten! Vervolgens naar de kapel van Kasteel De Rozerie. Broeder Johan van de goede Herder stond ons op te wachten en iedereen zat al klaar. Wat een kippenvelmoment we kwamen binnen op Rose van James Horner. De kapel was ook prachtig versierd met ballons en rozen. Onze viering was top! Zo intiem en persoonlijk had ik het zelf nooit durven dromen. Ik heb geen traan weggepinkt maar de woorden van de Broeder zal ik denk ik voor altijd onthouden, hij heeft echt ons verhaal verteld.
De mensen konden ook een wens op een kaartje schrijven die ze aan het buitengaan aan een wensboom moesten hangen => erg leuk.
Toen we buitenkwamen werden er rozenblaadjes gegooit en stonden kelners klaar met glazen dampende champagne. Super! Na de duiven te lossen zijn we dan aan de Receptie begonnen.
5 Mensen zijn wel niet komen opdagen zonder ook maar iets te laten weten
Maar voor de rest is alls super verlopen, de hapjes waren uitmuntend lekker!
Om 19u zijn we dan aan tafel gegaan maar zelf als bruid heb je eigenlijk door al die adrenaline totaal geen honger. Iedereen vond het eten super
Om 23u ongeveer hebben we de dans ingezet en toen begon het Knalfeest iedereen heeft zich ongelooflijk geamuzeerd.
Om 4u werd de afscheidsdans gespeed en om 5u lagen we in ons bedje

Het is waar wat ze zeggen alle clichés kloppen wij zitten ergens op een wit wolkje omgeven door talrijk vlindertjes!
Het was echt een kinderdroom die uitkwam om als een prinses te trouwen

De dag nadien hebben we we ongelooflijk veel werk gehad doordat ons huis nogal versierd was

Meer zien jullie op de foto's ;-)

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/media/set/?set=a.10150390265304606.436925.520154605&type=1

xxx
30-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 2125


ellen
14-4-2012
 Meld misbruik1-8-2011 21:50:11

Hey,

De maks, zeer mooi kleed....

Veel geluk samen en geniet nog maar volop na.

Groetjes Ellen



Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik1-8-2011 21:54:46

Wauw, het was echt prachtig hoor!

Dat feestregelement leek me wel tof, waar heb je dat gehaald?
Of wil je het ff doormailen aub: Fieke_mieke01@hotmail.com
Want kon het niet goe lezen op de foto.

Je hebt precies ook heel leuke cadeau's gekregen hé.


Groetjes
Sophie



Sonja
6-8-2011
 Meld misbruik2-8-2011 0:34:36

Chique chique chique, geen ander woord voor, zo'n mooie foto's en grappige accenten.
Ook het feestreglement vond ik tof, ma kon het moeilijk lezen, kan je me dat misschien eens mailen, kan ik iets van opsteken voor onze trouw nu zaterdag.
Mail maar sonjavanroy@telenet.be

Dikke proficiat
xxx
Sonja



Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik2-8-2011 8:15:57

Ik zal de foto's vanavond eens bekijken! Maar het verslagje zegt al veel... Genieten! Veel plezier nog en goed nagenieten van elkaar!

Groetjes
Sharon



natje
12-5-2012
 Meld misbruik2-8-2011 12:07:31

prachtige fotos

een hele dikke proficiat meid
geniet nog maar goed na

groetjes



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik2-8-2011 13:08:05

Mooi! Proficiat!!!



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik3-8-2011 12:35:18

zo'n mooie dag! wij hebben gisteren ons eerste contact gehad met iemand van de goede herder ... en zijn er ook zeer positief over x



Valérie
1-9-2012
 Meld misbruik4-8-2011 23:30:18

Hey toffe en mooie foto's. Nog is proficiat.
Heb een vraagje, zou jij mij u feestreglement is willen doormailen?
Vond dat een tof idee, zou ook zo iets willen maken maar zou graag een voorbeeldje willen zien.
Je mag het altijd mailen naar: valeke_21@msn.com
Alvast bedankt.

Valérie


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info