Nu Online
Momenteel zijn er 247 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eventjes hartje luchten

29-7-2011 14:59:36
Heb het de laatste dagen een beetje moeilijk zoveel te korter bij de grote dag zoveel te moeilijker krijg ik het Ik heb als klein meisje altijd gedroomd van een schitterende mooie trouw met groot feest met alles er op en eraan Maar dit zal spijtig genoeg een droom blijven Ik ga wel een mooie trouw hebben maar niet zoals ik in gedachten had Ik heb 4 broers en een zus Met mijn 2 oudste broers lig ik in ruzie en woorden Spreken niet meer tegen mij en heb geen contact meer met hun En met mijn broer dat 2jaar jonger is als ik heb ik heel weinig contact maar die band is niet meer het zelfde als vroeger Zins ons vader gestorven is is die misserie begonne en was ik opeens de slechte zus Heb altijd gezegt dat ik wil dat mijn 2de oudste broer mij naar het altaar zou mogen brengen de dag dat ik trouw Omdat dit mijn lievelingsbroer was Ook al maakte wij als kleine kinderen de ganse dag ruzie en vochten wij met elkaar Tuurlijk dit kan niet doorgaan Ik heb bewust mijn 3broers niet uitgenodigd op mijn grote dag omdat dit dan toch verkeert afloopt Ik heb met mijn vader ook nooit geen goei contact gehad zoals mijn 3 broers Men jongste broer en mijn zus is van mijn stiefvader en mijn mama Dit zijn de enigste 4 die ik uitgenodigd heb en die zullen komen van mijne kant van de familie Want met de familie van mijn vaders kant heb ik ook geen contact meer mee Maar nu voel ik mij zo wat ongelukkig omdat ik mijn 3 andere broers er ni bij kan hebben Zij zijn ondertusse ook alle 3 al een jaar getrouwd en toen was ik en ons mama ook niet uitgenodigd Dit hebben wij dan nog van vreemde mensen moeten vernemen Dat was voor ons ook wel eventjes verschieten Mijn verloofde vroeg mij in de week wie mij nu naar het altaar ging brengen heb hem geantw dat ik samen met onze 2 dochtertjes ( bruidsmeisjes) binnen ga na dat de suite gedaan is Maar nu heb ik daar weer comentaar opgehad dat da ni kan en mag en da da geen goed idee is Ik weet het allemaal niet meer Ik heb ook zoiets van het is mijne trouw en als ik ni kan krijgen wat ik wil doe ik het toch anders op mijn manier Ik kan er niet tegen als de mensen hun beginnen te moeien met zaken waar ze niks mee te maken hebben of zonder dat je hun iets gevraagd hebt En dat geeft spanningen tussen mij en mijn verloofde ook met momenten Ik hoop dat ik toch nog een stukje uit mijn dromen kan waarmaken op onze grote dag

rina
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 829

Jessica

Meld misbruik29-7-2011 15:07:26

Hey Rina

Spijtig om dit te horen, veel sterkte, maar je zult zien, op jouw dag zul je stralen.

Misschien een ideetje: kan je mama je niet weggeven? Mijn ouders zijn gescheiden en ik had haar gevraagd om me weg te geven, omdat ik met haar het beste contact had en zij was gewoon zo blij dat ik nog steeds een krop in de keel krijg als ik eraan terugdenk.

Groetjes
Jessica

Daphne
9-9-2011
 Meld misbruik29-7-2011 15:08:11

Mijn vader is 2 jaar geleden overleden dus ik ga samen met m'n 'toekomstige man' naar het altaar. Dit is inderdaad niet de traditie maar ik heb het liever zo. Dit is misschien ook een optie voor jou? Ik heb ook geen broer, enkel een zus. En met een nonkel naar het altaar gaan wil ik ook niet. In ieder geval moet je doen wat zelf het beste aanvoelt !!

Thierry

Meld misbruik29-7-2011 15:11:21

Dikke knuffel, meid!
Wees beleefd en correct tegen iedereen, maar doe uw ding: doe de dingen die je gelukkig maken.
Je leert mensen kennen door wat ze zeggen en door wat ze doen.
Ah ja... .

Vergeet nooit 1 ding: je leeft maar 1 keer en het gaat toch zo snel. Leef dus je eigen leven, zodat je later met plezier kunt terugkijken.

Groetjes,
Thierry

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik29-7-2011 15:18:48

mijn ouders zijn samen, zijnen niet... ik laat mij dan ook niet weggeven maar wij gaan 'samen'. wij doen wel geen kerkdienst maar een alternatieve viering

Liesbet
24-9-2011
 Meld misbruik29-7-2011 15:44:15

Hey,

Het is idd zeer frustrerend als je de indruk krijgt dat je meer naar andere mensen moet luisteren. Als je dingen wilt doen op jouw manier en dan commentaar krijgt. Heb het ook met enkele zaken meegemaakt. Vooral met mijn mama dan eigenlijk omdat zij blijkbaar wat traditioneler wilt zijn. Uiteindelijk heb ik foert gezegd: Het is onze trouw, en onze dag, en het belangrijkste is dat wij ons goed voelen. Daarom dat ik dingen ben beginnen verzwijgen, ze zullen het dan wel zien of horen. En ik ga ervan genieten :-)

Probeer er ook van te genieten meid, het is maar één dag, die gaat zo al snel genoeg voorbijvliegen zonder dat je je nog druk moet maken over dingen die je toch liever op jouw manier had gedaan. Gewoon doen zoals jij het wilt.

Groetjes en nog veel succes

Chloë
3-9-2011
 Meld misbruik29-7-2011 15:44:27

Ik denk dat het wel leuk zou zijn moest je mama u naar voor brengen. Ik denk dat als ik in dezelfde situatie zou zitten, dit mij de eerste keuze zou lijken.
Als je met jouw dochters naar voor wilt gaan, heb ik ook geen idee waarom dit niet zo kunnen. Trouw je voor de kerk? Ik weet niet wat daar de 'regels' zijn, maar in die situatie denk ik toch dat het moet kunnen. Ook met je partner naar voor gaan heb ik in mijn vriendenkring al vaak gezien.
Sterkte in ieder geval met de beslissing, hoop dat je voor de rest niet meer te veel moet regelen. Ik trouw op dezelfde dag als jij, maar heb toch nog wat te doen!
Succes en hopelijk hebben we een stralende en zonnige trouwdag!

heidi

Meld misbruik29-7-2011 15:52:53

doen wat je wil doen, waarom niet met je dochtertjes als je dit wil...je huwelijk doe je toch zelf naar wens, sla comentaar van anderen maar over, het is JOUW dagje en maak er ook JOUW droomdagje van

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik29-7-2011 19:42:08

Ik sluit me aan bij de vorige commentaren! Met je mama kan perfect, maar met je dochters kan ook perfect vind ik... Laat je het hoofd niet gek maken, maar doe waar je je het beste bij voelt!

3 september gaat voor ons DE mooiste dag zijn!!! :-)

Groetjes!

Severine
24-9-2011
 Meld misbruik30-7-2011 0:19:27

Doe waar je denkt goed bij te voelen. Het is jouw dagje en het hoort er ook bij dat JIJ en je toekomstige straalt. Laat je dat niet ontnemen omwille van de ruzies in je familie!

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik31-7-2011 11:28:51

Hey,

Wij gaan ook met ons tweetjes naar voor gaan met onze kinderen voorop. Maar je keuze van het met je dochters te doen kan absoluut!
Luister niet naar commentaren van anderen op dat gebied. En zoals hierboven ook al vermeld, doe jullie ding, vertel zo weinig mogelijk ... zo kunnen ze ook geen commentaren geven op voorhand.

Goeie moed.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...