Terug naar overzicht
Hey Rina Spijtig om dit te horen, veel sterkte, maar je zult zien, op jouw dag zul je stralen. Misschien een ideetje: kan je mama je niet weggeven? Mijn ouders zijn gescheiden en ik had haar gevraagd om me weg te geven, omdat ik met haar het beste contact had en zij was gewoon zo blij dat ik nog steeds een krop in de keel krijg als ik eraan terugdenk. GroetjesJessica
Mijn vader is 2 jaar geleden overleden dus ik ga samen met m'n 'toekomstige man' naar het altaar. Dit is inderdaad niet de traditie maar ik heb het liever zo. Dit is misschien ook een optie voor jou? Ik heb ook geen broer, enkel een zus. En met een nonkel naar het altaar gaan wil ik ook niet. In ieder geval moet je doen wat zelf het beste aanvoelt !!
Dikke knuffel, meid!Wees beleefd en correct tegen iedereen, maar doe uw ding: doe de dingen die je gelukkig maken.Je leert mensen kennen door wat ze zeggen en door wat ze doen.Ah ja... . Vergeet nooit 1 ding: je leeft maar 1 keer en het gaat toch zo snel. Leef dus je eigen leven, zodat je later met plezier kunt terugkijken. Groetjes,Thierry
mijn ouders zijn samen, zijnen niet... ik laat mij dan ook niet weggeven maar wij gaan 'samen'. wij doen wel geen kerkdienst maar een alternatieve viering
Hey, Het is idd zeer frustrerend als je de indruk krijgt dat je meer naar andere mensen moet luisteren. Als je dingen wilt doen op jouw manier en dan commentaar krijgt. Heb het ook met enkele zaken meegemaakt. Vooral met mijn mama dan eigenlijk omdat zij blijkbaar wat traditioneler wilt zijn. Uiteindelijk heb ik foert gezegd: Het is onze trouw, en onze dag, en het belangrijkste is dat wij ons goed voelen. Daarom dat ik dingen ben beginnen verzwijgen, ze zullen het dan wel zien of horen. En ik ga ervan genieten :-) Probeer er ook van te genieten meid, het is maar één dag, die gaat zo al snel genoeg voorbijvliegen zonder dat je je nog druk moet maken over dingen die je toch liever op jouw manier had gedaan. Gewoon doen zoals jij het wilt. Groetjes en nog veel succes
Ik denk dat het wel leuk zou zijn moest je mama u naar voor brengen. Ik denk dat als ik in dezelfde situatie zou zitten, dit mij de eerste keuze zou lijken.Als je met jouw dochters naar voor wilt gaan, heb ik ook geen idee waarom dit niet zo kunnen. Trouw je voor de kerk? Ik weet niet wat daar de 'regels' zijn, maar in die situatie denk ik toch dat het moet kunnen. Ook met je partner naar voor gaan heb ik in mijn vriendenkring al vaak gezien.Sterkte in ieder geval met de beslissing, hoop dat je voor de rest niet meer te veel moet regelen. Ik trouw op dezelfde dag als jij, maar heb toch nog wat te doen!Succes en hopelijk hebben we een stralende en zonnige trouwdag!
doen wat je wil doen, waarom niet met je dochtertjes als je dit wil...je huwelijk doe je toch zelf naar wens, sla comentaar van anderen maar over, het is JOUW dagje en maak er ook JOUW droomdagje van
Ik sluit me aan bij de vorige commentaren! Met je mama kan perfect, maar met je dochters kan ook perfect vind ik... Laat je het hoofd niet gek maken, maar doe waar je je het beste bij voelt! 3 september gaat voor ons DE mooiste dag zijn!!! :-) Groetjes!
Doe waar je denkt goed bij te voelen. Het is jouw dagje en het hoort er ook bij dat JIJ en je toekomstige straalt. Laat je dat niet ontnemen omwille van de ruzies in je familie!
Hey, Wij gaan ook met ons tweetjes naar voor gaan met onze kinderen voorop. Maar je keuze van het met je dochters te doen kan absoluut! Luister niet naar commentaren van anderen op dat gebied. En zoals hierboven ook al vermeld, doe jullie ding, vertel zo weinig mogelijk ... zo kunnen ze ook geen commentaren geven op voorhand. Goeie moed.