Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

maniakaal gedraag :)

28-7-2011 20:29:10
wooohooo, als een echt maniak begin ik op allerlei sites nu de weersvoorspelling de gaten te houden :) en jawel, het ziet er voor volgende week zaterdag toch wel droog uit zeker?!! 15% kans op regen en een 22 graden... Nu maar hopen dat het zo blijft, het mag nog warmer worden... niet slechter...
Kzie het weer volledig zitten si!

Veel succes aan iedereen nog!
Groetjes, Liesbeth

Liesbeth
6-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 418

lies
6-8-2011
 Meld misbruik28-7-2011 20:47:11

Liesbeth, wij duimen ook mee want voor ons is het ook de grote dag dan!! Maak er iets moois van!

Veel succes!
Lies

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik28-7-2011 21:03:17

haha ik hou die weersvoorspelling ook in het oog en heb nog nooit zo aandachtig geluisterd naar alle weermannen en vrouwen op tv....

Alleen zal het echt afwachten worden vrees ik, want op site waar je 14daagse voorspelling kan volgen wisselt het om de halve dag af van resultaat en gisteren stond er hier voor bij ons thuis 0mm regen op en het heeft 's morgens en 's avonds echt wel veeeeeeeeeeeeel geregend....

We hopen, hopen, hopen ;-)

ruth
5-8-2011
 Meld misbruik28-7-2011 21:40:59

:) hier van hetzelfde...maar tziet er sowieso naar uit dat het volgende week warmer wordt én mooier weer..tis toch ook tijd dat het mooi weer wordt:)...waar is de zomer?

katrien
12-8-2011
 Meld misbruik28-7-2011 22:14:22

JA, hier ook wi alle dagen weersvoorspellingen bekijken, op alle mogelijke site s. Ik hoop ook op een stralende zonnige dag rond de 22 à 23 graden, blauwe hemel, ideaal hé.Amaai een mens trouwt dan in de zomer en we doen nie anders of hopen op toch maar mooi weer... zeg wel waar is de zomer.
grtjs

Ester
30-7-2011
 Meld misbruik28-7-2011 22:38:27

Ik hoop voor jullie dat het weer tegen dan inderdaad verbetert. Je zou denken dat als je in het midden van de zomer trouwt, je toch een beetje fatsoenlijk weer zou krijgen, maar belgië, helaas...
Ach ja, al regent het overmorgen pijpenstelen, het gaat onze dag er niet minder mooi door maken!
Het is trouwens helemaal niet maniakaal hoor, ik was al aan het aftellen tot het moment dat ik de veertiendaagse weersvoorspelling kon beginnen volgen

Suzanne
5-8-2011
 Meld misbruik28-7-2011 23:03:36

Awel, en ik heb nog geen enkele keer gekeken...
Kan er ten eerste toch niks aan veranderen, enkel een paraplu meenemen...
En ten tweede.. iedereen rond om mee heeft meer stress om alles en dergelijke, en houden me op de hoogte...

Sofie
6-8-2011
 Meld misbruik29-7-2011 7:51:29

Hoi,

hier ook een bruidje die de weersvoorspellingen voor zaterdag angstig volgt. Alhoewel moet 'k toegeven dat ik zelf nog niet veel heb durven kijken op sites of luisteren naar de weerberichten.
't zijn vooral de collega's en familie die me nauwgezet op de hoogte houden.

ik hoor ook alleen maar positieve dingen, maar 't weer kan hier snel omslaan.
'k ben bang dat de voorspellingen dan slechter zullen uitvallen of voorspeld of zoiets

nu... ik heb altijd gezegd, met droog weer ben ik SUPER tevreden. De graden celcius kunnen me niets schelen (zowiezo zal 't niet vriezen é, t'is toch nog altijd zomer, 15° of 20°.
Gewoon geen regen PLEASE

suzy
6-8-2011
 Meld misbruik29-7-2011 8:02:15

Als het droog blijft is het wel goed, liefst natuurlijk met wat zon

Lodi
6-8-2011
 Meld misbruik29-7-2011 8:55:15

Hallo,

Wij trouwen ook volgende zaterdag en hou het weer ook wel een beetje in het oog ...maar hier in België is dat geen garantie (de weersvoorspelling) We moeten toch afwachten en hopen op het beste...

Wel spannend hé ...

Veerle
6-8-2011
 Meld misbruik29-7-2011 9:37:12

Hoi

Hier nog iemand die de weersvoorspellingen voor volgende zaterdag op de voet volgt. Hopelijk blijft het droog!!!

DUIMEN MAAR!!!

Maaike
6-8-2011
 Meld misbruik29-7-2011 12:20:44

Haha, ik ben dus niet alleen :).
Mijn mama en schoonmama volgen het trouwens ook op de voet!

Liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik29-7-2011 16:17:54

haha, super! zoveel reacties :)
we worden allemaal weer-vrouwen...
Aan iedereen een mooie, zonnige én droge dag gewenst!! Geniet ervan!

groetjes, liesbeth

Veerle
6-8-2011
 Meld misbruik29-7-2011 18:16:01

Hetzelfde Liesbeth!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...