Terug naar overzicht
Liesbeth, wij duimen ook mee want voor ons is het ook de grote dag dan!! Maak er iets moois van! Veel succes!Lies
haha ik hou die weersvoorspelling ook in het oog en heb nog nooit zo aandachtig geluisterd naar alle weermannen en vrouwen op tv.... Alleen zal het echt afwachten worden vrees ik, want op site waar je 14daagse voorspelling kan volgen wisselt het om de halve dag af van resultaat en gisteren stond er hier voor bij ons thuis 0mm regen op en het heeft 's morgens en 's avonds echt wel veeeeeeeeeeeeel geregend.... We hopen, hopen, hopen ;-)
:) hier van hetzelfde...maar tziet er sowieso naar uit dat het volgende week warmer wordt én mooier weer..tis toch ook tijd dat het mooi weer wordt:)...waar is de zomer?
JA, hier ook wi alle dagen weersvoorspellingen bekijken, op alle mogelijke site s. Ik hoop ook op een stralende zonnige dag rond de 22 à 23 graden, blauwe hemel, ideaal hé.Amaai een mens trouwt dan in de zomer en we doen nie anders of hopen op toch maar mooi weer... zeg wel waar is de zomer. grtjs
Ik hoop voor jullie dat het weer tegen dan inderdaad verbetert. Je zou denken dat als je in het midden van de zomer trouwt, je toch een beetje fatsoenlijk weer zou krijgen, maar belgië, helaas...Ach ja, al regent het overmorgen pijpenstelen, het gaat onze dag er niet minder mooi door maken! Het is trouwens helemaal niet maniakaal hoor, ik was al aan het aftellen tot het moment dat ik de veertiendaagse weersvoorspelling kon beginnen volgen
Awel, en ik heb nog geen enkele keer gekeken... Kan er ten eerste toch niks aan veranderen, enkel een paraplu meenemen... En ten tweede.. iedereen rond om mee heeft meer stress om alles en dergelijke, en houden me op de hoogte...
Hoi, hier ook een bruidje die de weersvoorspellingen voor zaterdag angstig volgt. Alhoewel moet 'k toegeven dat ik zelf nog niet veel heb durven kijken op sites of luisteren naar de weerberichten. 't zijn vooral de collega's en familie die me nauwgezet op de hoogte houden. ik hoor ook alleen maar positieve dingen, maar 't weer kan hier snel omslaan. 'k ben bang dat de voorspellingen dan slechter zullen uitvallen of voorspeld of zoiets nu... ik heb altijd gezegd, met droog weer ben ik SUPER tevreden. De graden celcius kunnen me niets schelen (zowiezo zal 't niet vriezen é, t'is toch nog altijd zomer, 15° of 20°. Gewoon geen regen PLEASE
Als het droog blijft is het wel goed, liefst natuurlijk met wat zon
Hallo, Wij trouwen ook volgende zaterdag en hou het weer ook wel een beetje in het oog ...maar hier in België is dat geen garantie (de weersvoorspelling) We moeten toch afwachten en hopen op het beste... Wel spannend hé ...
Hoi Hier nog iemand die de weersvoorspellingen voor volgende zaterdag op de voet volgt. Hopelijk blijft het droog!!! DUIMEN MAAR!!!
Haha, ik ben dus niet alleen :).Mijn mama en schoonmama volgen het trouwens ook op de voet!
haha, super! zoveel reacties :)we worden allemaal weer-vrouwen...Aan iedereen een mooie, zonnige én droge dag gewenst!! Geniet ervan! groetjes, liesbeth
Hetzelfde Liesbeth!!!