Nu Online
Momenteel zijn er 246 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje ook inorde

28-7-2011 14:35:55
Voila gisterenavond misboekje volledig uitgewerkt en afgeprint Was hieraan al begonnen maar moest nog wat details toevoegen en zo Vandaag alles gaan laten kopieren Nu nog juist een lintje erdoor Weer een zaakje dat rond is Gastenboek heb ik ondertussen ook gevonden Volgend weekend opstap met onze 2 bruidsmeisjes en bruidsjongen alle ringendrager voor kleren en Zondag opstap voor schoenen voor de bruidegom Zodat hij zijn kleren kan gaan passen om laten in te nemen En nog afspraak met ceremoniemeester Nu alles afwerken wat rond is zodat ik dit kan voorleggen bij de ceremoniemeester En hopelijk valt ons gesprek ook goed mee en valt hij en zijn prijzen ook nog wat mee Want sommige zijn serieus duur voor een paar uurtjes
Begint toch wel een beetje nerveus te worden en serieus aan het aftellen

Rina xx

rina
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 403

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...