Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HEllup !!!!!

  27-7-2011 14:29:22
dag bruidjes en gommetje, een stresskip aan het woord.

Er staan nog 16 dagen op de teller wat mij al behoorlijk stress heeft op zich met zulk weer maar nu was ik iets over het hoofd gezien.
De geschenken voor de ouders en de getuigen !!!!!!!

Wie kan mij aan ideeetjes helpen?? Wij zouden het graag de dag zelf afgeven !!

Ik ben echt inspiratieloos !!! Zeker omdat het af moet zijn binnen 2(!) weken.

Heelllleeeeeeuuuuupppppp

groetjes Elke

Elke
13-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1358


Penny
20-7-2011
 Meld misbruik27-7-2011 15:11:32

Hoi Elke,

ik had via extrafilm een kaartje laten maken met een foto van ons en op de achterkant een tekstje dat ze eens we onze foto's van onze dag hadden ze daar een vergroting van krijgen.
Heb die woensdagnacht besteld en had ze vrijdag.

Wij hadden daar nog een fles wijn bij maar die was zelf gemaakt.
Die stond ook al zolang dat onze relatie was...
Hebben daar dan ook een tekstje mee gemaakt en dat bij het kaartje afgegeven.

Succes!



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik27-7-2011 15:14:45

Een bon voor een etentje bij jullie thuis om zo nog eens gezellig na te praten over de fijne dag, eventueel de eerste foto's al bekijken,... Zo'n bon kan je gemakkelijk zelf maken op de computer! ;-)



Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik27-7-2011 15:51:37

Bij ons krijgen de ouders een mini-album van de foto's van die dag en de reportage. Wij zullen dit wel pas overhandigen tijdens een etentje.

Voor mijn getuige heb ik een paar oorbellen laten maken bij de ontwerpster van mijn bruidsjuwelen (waar zij de juwelen voor haar huwelijk ook heeft laten maken dus ze pasten perfect bijn elkaar)

Voor de getuige van mijn man willen we graag iets doen met een foto op aluminium ofzo maar gezien de hoge kostprijs (voor een grote plaat) zoeken we nog een alternatief



Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik27-7-2011 18:58:16

Wij geven aan de getuigen een pen met hun naam in gegraveerd. En de ouders bedanken we met een bloemetje in de kerk en tijdens het eten krijgen ze nog een fotokader met een bedankt-gedichtje in. Nadien mogen ze dan zelf een foto kiezen om erin te steken



Sonia
15-7-2017
 Meld misbruik28-7-2011 7:25:50

Hoi, Wij hadden voor onze getuigen een digitaalfotokader waar we reeds foto's van hen en ons opgezet hadden. Dit vonden ze zeer leuk, het ene koppel trouwt volgend jaar en mijn zus is zwanger, omdat ze dit kunnen 'hergebruiken'. Voor onze ouders hebben we via www.origineelkadootje.com champagneglazen laten graveren en we kregen van onze fotograaf een bon om af te geven voor het mini-album dat nog volgt. Groetjes en geniet van je dag!!



Elke
13-8-2011
 Meld misbruik28-7-2011 9:56:00

hallo mede bruidjes, en gommetjes,

ik ben eruit !!!!! Ik heb wijnflessen besteld met een hals aan beide kanten. Dit kon nog net op tijd geleverd worden en aangezien het toch wijnliefhebbers zijn dacht ik dat dit wel leuk ideetje was. Mss dat we nadien nog een mini-album kado doen maar dat is nadien. Nu heb ik iets dat we kunnen afgeven de dag zelf en dat was voor mij het belangrijkste !!!

Dank je voor de tips.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...