Nu Online
Momenteel zijn er 254 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

my god, ik dacht het niet!

27-7-2011 9:32:25
Goedemorgen medebruidjes,
Ik heb gisteravond nog een offerte aangekregen i.v.m. het huren van een beamer, projectiescherm en 2 micro's voor in de zaal aangezien deze daar niet aanwezig zijn en mijn naaste familie toch een duidelijke hint had gegeven dat deze aanwezig moesten zijn.
Kostenplaatje: 338,80 euro! Dacht dus van niet! Dan heb ik een dure sketch van mn familie gekregen, na bellen met mn broer is er licht aan het einde van de tunnel: hij zou dit materiaal via zijn school proberen te bemachtigen :-)
Pfff en zo zullen we nog wel dingen tegenkomen in de laatste 30dagen...

lies
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1329

Cindy
17-9-2011
 Meld misbruik27-7-2011 9:53:23

Hoi Lies,

Dat is wel erg veel geld hoor!
Wij betalen nog geen 80euro voor hetzelfde (zit in het pakket van onze dj).
Hopelijk kan je broer iets regelen en anders eens vragen aan je DJ ...

Succes!

Groetjes,
Cindy

An
5-5-2012
 Meld misbruik27-7-2011 11:09:49

bij de gemeente kan je dit soms ook huren aan nog geen 15 euro per dag! dus daar kan je ook altijd eens informeren!
groetjes,
an

Hanne
1-10-2011
 Meld misbruik27-7-2011 11:17:47

Lies,

ik ging hetzelfde zeggen als An: bij de gemeente kan je ook vaak zo'n dingen huren, en dan kost het zeker niet zo veel geld.

Hanne

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik27-7-2011 12:39:24

Eerlijk gezegd vind ik het wel de taak van je familie (of wie dan ook die presentatie wil geven) om ZELF voor het materiaal te zorgen. En los daarvan is het inderdaad wel een erg dure offerte.

Ine
26-5-2012
 Meld misbruik27-7-2011 13:11:26

Hoi

Bij de gemeente kan je inderdaad informeren, of via een jeugddienst ofzo, die hebben ook vaak een soort uitleendienst met zo'n materiaal.

Groetjes
Ine

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik27-7-2011 14:29:49

Wij mochten dat in de kerk gratis gebruiken (projecteerden de prenten van de eerste lezing op groot scherm). :-)
Maar ik sluit me helemaal aan bij Gitte: als de mensen zoiets willen doen, moeten ze zélf voor dat materiaal zorgen! Wat is me dat nu!

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik27-7-2011 15:02:54

Wij hebben de micro kunnen lenen van de Dj (tijdens onze speech) => kost geen EUR extra.

Voor de beamer en het scherm kan ik met niet uitspreken maar kan je ook niet via de Dj iets proberen te regelen?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...