Terug naar overzicht
Hoi Lies, Dat is wel erg veel geld hoor! Wij betalen nog geen 80euro voor hetzelfde (zit in het pakket van onze dj). Hopelijk kan je broer iets regelen en anders eens vragen aan je DJ ... Succes! Groetjes, Cindy
bij de gemeente kan je dit soms ook huren aan nog geen 15 euro per dag! dus daar kan je ook altijd eens informeren! groetjes, an
Lies, ik ging hetzelfde zeggen als An: bij de gemeente kan je ook vaak zo'n dingen huren, en dan kost het zeker niet zo veel geld. Hanne
Eerlijk gezegd vind ik het wel de taak van je familie (of wie dan ook die presentatie wil geven) om ZELF voor het materiaal te zorgen. En los daarvan is het inderdaad wel een erg dure offerte.
Hoi Bij de gemeente kan je inderdaad informeren, of via een jeugddienst ofzo, die hebben ook vaak een soort uitleendienst met zo'n materiaal. Groetjes Ine
Wij mochten dat in de kerk gratis gebruiken (projecteerden de prenten van de eerste lezing op groot scherm). :-) Maar ik sluit me helemaal aan bij Gitte: als de mensen zoiets willen doen, moeten ze zélf voor dat materiaal zorgen! Wat is me dat nu!
Wij hebben de micro kunnen lenen van de Dj (tijdens onze speech) => kost geen EUR extra. Voor de beamer en het scherm kan ik met niet uitspreken maar kan je ook niet via de Dj iets proberen te regelen?