Terug naar overzicht
Hey, wij zijn voor de wet getrouwd en we zijn samen in 1 wagen toegekomen. je hoeft dus niet apart toe te komen. groetjes sofie
Wij gaan ook in eigen auto's en we rijden samen op. Mijn toekomstige komt me wel thuis ophalen met de auto van mijn ouders, omdat we die even inpikken voor onze dag. We gaan waarschijnlijk gewoon alle auto's van een wit lintje voorzien en onze dan van een lintje en een lint over de moterkap.Groetjes
Hallo, Wij reden ook in eigen wagens, wij hadden wel een cabriootje in bruikleen van de familie. Wij reden dus gezellig met ons tweetjes naar het gemeentehuis, de kerk,... fijn moment op zo'n drukke dag eigenlijk. De rest van de suite reed in hun eigen wagens, alle wagens waren wel voorzien van hetzelfde lint zodat ze toch samenhoorde. Je kan met je ouders meerijden, maar je ouders of je schoonouders,.... zie dat je niemand jaloers maakt eh . Je kan ook vragen, als je zelf niet wilt rijden, of een goede vriend, een nonkel,... jullie wilt rijden in jullie eigen wagen. GroetjesAnnelies
Ik zou proberen om iemand op te trommelen als chauffeur... Een goede vriend, buur, neef, collega, ... Als je aan het gemeentehuis aankomt, moet anders de bruidegom zelf de wagen parkeren (als je niet vlak voor mag blijven staan) of zelfs een plekje zoeken, wat als er tijdens de dienst of terwijl jullie nog even babbelen plots de auto verzet moet worden, enz... Bij ons moet je de wagen zelfs op de parking draaien eer je terug weg kan rijden... Dus denk ook aan het practische
Bedankt voor de tips! Bij sommige dingen had ik zelfs nog niet stil gestaan! Waar wij trouwen kan je idd niet parkeren en de parking zelf is toch wel wat wandelen, als mijn toekomstige die dan moet parkeren en ik moet daar dan super lang staan wachten En inderdaad toch ook zien dat we niemand jaloers maken e! Misschien vragen we het dan wel gewoon aan iemand van de getuigen Volgende week gaan we op zoek naar de versiering voor de auto