Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tip enveloppedoos

  26-7-2011 10:45:37
Hoi,

een heel goed idee gehoord spijtig genoeg op ons eigen trouwfeest....
Een brievenbus als enveloppedoos!
Kunnen ze er zeker niet in en jij hebt de sleutel bij je...
Vond het op zich een origineel idee maar te laat voor ons :-)

Penny
20-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1554


ruth
5-8-2011
 Meld misbruik26-7-2011 11:12:45

heb even gegoogled, maar onder de 50 euro vind je toch niet veel brievenbussen, lijkt me. Ik hou het bij mijn kartonnen geval:) Groot en wordt op de toog gezet:) + heeft me 3 euro gekost...In the end tellen alle eurootjes?

Maar voor zij met unlimited budget...:)




Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik26-7-2011 11:20:37

hallo

Wij hebben een brievenbus bij onze zaal als enveloppe doos. En tijdens de ontvangst kunnen daar onze enveloppen in en als alle gasten er zijn gaan ze de kluis in.
Dus daar moeten we ons geen zorgen over maken want die is al ter plaatse.

groetjes



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-7-2011 11:27:33

Ach, als ze willen, pakken ze die brievenbus ook gewoon op en zijn ze er mee weg... Dus ja...



Baci
30-7-2011
 Meld misbruik26-7-2011 12:01:59

Hey

Wij hebben het ook opgelost met een kluis...
Mijn mama gaat de doos geregeld leegmaken...

groetjes



Nele
20-8-2011
 Meld misbruik26-7-2011 12:33:29

Hey, bij ons is het thema 'vw meeting', omdat we beide gek zijn van luchtgekoelde vw's, kevertjes dus, en we mekaar zo hebben leren kennen, heeft mijn vriend een houten kevertje uitgezaagd en aan de achterzijde een kist gemaakt, die we enkel open krijgen door ze kapot te maken. Deze zal ophet podium gezet worden als decoratie en wij kunnen er dan de enveloppen in steken.




Kathleen
20-8-2011
 Meld misbruik29-7-2011 21:36:54

Wij gaan ook gewoon een kluisje gebruiken, dat staat in een privékamer van de uitbater dus daar kan in principe niemand aan. Als wij geld of een omslag krijgen geven we dat aan onze (schoon)vader en die zullen regelmatig naar de kluis gaan om het geld erin te leggen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...