Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Weet het allemaal niet meer..

25-7-2011 23:11:08
Hoi allemaal,

door persoonlijke redenen is het te doen-lijstje voor onze trouw even op de achtergrond gezet. (details kan je vinden op www.steunyvan.be gaat over mijn nonkel)
Ik denk dat het allemaal niet meer haalbaar is, omdat ik ook door die andere redenen mijn handen uit de mouwen wil steken, het is allemaal wat teveel....
Wat ik allemaal nog moet doen:
- proefkapsel deze woensdag en heb nog geen idee wat ik wil, heb moeilijk haar, heel fijn en plat
-proef make - up is 16/8
- nog veel mensen moeten nog bevestigen (tijd tot 6 augustus)
- bruidsboeket moet mijn verloofde nog gaan bestellen
- nadenken over wat we willen voor de hapjes, hebben een sprookjesthema, iemand leuke ideeën hiervoor?
- verzoekjes DJ
- drankbestelling
- ringen moet nog gebracht worden door Fede di Oro, ook wel stress rond, wat als ze niet zijn zoals we wouden??
- decoratie voor de tafels moeten we ook nog allemaal aankopen en liefst in thema, iemand tips?
- ceremonieboekjes in orde maken
- gastenboek persoonlijk maken
- enveloppendoos afwerken
- bedankjes kinderen en gasten afwerken en nog wat aankopen hiervoor doen (snoepjes of suikerbonen?)
- aanduidingen naar de zaal maken
- tafelschikkingkaartjes maken, tafelverdeling is voorlopig af, uiteraard nog wachten op alle bevestigingen
- en uiteraard alle openstaande rekeningen nog betalen :)

Is dit lijstje nog haalbaar volgens jullie? Ik vrees er zo voor met nog maar 39 dagen op de teller :(

Heb wat moed nodig ....

Chloë

Chloë
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 888

Severine
24-9-2011
 Meld misbruik25-7-2011 23:16:38

hey meid, laat de moed niet zakken! Er komt idd veel bij kijken, maar blijven volhouden, je zal zo blij zijn als jullie dagje perfect gelopen is!

Saskia
3-9-2011
 Meld misbruik25-7-2011 23:25:41

Hey Chloë,

Wij trouwen op dezelfde dag en al de te doen dingen die je opsomde moeten wij ook nog doen hoor (behalve de envelloppedoos want die hebben we niet). We moeten zelfs nog enkele extra dingen doen zoals vervoer en muziek in de kerk. Volgens mij komt dat allemaal zeker nog wel in orde! Niet te veel stressen, dat komt wel goed, elke dag iets en dat lijstje is zo afgevinkt!

groetjes

Annelyn
24-7-2010
 Meld misbruik25-7-2011 23:36:04

Niet wanhopen! Vraag desnoods wat hulp! Hak knopen door! En heb vertrouwen!
Je hebt echt nog heel veel tijd!!
Zal wel lukken! Geniet vooral van deze tijd!! Het is snel voorbij!

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik26-7-2011 6:16:36

Geen paniek. Alles komt in orde. Je hebt al een behoorlijk lijstje, doe eerst het meest dringende, dna kun je dat afvinken en ga stap voor stap je lijstje af en je zal zien dat het allemaal dik in orde kom. Probeer er vooral ook een beetje van te genieten, en je zal zien dat het wel nog leuke dagen worden.

Voor versiering kan je werken met 2 of 3 kleuren, die je dan overal zowat toepast. Bij ons is het paars/zwart en dit vind je zowel terug op de uitnodigingen, als de kledij tot de bedankingen toe. Wij vullen potjes met cuberdons, omdat ze bij ons in de familie stapelgek zijn op die zogenaamde toepeneuzekes.

veel succes en je zal zien dat het allemaal in orde komt

Mieke
25-8-2012
 Meld misbruik26-7-2011 10:00:06

Misschien is het tijd om wat hulp in te roepen van ouders/broers/zussen/nonkels/tantes. Zoals bv bij de bedankjes en de snoepjes voor de kindjes. Ik heb zelf in een snoepwinkel gewerkt en weet hoeveel tijd er kruipt in het maken van bedankjes! Zeker als je graag hebt dat ze er nog mooi uitzien ook! Ik zou zeggen ik help je wat, maar ik heb geen idee van waar je bent, dus dat is wat moeilijk.

Probeer in ieder geval tussendoor een beetje te ontspannen, ga wat joggen of fietsen. Maar met dit weer is een binne activiteit eerder aan te raden. Een klein half uurtje je volledig geven en dan kan je er weer tegen!

Nog veel succes! Alles komt in orde!

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik26-7-2011 11:54:25

Ik kan je nu met een gerust hart vertellen: ALLES KAN NOG!

Ik heb ook zo een tijdje met de handen in het haar gezeten vlak voor de trouw, waar tranen me nader stonden dan het lachen. Maar je hebt nog ruim de tijd. Ik zou me nu eerst een vooral op je misboekje focussen. En voor de rest een goede planning is alles! Zet op alles een dag dat het af moet zijn! Schakel desnoods mensen in om je te helpen!

EN kop op, alles komt echt wel goed!

- proefkapsel deze woensdag en heb nog geen idee wat ik wil, heb moeilijk haar, heel fijn en plat Deze afspraak is al gemaakt! Zeg tegen je kapster dat je niet buiten gaat voor het naar je zin is.. En als het echt niet lukt, heb je alle tijd om nog eens terug te gaan!
-proef make - up is 16/8 ==>moet je je dus al geen zorgen over maken. Die mensen gaan pas weg, als het goed is!
- nog veel mensen moeten nog bevestigen (tijd tot 6 augustus) Dat zijn zorgen voor dan! Heel vaak zijn mensen er pas op de laatste nipper :)
- bruidsboeket moet mijn verloofde nog gaan bestellen Dat is iets waar jij je nu eens geen zorgen over moet maken! Mannen krijgen al minder te doen tijdens zo een trouw, hij zal dat wel in orde brengen. Onze bloemist zij dat een kleine maand op voorhand bestellen voldoende was.
- nadenken over wat we willen voor de hapjes, hebben een sprookjesthema, iemand leuke ideeën hiervoor?
- verzoekjes DJ heb je van iedereen een mailadres? Anders kan je hier één mail naar iedereen voor sturen. Dan heb je meteen een hele lijst en al wat jij moet doen is knippen en plakken :)
- drankbestelling dat is een half uurtje nadenken en bestellen! (maar uiteraard niet vergeten, want op een feest wordt wat afgedronken!)
- ringen moet nog gebracht worden door Fede di Oro, ook wel stress rond, wat als ze niet zijn zoals we wouden?? Dat komt wel dik in orde! Je kan er van op aan dat die mensen een krak zijn in wat ze doen!
- decoratie voor de tafels moeten we ook nog allemaal aankopen en liefst in thema, iemand tips? kan je hiervoor niet werken met vazen met een soort van kerstlichtjes in en dan wat takjes, pluimen,.... ?
- gastenboek persoonlijk maken Dat is een detail en kan desnoods nog op de laatste dag gedaan worden!
- enveloppendoos afwerken
- bedankjes kinderen en gasten afwerken en nog wat aankopen hiervoor doen (snoepjes of suikerbonen?) misschien iets waar je mama en schoonmama je mee uit de brand kunnen helpen?
- aanduidingen naar de zaal maken laat je man dit misschien doen? zij zijn toch altijd wat computervaardiger?
- tafelschikkingkaartjes maken, tafelverdeling is voorlopig af, uiteraard nog wachten op alle bevestigingen Dat kan je pas doen als je alle bevestigingen hebt, dus moet je je nu nog geen zorgen over maken!
- en uiteraard alle openstaande rekeningen nog betalen :) Dat moet je uiteraard zo snel mogelijk doen

Vicky
18-6-2011
 Meld misbruik26-7-2011 15:12:50

Dat komt allemaal goed!

Inderdaad eerst dat ceremonieboekje afwerken (tip: als je iets nog niet zeker weet en je wil toch al laten drukken, zet dan gewoon een titeltje, dan kan je nog altijd zien wat er exact gelezen zal worden.)

En delegeren! Ben er zelf ook slecht in, maar mensen doen niet liever dan helpen, echt waar. En vaak de mensen van wie je het minst verwacht! Dus: gewoon vragen wie iets ziet zitten.
Goeie moed!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik26-7-2011 15:21:06

nadenken over wat we willen voor de hapjes, hebben een sprookjesthema, iemand leuke ideeën hiervoor? : cupcakes met een prinsje, prinsesje... deze kan je zo veel en zo goed versieren als je zelf wil

Sarah
3-9-2011
 Meld misbruik26-7-2011 19:21:35

hey meid

Eerst en vooral sterkte!
En geen stress! Ik trouw op dezelfde dag en heb nog ongeveer hetzelfde lijstje :)
We zijn net 3 weken op reis geweest, hebben een nieuwe puppy en ik ben vorige week van werk veranderd, dus al dat plannen is bij mij ook wat op de achtergrond terecht gekomen...
Maar ik heb er nog goede moed in, dus jij ook :)!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...