Terug naar overzicht
Diep in en uit ademen..pak dit lijstje mee en ga het één voor één af voor dat je het weet heb je uw lijstje helemaal afgemaakt als je kalm blijft lukt alles!!! Veel succes ermee! ben er zeker van dat alles goed gaat komen xxx
zennnnnnn! komt helemaal goed! Aan dat bevallen kun je niet veel doen buiten wachten ;-) de rest idd één voor één afwerken en efficiënt te werk proberen gaan: in 1 rit verschillende dingen ineens afwerken :-) Véél succes ermee, komt helemaal goed hoor!!
zo veel nog?! amaai... we trouwen een dagje na jullieik krijg stress in jou plaats :) haha, ik denk dat bij ons nu alles af is... moet just de dag voor de trouw nog de zaal gaan versieren en achter de ballonnen... en de dag zelf nog kapper en make-up... én mijn gordijnen wassen :) maar das voor de woensdag, want ben al thuis dan...tis al... ge zult u niet vervelen de komende dagen :) bekijk het positief, de tijd zal vlug voorbij gaan voor jullie nu :) veel plezier en no worries! haha groetjes, liesbeth
En nu voel ik me goed! Wij zijn niet de enige die dus nog vanalles moeten doen :D. Komt allemaal wel goed! (hebben ongeveer dezelfde punten nog opstaan, vooral nog veel knutselen voor de decoratie).
u niet opjagen, wij hebben de laatste week ook nog superveel moeten doen. komt wel goed!
Ik mag ook nog 1 dagje langer slapen dan u en ik moet zeggen ik zou ook zo een super lijstje kunnen opsommen hier. Ik heb een jaar voorbereidingen getroffen maar ben iemand die alles uitstelt tot het laatste moment. We weten dus al wat en hoe maar nu moet alles nog uitgevoerd worden. Ik vind die drukte aan andere kant wel goed want zo ben je continu bezig en kan je niet zitten piekeren. Dat zou bij mij toch zo zijn. Straks afspraak met DJ en morgen mijn kleedje ophalen: waaaaaaaaahhhh.. Gewoon blijven gaan en ook van die voorbereidingen genieten!
Hey, hier ook nog 10 daagjes 9 keer slapen dus. Geen paniek! De dingen die je opsomt zijn eigenlijk gemakkelijk te regelen op een dagje of twee. Wat wij nog moeten doen: - tweede proefkapsel+ zoeken naar versiering voor mijn haartjes- gastenboek regelen- finaliseren van de ceremonie ( nog steeds wat dingetjes die ontbreken)- tafels benoemen en nog eens GOED bekijken hoe de tafelzetting ineen zit- afspraak met de fotograaf- huisje helemaal gekuist ( en das nog wel effie werk:) )- brideskit voorzien- naadloos onderbroek kopen ( ik heb beseft, gisteren bij mijn tweede pas, dat het naadloos onderbroek dat ik aanhad, toch nog lijntjes hield :( )- alle muziek downloaden, want wij zitten met een vriend die de muziek gaat doen, maar die had gevraagd alles in mp3 te zetten. - vuurwerk voor op de taart- laatste lintje voor enveloppedoos Voor jouw versiering: ballonnen doen het ALTIJD, en dat is maar één winkel die je moet doen. Voor de rest: bloemen kan je best simpel gaan. Check eens : www.theperfectwedding.nl daar heb je veel simpele decoratie-ideetjes. een roos of een gerbera in een vaasje kan al prachtig zijn:) succes!
dankjewellies allemaal, ik zie het nog wel zitten hoor maar tis gewoon veel ineens (het verhuizen baart me het meeste zorgen, de trouw dat komt wel in orde...) maar idd, beetje bij beetje... groeties!