Nu Online
Momenteel zijn er 236 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 10x slapen maar...

25-7-2011 21:45:16
nog voor die 10x slapen...

moet de vrouw van mijn toekomstige zen getuige nog bevallen,
moet mijn beste vriendin nog bevallen,

moeten we nog inpakken en verhuizen,
deels, aangezien we nog aan het verbouwen zijn... (en dus onze wittebroodsweken bij onze ouders thuis gaan doorbrengen, of toch voor te slapen, geen huwelijksreis wegens werken in het huis)

moeten we nog de kaars gaan afhalen,
moeten we nog wijn kiezen,
moeten we nog onze auto poetsen en in orde brengen,
moeten de ringen nog afgehaald worden,
moeten onze menu en naamkaartjes nog toekomen,
moeten we nog een favo feestliedjes document doorsturen naar onze DJ
moet ik nog naar de kapper,
moeten we nog naar de notaris en het gemeentehuis (huwelijkscontract)
moet ik nog een brides kit voorzien ,
moet ik nog bloemen bestellen,
moet ik nog versiering voor de zaal bedenken,
moeten we nog eens afspreken met de muzikanten,

hmmms ik begin een klein beetje te stressen...

*help*

Els
5-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 916

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik25-7-2011 21:49:28

Diep in en uit ademen..pak dit lijstje mee en ga het één voor één af voor dat je het weet heb je uw lijstje helemaal afgemaakt als je kalm blijft lukt alles!!!
Veel succes ermee! ben er zeker van dat alles goed gaat komen xxx

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik25-7-2011 21:53:39

zennnnnnn! komt helemaal goed! Aan dat bevallen kun je niet veel doen buiten wachten ;-) de rest idd één voor één afwerken en efficiënt te werk proberen gaan: in 1 rit verschillende dingen ineens afwerken :-)

Véél succes ermee, komt helemaal goed hoor!!

Liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik25-7-2011 22:03:24

zo veel nog?! amaai... we trouwen een dagje na jullie
ik krijg stress in jou plaats :) haha, ik denk dat bij ons nu alles af is...
moet just de dag voor de trouw nog de zaal gaan versieren en achter de ballonnen... en de dag zelf nog kapper en make-up... én mijn gordijnen wassen :) maar das voor de woensdag, want ben al thuis dan...
tis al...
ge zult u niet vervelen de komende dagen :) bekijk het positief, de tijd zal vlug voorbij gaan voor jullie nu :)

veel plezier en no worries! haha

groetjes, liesbeth

Suzanne
5-8-2011
 Meld misbruik25-7-2011 22:04:36

En nu voel ik me goed! Wij zijn niet de enige die dus nog vanalles moeten doen :D. Komt allemaal wel goed! (hebben ongeveer dezelfde punten nog opstaan, vooral nog veel knutselen voor de decoratie).

anouk
30-7-2011
 Meld misbruik25-7-2011 23:00:21

u niet opjagen, wij hebben de laatste week ook nog superveel moeten doen. komt wel goed!

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik26-7-2011 9:19:40

Ik mag ook nog 1 dagje langer slapen dan u en ik moet zeggen ik zou ook zo een super lijstje kunnen opsommen hier. Ik heb een jaar voorbereidingen getroffen maar ben iemand die alles uitstelt tot het laatste moment. We weten dus al wat en hoe maar nu moet alles nog uitgevoerd worden.

Ik vind die drukte aan andere kant wel goed want zo ben je continu bezig en kan je niet zitten piekeren. Dat zou bij mij toch zo zijn.

Straks afspraak met DJ en morgen mijn kleedje ophalen: waaaaaaaaahhhh..

Gewoon blijven gaan en ook van die voorbereidingen genieten!

ruth
5-8-2011
 Meld misbruik26-7-2011 10:22:45

Hey, hier ook nog 10 daagjes 9 keer slapen dus. Geen paniek! De dingen die je opsomt zijn eigenlijk gemakkelijk te regelen op een dagje of twee. Wat wij nog moeten doen:

- tweede proefkapsel+ zoeken naar versiering voor mijn haartjes
- gastenboek regelen
- finaliseren van de ceremonie ( nog steeds wat dingetjes die ontbreken)
- tafels benoemen en nog eens GOED bekijken hoe de tafelzetting ineen zit
- afspraak met de fotograaf
- huisje helemaal gekuist ( en das nog wel effie werk:) )
- brideskit voorzien
- naadloos onderbroek kopen ( ik heb beseft, gisteren bij mijn tweede pas, dat het naadloos onderbroek dat ik aanhad, toch nog lijntjes hield :( )
- alle muziek downloaden, want wij zitten met een vriend die de muziek gaat doen, maar die had gevraagd alles in mp3 te zetten.
- vuurwerk voor op de taart
- laatste lintje voor enveloppedoos

Voor jouw versiering: ballonnen doen het ALTIJD, en dat is maar één winkel die je moet doen. Voor de rest: bloemen kan je best simpel gaan. Check eens : www.theperfectwedding.nl daar heb je veel simpele decoratie-ideetjes. een roos of een gerbera in een vaasje kan al prachtig zijn:)

succes!

Els
5-8-2011
 Meld misbruik26-7-2011 21:09:29

dankjewellies allemaal,

ik zie het nog wel zitten hoor maar tis gewoon veel ineens (het verhuizen baart me het meeste zorgen, de trouw dat komt wel in orde...)

maar idd, beetje bij beetje...

groeties!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...