Terug naar overzicht
Anne-Sofie, proficiat met je prachtige dag, je zag er stralend uit, echt mooie foto's. Geniet nog van het leven als 'mevrouw' :)
Ik zou zeggen: eenvoud siert! Prachtig!!! Proficiat!
Hey Anne-Sofie! Prachtige foto's!!!! Dit is al één van de mooiste kleedjes die ik gezien heb!!! Zoals Véronique al zegt: eenvoudig maar prachtig...!!!!!!!!!!!!! Proficiat!!!!!!! xxx
heel mooi!! proficiat!!
Prachtig kleed! een dikke proficiat Groetjes
Anne-Sofie, prachtige foto's! mooi kleedje! Proficiat
proficiat! geniet van het leven samen!
spijtig ik ben geen lid van FB dus kan ik ze niet zien. Maar heel veel geluk...
Héél mooi! en ik heb dat kleedje ook nog aangepast ;-) maar het stond me niet, tis iets volledig anders geworden! Geniet nog van de wittebroodsweken!
Supermooie foto's.. Mooi koppel ook:).
Wat een prachtig kleed, zag er ook een mooie dag uit, met veeeel liefde:) Dankjewel voor het delen! Liefs!
van harten en geniet van het leven samen francis
Een heel dikke proficiat!! De foto's zien er echt mooi uit, jullie hebben er duidelijk van genoten!
heel mooi en jou boeket stond al in mijn to have list :)
een hele dikke proficiat !!je zag er prachtig uit. zijn echt supermooie fotos geniet nog maar goed na veel liefs
anne-sofie,eerst en vooral wil ik jullie feliciteren met jullie huwelijk jullie zagen er echt stralend uit :) mooie jurk ook trouwens ,ik wens jullie nog heel veel geluk toe samen en zou zeggen geniet ernog maar van grtz nanske