Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

3de dans

25-7-2011 10:03:17
Hey,

Met nog 4 dagjes op de teller beginnen de zenuwtjes toch wel te komen.
en de slapeloze nachtjes ook eigenlijk :-)
Maar we zijn er gerust in en gaan zoveel mogelijk proberen genieten.

Alleen hebben we nog een probleempje ivm onze startdansen...
onze openingsdans ligt zo goed als vast, hoewel het eigenlijk niet echt een liedje is om te trouwen
als je naar de tekst luistert toch niet. Richart Marx - right here waiting.
De tweede dans gaan we met onze vaders dansen en dat is Marco Borsato - Dochters
maar de derde dans zouden wij met onze getuigen dansen
bij mij is dat mijn broer en bij men vrouw dan :-) is dat haar beste vriendin.
Hebben jullie daar toffe suggesties voor? het moet nog een slow zijn maar het mag al een iets snellere zijn om dan daarna over te schakelen op een ander genre. Dus geen super plakker meer...

Groetjes

Ann
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 389

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik25-7-2011 10:29:48

Hallo,

Het liedje "Independent love song" van Scarlet. Het is een liedje over een lebisch koppel heb ik mij laten vertellen, maar wij vonden het echt een mooi liedje en hebben dit dan ook als derde dans gekozen. Het is iets sneller als een gewone slow, maar toch niet te snel.... gewoon goed eigenlijk

Groetjes
Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...