Nu Online
Momenteel zijn er 232 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bijna zover!

24-7-2011 15:53:38
Hoi allemaal,
Volgende week is het zover, onze grote dag.
Nu beginnen de zenuwen toch wat op te komen, al besef ik het soms nog niet goed dat het bijna zover is,
dat ik echt wel ga trouwen!
Je bent een heel jaar aan het voorbereiden en het leek altijd nog zover weg!
We zijn nog met de laatste details bezig, bedankjes voor de kindjes maken, naamkaartjes voor de tafels,...
Woensdag mag ik mijn trouwkleed gaan ophalen.
Mijn zus gaat mijn donderdag en vrijdag mee op sleeptouw nemen zodat ik niet te zenuwachtig kan worden!
Het enige waar ik heel veel schrik voor heb is het weer!
Ik hoop dat het een beetje beter gaat zijn dan de laatste dagen.
Van mij mag het bewolkt zijn, maar het zou toch fijn zijn als de regen wegblijft.

groetjes van een beginnend stressend bruidje

Ellen
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 477

Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik24-7-2011 16:41:33

Dag Ellen

Ongelooflijk hé het lijkt precies nog zo ver af en toch zijn het maar 5 dagen meer

Hier is ook bijna alles rond

Woensdag ook mijn kleed gaan afhalen, vrijdag de kostuums voor de suite en voor de rest staat er nog een sauna en wellnessbezoek op het programma, manicure en gelaatsverzorging zodat we kunnen stralen
Ik moet ook nog een speech schrijven en onze openingsdans wat oefenen

Ik hoop ook dat het niet regent

Groetjes en success zaterdag

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik24-7-2011 16:42:10

Dag Ellen,

raar hé als het plots zo dichtbij is. Hier nog 2 weekjes te gaan maar de kriebels komen ook af en toe eens langs...

Zullen nog 2 drukke weken zijn denk ik, maar is maar goed dan kan ik minder zenuwachtig worden. Wij kleden onze zaal helemaal zelf aan dus dat zal de nodige tijd en energie vragen, maar wou dat ik daar nu al mee bezig was :-)

Het weer is het enige wat we niet in handen hebben, dus niet teveel over piekeren denk ik dan maar...

Geniet van de laatste week!

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik24-7-2011 17:25:59

Bij mij is het nog drie weken en ik heb soms echt al megazenuwen. Maar dan eigenlijk meer voor het weer, ik hoop echt zo hard dat we mooi weer gaan krijgen! Voor 30 juli houden ze al wel droog weer dus dat is ook al iets hé! Hier is het ook nog druk, ik maak onze bedankjes zelf en dat zijn versierde cupcakes dus daar steekt wel wat tijd in. En naast de trouw gaan we ook verhuizen dus druk druk druk, maar liever druk anders stress ik teveel.

anouk
30-7-2011
 Meld misbruik24-7-2011 21:26:39

Ja, nu begint het eindelijk echt te korten he!
Wij zijn nu ook nog met de laatste puntjes bezig!
Nog geen zenuwen, vorige week was het te druk op 't werk om erbij stil te staan. Ik verwacht dat ze een deze dagen wel zullen komen :)
Mijn kleedje hangt al even thuis nu. Nu zijn t ook de menukaartjes, plaatskaartjes, nog eens langs t gemeentehuis...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...