Terug naar overzicht
Dag Ellen Ongelooflijk hé het lijkt precies nog zo ver af en toch zijn het maar 5 dagen meer Hier is ook bijna alles rond Woensdag ook mijn kleed gaan afhalen, vrijdag de kostuums voor de suite en voor de rest staat er nog een sauna en wellnessbezoek op het programma, manicure en gelaatsverzorging zodat we kunnen stralen Ik moet ook nog een speech schrijven en onze openingsdans wat oefenen Ik hoop ook dat het niet regent Groetjes en success zaterdag
Dag Ellen, raar hé als het plots zo dichtbij is. Hier nog 2 weekjes te gaan maar de kriebels komen ook af en toe eens langs... Zullen nog 2 drukke weken zijn denk ik, maar is maar goed dan kan ik minder zenuwachtig worden. Wij kleden onze zaal helemaal zelf aan dus dat zal de nodige tijd en energie vragen, maar wou dat ik daar nu al mee bezig was :-) Het weer is het enige wat we niet in handen hebben, dus niet teveel over piekeren denk ik dan maar... Geniet van de laatste week!
Bij mij is het nog drie weken en ik heb soms echt al megazenuwen. Maar dan eigenlijk meer voor het weer, ik hoop echt zo hard dat we mooi weer gaan krijgen! Voor 30 juli houden ze al wel droog weer dus dat is ook al iets hé! Hier is het ook nog druk, ik maak onze bedankjes zelf en dat zijn versierde cupcakes dus daar steekt wel wat tijd in. En naast de trouw gaan we ook verhuizen dus druk druk druk, maar liever druk anders stress ik teveel.
Ja, nu begint het eindelijk echt te korten he! Wij zijn nu ook nog met de laatste puntjes bezig! Nog geen zenuwen, vorige week was het te druk op 't werk om erbij stil te staan. Ik verwacht dat ze een deze dagen wel zullen komen :)Mijn kleedje hangt al even thuis nu. Nu zijn t ook de menukaartjes, plaatskaartjes, nog eens langs t gemeentehuis...