Terug naar overzicht
Hey Linde, Ik ga heel eerlijk zijn: ik ben er niet zo wild van maar als het echt iets typisch jou is dan zou ik er zeker voor gaan. Wat ik ook altijd leuk vind bij een kort kleedje zijn zo van die jaren 50 schoentjes (gesloten of met een "peep toe", klein hakje en bijvoorbeeld een strikje ofzo?). Veel succes! Liefs, Nathalie
Hey Linde, ik ben er eerlijk gezegd ook niet wild van. Maar ik zie graag hoge hakken etc. Totaal tegenovergestelde stijl.Als je retro zoekt dan zou ik eerder naar de schoenen van rachel simpson kijken. Ze hebben daar ook schoenen met iets lagere hakken.Maar het belangrijkste jij moet je er goed in voelen.
Hey Linde, Als je aanstaande het goed vind en jij voelt je er goed in, dan zou ik er gewoon voor gaan! Ze zien er praktisch uit en tof en persoonlijk! En ze stralen fun en en beetje een "je m'en fous" uit! Ik zou zeggen super en lekker eigenwijs! Gewoon doen! Groetjes, Hanne.
Btw: ik zou voor het rode exemplaar gaan. Ik weet niet of dit verschil uitmaakt Linde
Hey Linde, Ik zou hier zeker voor gaan. Je moet kiezen waar jij je goed in voelt en niet 't gevoel hebben dat je 'moet' meegaan met wat standaard is. Doen!
Hoi, In principe moet je kiezen voor datgene waar je je goed bij voelt. Weet wel dat je n enkele jaren best nog met evenveen enthousiasme naar je foto's moet kijken. Ik zou ook eerder voor een fijner exemplaar gaan maar uiteraard is de keuze volledig aan jou. Kan je eventueel 2 verschillende paar kopen (deze en een fijner exemplaar) en dan kan je wisselen in de loop van de dag. bij een kort kleedje maakt de hakhoogte niet uit (tov een lange jurk) Groetjes
Hey Linde :-) mag ik ook mijn mening geven? Ik weet nu hoe je eruit ziet, maar ik denk dat je, ook al ben je gewoon om op birckenstocks door het leven te gaan, leuke retro schoentjes kunt vinden, mét een kleine hak, die net dat ietsje eleganter zijn dan dedeze. Ik vind deze schoenen leuk en idd, zouden bij je passen, maar niet onder een elegant kort bruidsjurkje denk ik. Ik zou net als Nathalie voor een fijner schoentje gaan, in't rood, met een klein, klein hakje.... hoeft écht niet hoog te zijn om toch elegant te zijn! Groetjes, Leentje