Nu Online
Momenteel zijn er 291 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Enveloppendoos in glas en hout

  22-7-2011 13:07:38
Hoi Mede-bruidjes

Wij zouden onze enveloppen doos laten maken door mijn grootvader (die is schrijnwerker). We weten wat we willen, maar we vinden nergens een afbeelding op het net waarmee we kunnen tonen hoe het er precies moet uitzien. We willen een smalle doos (onegveer 10cm dik en 30cm diep) die tot op kniehoogte komt (de doos staat dan ongeveer tussen ons in en je kan de envelopjes er makkelijk laten invallen, zo hoef je je niet elke keer om te draaien om een enveloppe weg te steken). De boven- en onderkant willen we graag in hout, maar de zijwanden moeten glas zijn, zodat je er kan door kijken. Het is moeilijk om te beschrijven en daarom wil ik vragen of er iemand is die ook zoiets van plan is en er misschien wel een afbeelding van heeft... Of iemand die reeds de grote stap heeft gezet en ook zoiets had en er een foto van heeft?

Groetjes
Ine

Ine
26-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1856


Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik22-7-2011 13:26:43

Eventueel kan je samenzitten met je grootvader en samen een paar schetsen maken wat jullie willen en wat mogelijk is. Samen kunnen jullie al een heel eind ver komen.



Lobke
5-8-2011
 Meld misbruik22-7-2011 14:03:21

http://www.google.be/imgres?imgurl=http://www.rahelwach...

Probeer deze - sorry lange- link even in te geven. Je kan misschien van deze afbeelding vertrekken en dan extra aanduiden wat anders moet?



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-7-2011 14:14:42

Het lijkt op zo'n box om wedstrijdformulieren in te deponeren als ik je zo hoor... Niet?

Vind ook niet meteen een geschikte foto...



Evelien
4-6-2011


Ine
26-5-2012
 Meld misbruik22-7-2011 15:26:56

Hoi

Iedereen alvast bedankt om te helpen zoeken! Alle afbeeldingen komen wel aardig in de buurt van hetgeen we willen. Zelf zitten we ook te zoeken maar mijn vriend heeft het al opgegeven :-) Hij gaat proberen om ons idee uit te tekenen via één of ander tekenprogramma op pc. Hopelijk lukt het zo!

Groetjes
Ine


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...