Terug naar overzicht
Wij trouwen ook dan !!! Wat staat er bij jullie nog allemaal op het schema? Groetjes !!! xx
Wij trouwen ook op die dag! Bij ons is alles bijna in orde. Enkel de kleine details nog. o.a. - Geschenkjes gasten, ouders en getuigen afwerken - Kleed bruid ophalen (in september) - Ballonnen feestzaal en voor aan huis bestellen - Laatste bespreking met Dj en fotograaf (in september) - Tafelindeling (als alle bevestigingen binnen zijn) - Proefkapsel (begin augustus) - Kleding moeder (hebben geen idee wat) - ... Wat moet er bij jullie nog gedaan worden? Groetjes
Wij ook ! Wij moeten enkel nog mijn kleed gaan passen en halen en het boekje voor de ceremonie maken.Ook nog de planning nog eens overlopen en doormailen naar iedereen. De rest is al gedaan.. Maar ben dan ook extreem vroeg begonnen :p Veel succes en plezier ! Groetjes
Hey meiden, Wij trouwen ook op die dag. Momenteel heb ik al een tijdje "stress" door het feit dat ik niets kan bedenken dat ik nog moet doen.Ik ben ook super vroeg begonnen met de voorbereidingen (liever goed op tijd, dan stress op het einde, dacht ik dan altijd), maar met gevolg dat ik nu dus schrik heb dat ik toch nog iets zou vergeten. - De geschenkjes voor ouders en getuigen is enkel nog af te halen- Proefkapsel heb ik nu zaterdag- Trouwkleed 1e pas is op 17 Augustus- Dj bespreking is ook begin Augustus- De versiering voor de kerk moet nog wel gebeuren, maar dit heb ik overgelaten aan mijn mama en getuige (beste vriendin)- Na de pas van mijn kleed moet ik wel nog op zoek naar halsketting en oorbellen, maar kon me niet 100% meer herinneren hoe hoog mijn kraag komt.- En dan zijn het juist nog zo die kleine dingetje: - dagverloop opstellen - volgorde van suite voor buitenkomen kerk - Tafelschikking enzo - en dan ga ik nog een paar dingetjes controleren zoals de taart of de afspraken nog altijd duidelijk zijn (mits ik dat zolang geleden besteld heb) :-) Dusja, niet echt veel voorbereidend werk meer, alles staat op datum dat nog moet gebeuren en dan ist gewoon wachten tot die moment er is :-) Wij trouwen wel zaterdag 30 juli al voor de wet (omdat dat niet echt anders ging om te combineren, en het kwam wel mooi uit want op deze dag zijn wij juist 6 jaar samen) Dus ik heb wel al wat kriebels ... :-) Veel plezier nog meiden, bij mij gaat men glimlach momenteel toch niet meer weg :) xxxxx
Denk dat ik redelijk op schema zit: kledij : (mezelf - toekomstig - suite - bruidskindjes) is geregeld, laatste pasbeurt is op 6 septjuwelen: ok (moeilijke keuze)bloemen en versiering: okuitnodigingen: ok, gaan maandag de deur uitmisboekje: ok mits paar aanpassingen en proefdrukbedankjes: voor ouders ok, voor kindjes nog makenmenubespreking en tafelschikking: weet nog geen aantal en gaan proeven eind augproefkapsel op 6 sept (heb op m'n laatste pasbeurt gemaakt dat ik volledig af ga zijn)DJ: nog eens afsprekenopeningsdans: mee bezigen denk dat het bijna alles is, dagverloop nog uitwerken met ceremoniemeester 1 week voordiengastenboek: maandag op zoekals ik nog iets vergeten ben,...?