TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Liesbeth
19-8-2011
|
20-7-2011 11:18:05
Bij ons was het gisteren exact 1 maand. Spannend,e! Ik ben wat aan het twijfelen over de laatste details die nog moeten gebeuren... Zal ik wel aan alles gedacht hebben? Zou je het zien zitten om een soort checklijstje te maken zodat ik kan zien dat ik niets vergeten ben? Wat er bij ons nog moet gebeuren: decoratie aankopen, drank aankopen voor samenkomst voordat we naar gemeentehuis gaan, iets zoeken voor bruidskindjes om vast te houden tijdens 'naar voren' gaan, gastenboek kopen, geloften schrijven, ... Doei!
|
|
Sharon
20-8-2011
|
20-7-2011 11:31:21
Hey Liesbeth,
Ja, zo spannend. Wij moeten onze openingsdans nog afwerken, de muziek voor ceremonie en openingsdans nog op CD'tjes zetten. We moeten de ceremonieboekjes nog afmaken: de persoon die alles aan elkaar spreekt, moet zijn tussenstukjes nog schrijven en wij moeten idd ook onze geloftes nog schrijven! Dan moeten die nog gedrukt worden. Ik ben al bezig met de tafelnamen, maar moet allemaal nog afgewerkt worden, tafelschikking, drank bestellen voor zowel receptie als avondfeest, aantal personen doorgeven aan traiteur. We moeten nog de versnaperingen gaan kopen voor de receptie en ontvangstaperitief avondfeest (is voor laatste week). Vandaag was de laatste dag dat mensen ons iets moesten laten weten, morgen moeten we dus herinneringen sturen naar iedereen die nog niet geantwoord heeft.
Gastenboek hebben we al... Morgen ga ik de cadeautjes halen voor de kindjes die iets komen brengen bij buitenkomen gemeentehuis en ceremonie en dan gaan we die dit weekend ook maken.
Decoratie hebben we ook allemaal al gekocht. Laatste week moet ik wel de stoelhoezen, de gondel en nog veel meer gaan afhalen.
Ik denk dat het dat zo een beetje is...
Groetekes
Sharon
|
|
Liesbeth
19-8-2011
|
20-7-2011 11:51:27
Hejlaba, De vieringsboekjes moeten wij ook nog laten drukken, maar die zijn zo goed als in orde. Goed dat je iets schrijft van de tafelnamen, daar had ik nog niet aan gedacht. Nog iets extra dus om eens over na te denken... Iemand ideeën voor de benaming van de tafels? Doei!
|
|
Sharon
20-8-2011
|
20-7-2011 11:59:56
Hey Liesbeth, bij ons vallen de tafelnamen binnen het thema van de dag: Venetië. Dus miss eens nadenken over een thema.
Ah ja, we moeten ook nog cadeautjes kopen voor de helpers, de getuigen, de ouders, de autorijders, ... Daar dacht ik nog net aan :)!
Succes ermee!
Doei
|
|
Sara
20-8-2011
|
20-7-2011 12:57:31
Hier ook exact nog 1 maand!!! Stress aan de lopende band hier... :-) Bij ons is ook bijna alles in orde enkel nog: - Misboekjes drukken - Bedankjes in elkaar steken - Snoepgoed kindjes halen - Tafelschikking nog maken - Decoratie - Cadeau'tjes ouders - Gastenboek - Muzieklijst doorgeven aan de DJ (met de "do not play!!") Grtjs!!
|
|
Ellen
5-2-2011
|
20-7-2011 13:05:52
Hey Sharon,
Lang naar uitgekeken en bijna is het zover!! Geniet er ten volle van! En niet teveel stressen voor die laatste voorbereidingen hoor, dat komt allemaal in orde.
Onze trouwdag is alweer bijna een half jaar geleden, ik heb er net een verslagje van gemaakt ;)
Groetjes
Ellen
|
|
Sharon
20-8-2011
|
20-7-2011 14:59:02
Hey Sara,
Zoals al dikwijls gezegd: 20 augustus wordt de mooiste dag ooit :)! Hihi, spannend allemaal. Ah ja, we moeten ook nog de lijst met liedjes aan de DJ doorgeven... We hebben enkel ene met ideetjes, niet ene met "Do NOT play" :)!
Spannend allemaal!
Ellen, ik zal je verslagje een keer lezen dan hé :)! Pfff, de tijd gaat snel, al 6 maanden!!!
Doei
|
|
bruidje
20-8-2011
|
22-7-2011 11:31:34
Hier nog een 20 augustus bruidje..
Bij ons nog Misboekje drukken Bedankjes in elkaar steken Hapjes receptie vastleggen Tafelschikking maken Goooh ik heb bang iets te vergeten.. Groetjes!
|
|
Sharon
20-8-2011
|
22-7-2011 11:50:16
Hey bruidje :), ja ik ken dat, ik ben ook altijd bang om iets te vergeten.
Ciao
Sharon
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|