Terug naar overzicht
Alvast een dikke proficiat en een hele fijne dag gewenst ! Ik houd mijn duimen omhoog voor droog mooi weer ! Geniet ervan want de dag gaat om zijn voor je het beseft !!!
Hallo, Een hele dikke proficiat en geniet van deze dag, het wordt er eentje om nooit te vergeten. En het weer... ik duim ervoor hoor!!! GroetjesAnnelies
Geniet van jullie dag! Ik duim mee voor droog weer met misschien zelfs een zonnestraaltje xxx
genieten is de boodschap!!!
Geniet van je dag meisje, en ook al is het bewolkt jij zal het zonnetje zijn en stralen!! Maar ik ga ook duimen dat droog blijft hoor vandaag!! Veel succes en niet te veel stressen! Just Enjoy!!
Ik blaas een stukje van de zon aan zee richting jou! Veel plezier vandaag!
Geniet ervan meid. En we duimen voor droog weer.
hey meid ,eerst en vooral kom ik jullie ne dikke proficiat toewensen,en jullie heel veel geluk en succes toewensen,en wij zullen ook duimen voor jullie dat het droog blijft en dat het zonneke toch even van de partij mag zijn voor jullie vandaag :)veel geluk van een bruidje to be
Heel erg bedankt voor je lieve en mooie tekstje! Ik vond het tot hiertoe ook altijd al zo leuk om reacties en tips te lezen en te delen. Geniet enorm van je dag vandaag en van jullie reis nadien. Alvast proficiat! Groetjes Sharon
Hier wordt er ook geduimd!!! Geniet van je dag. Groetjes Tine
Hey Evelyne! Ik wens jullie een superdag toe! Geniet ervan! Ik duim mee voor droog weer! Hoe dan ook, jullie zijn vandaag het zonnetje! Veel plezier vandaag, op jullie huwelijksreis en alle dagen nadien! Groetjes