TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Suzanne
5-8-2011
|
18-7-2011 18:47:13
Jij trouwt een dag na mij, en ben vandaag mijn kapper gaan regelen...
Gewoon bij kreatos waar ik altijd ga. Morgen gaan we eens dingen proberen, en dan vrijdagochtend om 8 uur mag ik al gaan...
|
|
Caro
1-10-2011
|
18-7-2011 18:59:24
Hey Liesbeth
Fijn om te lezen dat de 'vrijgezellen' zo leuk was! Wel zeer jammer dat jouw kapper je zo behandelt! Dit zou echt niet mogen! Ik weet het, 't is al laat, maar ik zou toch nog op zoek gaan naar een andere kapper hoor... Slechter kan toch niet, of wel? Wie weet vind je nog iemand veel sympathieker en bekwamer Een nee heb je, een ja kan je krijgen!
Veel succes nog!
Groetjes
|
|
ann
2-7-2011
|
18-7-2011 18:59:32
ik zou ook op zoek gaan naar andere hoor!!ik zou het hem zelfs niet gunnen...ik weet zeker als je uitlegd hoe het allemaal in elkaar zit dat er kappers zijn die je met veel plezier kunnen helpen...gewoon even op zoek gaan!!!ge vindt wel eentje!!je gaat je helemaal niet goed voelen bij deze en zo te zien zal zn werk ni ok zijn,want het is toch niet van harte....veel succes!!
|
|
Patricia
2-6-2012
|
18-7-2011 19:12:06
Hey Liesbeth, Echt waar, twijfel niet, ga gauw nog op zoek naar een andere kapper. Laat die vent jouw dag niet verknallen! Ik ben evan overtuigd dat je in de komende weken zeker nog een andere en veel sympathiekere kapper zal vinden die naar jou zal luisteren je met respect zal behandelen. Laat de moed niet zakken! Go for it!!!
|
|
Emily
26-5-2012
|
18-7-2011 19:14:43
Zou ik ook doen hoor! Gewoon eens horen bij kappers in de buurt. Ik heb hier wel een heel lijstje staan in mijn favorieten van mensen die aan huis komen, maar ben zelf van het Antwerpse dus daar ga je misschien (toch zeker niet aan iedereen) niet veel aan hebben. Anders geef ik het wel door hoor! Je moet je goed voelen bij die persoon, want hij is bij jou bij de voorbereiding voor hét moment, dus een optimistisch persoon die het met goesting doet is toch wel nodig denk ik. Veel succes!! Go go gooooo!
|
|
liesbeth
6-8-2011
|
18-7-2011 19:17:54
super, al jullie reacties! Een dikke merci ze... Ik ga eens een mailtje sturen naar het meisje dat komt voor mijn make-up... Ze doet ook opsteekkapsels, wie weet... fingers crossed... Veel succes nog allemaal en merci... xxx
|
|
Vicky
7-7-2012
|
18-7-2011 21:21:26
Beste Emily,
Ook ik ben van het Antwerpse en nog op zoek naar een kapper/kapster.
Zou je mij aub de adressen wilen doorsturen? Dank u!
Mijn mail: Spoenkie6@hotmail.com
Groetjes, Vicky
|
|
Stefanie
25-5-2012
|
18-7-2011 21:57:28
Hey Liesbeth,
Ik zou ook op zoek gaan naar een andere kapper, zoals al gezegd is vind je iemand zoveel te beter, zoniet dan moet het maar zo. Ik zou in ieder geval de telefoonboek openslaan en ze een voor een afbellen om te horen of iemand nog een plaatsje heeft. Proberen gaat mee zeggen ze hé.
@Emily, ik ben ook van het Antwerpse, zou je mij misschien ook de adressen kunnen doorsturen? Mercikes! (stefanieverberckt@hotmail.com)
|
|
Melissa
30-6-2012
|
19-7-2011 9:18:09
Hey Liesbeth,
Ik zou zeker niet twijfelen en toch nog een andere kapper zoeken. Je kapsel is toch ook één van de belangrijke dingen die in orde moeten zijn die dag (zoals jij het wil).
Probeer misschien eens bij De Cliènt? Mijn zus is voor haar trouw bij Clientology geweest, collega's van hen, en echt... haar kapsel was top! En er was geen discussie of de kapper dit wel wou/kon/...
Veel succes nog!
Groetjes
Melissa
|
|
Brenda
10-9-2011
|
19-7-2011 10:03:02
niet twijfelen : afbellen die man !!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|