Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 46 dagen

18-7-2011 17:42:04
Gisteren kleed gaan passen om laten in te nemen moet rond 20 augustus terug gaan om laatste pas te doen Hopelijk kom ik nu niet te veel meer bij Ringen gisteren ook gekozen na lang twijfelen en zoeken Als nu de genodigde nog optijd willen laten weten als ze komen of niet ben ik ook blij want begin enorm ongerust te worden Had op de uitnodiging gezet dat ze voor 25 juli moeten laten weten of ze kwamen of niet met een antwoordkaart die ik zelf gemaakt had en bij de uitnodiging gestoken had het enige wat ze moeten doen is aan kruizen ja wij komen of neen wij komen niet en in de postbus steken Maar volgens mij vergeten veel mensen het Heb vandaag iedereen nog een sms of mailtje gestuurd om ze er laten aan te herinneren hopelijk haalt dit iets uit Want begin in paniek te slaan omdat er nog niet zoveel mensen geantwoord hebben Moet nog mijn misboekje afdrukken en naar copiecenter doen en dan boekje van maken , Versiering gaan halen voor kerk en zaal te versieren , Bloemen bestellen Kapsel zoeken Ben nu bezig met het zoeken naar modellekes die we mooi vinden voor op tafel en bruidsboeket Het eten moeten we begin augustus allemaal regelen dus hopelijk weet ik dan wel voor hoeveel persoonBruidskindjes hun kleren gaan kiezen volgende maand Weet al waar ik moet zijn maar ze groeien voor de moment te fel en schoenen voor kids Begint serieus gaan af te korten en het ergste is da diene dag zo om is Hopelijk wilt het weer ook nog goed mee werken met ons die dag

rina
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 302

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik18-7-2011 18:34:03

Hey Rina
Wij trouwen een maandje later en moeten ook nog op zoek naar kledij voor de bruidskindjes. Wanneer zou jij gaan? Begin of eind augustus? Zou er nu al nieuwe collectie zijn?
Succes nog met de voorbereidingen!

Groetjes

rina
3-9-2011
 Meld misbruik18-7-2011 19:25:44

Hallo Caro

Ik ga ergens in de eerste helft van augustus kijken en hopelijk vinden we dan onze goesting al zodat we ergens meer naar het einde van augustus de kleren kunnen gaan halen Want durf ze ni te vroeg gaan halen men kindjes hebben voor de moment een kleine groei periode En denk dat de nieuwe collectie's toch stilaan overal gaan binnen komen
Maar ik ga in Antwerpen in de Offerandestraat zien achter kleren Diene staat ook op de zwarte markt buiten met een kraampje met mooie kleren voor communie en trouw voor kinderen Ofwel in Deurne daar is ook zo een winkeltje en die staat ook op de zwarte markt maar binnen dan En dan gaan we eens in de winkel zien wat ze daar nog meer heeft en dan kunnen de kids passen ook En zelf een beetje meebeslissen

Groetjes

Virginie
3-9-2011
 Meld misbruik18-7-2011 21:43:37

Geen paniek - ik trouw zelfde dag als jij en bij ons moeten ze maar reageren tegen 10/08 dus...ge hebt nog tijd meid!
2 weken langer als ik ;)
PS: ivm kleed: bij mij moest het vergroot worden (de rits is gesprongen lol)
Nu beetje op voeding à het letten
Ik mag 1 weekje voor trouw terug achter kleed - in weekje kan niks meer gebeuren...;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...