Nu Online
Momenteel zijn er 115 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

En de kilo's vliegen :(

17-7-2011 19:58:19
Pffff... een heel jaar proberen een aantal kilo af te vallen, uiteraard lukt het me dan niet.
Maar sinds vorige week maandag ben ik er al 3 kwijt puur van de stress, zenuwen,....

Dinsdag moet ik mijn jurk gaan ophalen.. zal wel niet veel uitmaken 3 kilo minder maar ga voor de zekerheid toch nog even passen want dan zou ik er komende week eventueel nog iets aan kunnen doen (frieten, chips,... )

Met nog 5 dagen op de teller zojuist eindelijk even tijd gemaakt voor onze openingsdans en we hebben hem gevonden!!!! Lonestar met Amazed. Zo'n onbekend nummer maar een prachtige tekst...

Enkel zit ik me nu nog druk te maken in de wisseldansen... hoeveel wisseldansen zijn er eigenlijk?!
Heb enkel de openingsdans en eerste wissel (ik met m'n papa en hij met zijn mama gekozen) Dit wordt eric clapton met wonderfull tonight!! Zeer toepasselijk want m'n papa vind me zoooooo mooi in m'n kleed en zijn mama vind hem zoooooo mooi in kostuum

Nog een aantal dingen doen en I'm ready for it!!!!

Groetjes

A.
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 525

ellen
23-7-2011
 Meld misbruik18-7-2011 7:46:22

hallokes,
ja spannend nog een paar dagen en we gaan trouwen. Ik besef het nog niet goed heb alleen maar tranen over het weer. Ik vind het echt verschrikkelijk en ga me er toch moeten overzetten. Iedereen laat maar kaarsjes branden maar het helpt totaal niet.

We hebben 3 keer vermenigvuldigen en ik laat de dj kiezen wel liedje:
1) ik met mijn papa bruidegom met zijn mama
2) ik met zijn papa bruidegom met zijn stiefmama
3) ik met zijn stiefpapa bruidegom met mijn mama
en miss dat ik dan nog met zijn broer dans en hij met mijn zus.

een hele fijne trouwdag en laat ons duimen op droog weer.

grr Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...