Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodiging voor gasten versturen

15-7-2011 13:17:51
hoe lang op voorhand moet dit eigenlijk gebeuren?

wat kost het om een uitnodiging te laten maken bij een drukker?

dorien
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 523

ruth
5-8-2011
 Meld misbruik15-7-2011 13:34:50

Onze uitnodigingen waren rond de anderhalve euro per uitnodiging, maar wij hadden een korting, dus ik denk dat het vanaf 2 euro is, afhankelijk van de kwaliteit van papier.

wij hebben de uitnodigingen ongeveer 3 maand op voorhand gegeven omdat wij in de zomer trouwen en dan veel mensen op reis zijn, normaal gezien is het ongeveer 2 maand op voorhand:)

Succes nog!

katrien
24-9-2011
 Meld misbruik15-7-2011 14:03:08

Wij hebben voor ons kaartje 2,10 euro/stuk betaald. Het is natuurlijk te zien welk je kiest (er is enorm veel keuze)
Hebben dan ook nog 150 euro moeten betalen voor het kaartje te laten drukken.

Hebben dit toch 5 maanden op voorhand laten drukken. Het heeft toch ongeveer 1 maand geduurd vooraleer alles gedrukt en in orde was.
Hadden dan nog een maand voor het kaartje ineen te steken en alle enveloppen te schrijven.
Hebben het kaartje naar de gasten 3 maanden op voorhand gestuurd omdat ondertussen de vakantie ertussen zit, en er veel mensen op vakantie gaan.
Groetjes

Suzanne
5-8-2011
 Meld misbruik15-7-2011 16:24:28

Ik heb de uitnodigingen zelf gemaakt (100 stuks). Zelf geknipt, gedrukt, ..
Met envelop, papier, inkt, stickertje, ... Was ik 60 cent per uitnodiging kwijt.

Onze datum waarop de mensen moeten verwittigen is vandaag (3 weken voor de trouw). De laatste 3 uitnodigingen zijn vorig weekend de deur uit gegaan.
Wij zijn bij alle tantes en nonkels op bezoek geweest (22 stuks), over heel vlaandere gelegen. En je bent niet op een uur buiten...
Iedereen wist de datum en uur enzo wel al, want hadden de uitnodiging zien staan bij de grootouders..

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik15-7-2011 16:30:54

mja ik ben normaal een zeer creatieve persoon en zou graag veel doen maar voor zelf mijn eige trouwkaarten te maken zou ik echt niet weten hoe of wat?!

voorbeeld op een foto mag altijd ;)

Severine
24-9-2011
 Meld misbruik15-7-2011 16:35:05

wij hebben onze keuze laten vallen uit het boek "papillons", hadden 90 stuks nodig, en totaalprijs 258€
alleen was ons kaartje af, zoals het voorbeeld was, met zilverdruk en daar was nog een meerprijs van 125 euro, maar hebben dat uiteindelijk niet gedaan.
hebben onze kaartjes via 't klavertje uit koolskamp gedaan en ultra tevreden van! ze doet zelfs onze fotoreportage, voor heel schappelijke prijs 450 euro.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-7-2011 17:58:29

Standaard bezorg je de kaarten 6-8 weken voor de trouwdatum en moeten de mensen 2-4 weken op voorhand verwittigen of ze al dan niet komen... Uiteraard zijn hier ook afwijkingen op, maar ik geef je de goeie raad ze niet te vroeg te versturen, want anders geraakt het uit het oog en kan je nog veel gaan nabellen wie er nu wel / niet komt...

katrien
12-8-2011
 Meld misbruik15-7-2011 23:29:12

Hey wij hebben voor 110 uitnodigingen 427 euro betaald incl; drukkosten onze uitnodiging kwam aan 2,42 euro envelop inbegrepen. wij hebben onze uitnodigingen 10 weken vooraf verstuurd. Omdat onze trouw ook pal in het verlof is , de genodigden moetsen vandaag laten weten of ze kwamen? 4 weekjes van te voren. Zo hebben we rustig de tijd om de tafelschilling te maken. Grtjs katrien
Veel succes nog!

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik16-7-2011 13:24:32

Wij gaan nu kijken voor save-the-date kaartjes, en de uitnodigingen rond valentijn. Klinkt romantisch hé. Dan zitten we ongeveer 3 maanden voor onze trouw. Ben er wel nog niet helemaal uit wat voor concept het wordt, maar denk zelf iets te maken via Vista-Print, met een tekening van Hoops & Yoyo. Voor de uitnodigingen heb ik dan iets gezien (ook van Hoops & Yoyo), te maken via Hallmark cards. Heb al eens geprobeerd en ééntje naar huis laten sturen, was zeer geslaagd en orrigineel.
En valt mee van prijs, €2,70 en dat is dan verstuurd naar het adres wat je wil. Je kan dus ook gewoon je gastenlijst doorgeven. En da's dan iets orrigineels hé.

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik17-7-2011 14:19:30

Wij hebben een 100% eigen ontwerp en betalen aan net geen 500 euro (excl btw) voor 80 uitnodigingen. Tegelijk lieten we wel 160 'smakelijk' kaartjes meelopen met ons logo en datum en ook 160 'ons logo en bedankt' kaartjes om aan de bedankjes te hangen.
We hebben er 60 voor het avondfeest, 7 voor de suite en 11 voor de lunch met voor iedereen een aangepaste tekst, dus we werken niet met losse kaartjes op een standaarduitnodiging.
We zitten ook iets duurder omdat we een uitnodiging van 6 pagina's hebben die in een soort boekjesvorm zitten dus er is los van het drukken al een grote kost voor het kapwerk (uitnodiging en de extra kaartjes die allemaal een ander formaat hebben).
Ook voor het biegen en maken van gaatjes (om de blaadjes samen te binden in een boekje) in de juiste grootte betalen we 100 euro.
De enveloppen die erbij horen zijn 50 cent/stuk.

kon goedkoper als we het digitaal deden maar dat wilden we zelf niet.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...