Terug naar overzicht
Hallo, Waarom zou dit te klein zijn? Je hebt verschillende vormen en maten van uitnodigingen. Als er het nodige opstaat en jullie vinden het ontwerp goed... is alles toch prima ! Ik vermoed dat het ontwerp een dubbel gevouwen A5 is. Dit is praktisch gezien wel goed. Je kan 2 uitnodigingen uit een A4'tje halen. Dit drukt de kosten wel... Wij hadden een lange uitnodiging. De afmetingen van een lange enveloppe. GroetjesAnnelies
Ik weet nu niet juist meer de afmetingen uit het hoofd, maar we hebben wel gezorgd dat ze in een standaard langwerpige enveloppe pasten. Zo spaar je heel wat uit op de postzegels natuurlijk... Op zich vind ik die afmetingen nu niet té klein, maar als je ze groter wil, waarom niet? Dit zal niets aan de lay-out wijzigen zolang alle afmetingen in verhouding worden uitvergroot... Je gevoel volgen hierin!
Wij hadden een vierkante kaart en als nadeel heb je dan wel dat je 2 postzegels op de envelop moet kleven... Gelukkig moesten we er niet te veel opsturen!
Wij hadden hetzelfde "probleem" als Veronique maar hebben dit ook op dezelfde mannier opgelost... We hebben altijd gezegd een standaardformaat uitnodiging te kiezen om de postkosten te drukken maar uiteidnelijk zie je de uitnodging van je dromen en dan ben je verkocht... Met alle gevolgen van dien!
Onze uitnodiging is een drieluik, gesloten is het 15,5 x 15,5.Ook geen genormaliseerd formaat, dus iets duurder om op te sturen.Wij hebben hiervoor gekozen omdat we niet zo houden van al die extra kaartjes bij een uitnodiging, nu staat alles mooi op één kaart. Groetjes,Celesta
wij hebben hetzelfde formaat als jullie (= A6 formaat) ik vind dat absoluut niet te klein zenne, bij ons plooi je het ook open, en lees je dus over beide pagina's. We hebben de A6 wel liggend niet staand want omgekeerd vonden we het wél te klein.